KHL-otteluiden seurantaketju

  • 381 909
  • 3 460

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loko 2-0 tyhjiin!
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Lokomotiv on kyllä tällä kaudella kova. Jokerien nollaaminen ei nyt paljoa vaadia, mutta Cskan nollaaminen on huippu suoritus!
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Sieltä Cajkovsky 0-1 Dynamolle. Helposti menee Samonoville

Olisi kyllä kiva tietää, miksi Askarov on pelannut näin vähän tällä kaudella. Onko ollut loukkaantuneena vai mikä. Toisaalta Braginin maalivahtivalinnatkin voivat olla välillä aika yllätyksellisiä. Tulee mieleen esimerkiksi 2016 U20-kisat, kun kvartseissa taidettiin mennä Georgijevilla, välierässä Samsonovilla ja finaalissa taas Georgijevilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Herra siunaa, toi Dinamon koutsi. Jätkällä on kyllä jotain mafiamaista karismaa. Mulle tulee miäleen Toto Riina. Tai tässä tapauksessa Semjon Mogilevitsh. En isommin vittuilisi.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samonov hörps ja Dynamo 2-0 -johtoon
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikä vaan vaikuta siltä, kun äijä on täys mafioso. Tarinat kertoo, että tappiopelin jälkeen tää harmaahapsi oli hypännyt Ladan jousille, käynyt keskellä yötä herättämässä jengin juoksemaan lenkille, samalla kun itse ajoi ladalla vieressä ja huuteli ikkunasta ohjeita
Haha! Ei ne musta turhaa sano että oon hyvä ihmistuntija!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös