Katsojat luovat tunnelman.6223 katsojaa.
Ja syöttäjinä, yllätys yllätys, Vladimir Tkatshov ja Andre Petersson.Korshkov lyö oman reboundin sisään ja Loko johtaa 0-1.
Sieltä Cajkovsky 0-1 Dynamolle. Helposti menee Samonoville
Sieltä Cajkovsky 0-1 Dynamolle. Helposti menee Samonoville
Eikä vaan vaikuta siltä, kun äijä on täys mafioso. Tarinat kertoo, että tappiopelin jälkeen tää harmaahapsi oli hypännyt Ladan jousille, käynyt keskellä yötä herättämässä jengin juoksemaan lenkille, samalla kun itse ajoi ladalla vieressä ja huuteli ikkunasta ohjeitaJätkällä on kyllä jotain mafiamaista karisma
Haha! Ei ne musta turhaa sano että oon hyvä ihmistuntija!Eikä vaan vaikuta siltä, kun äijä on täys mafioso. Tarinat kertoo, että tappiopelin jälkeen tää harmaahapsi oli hypännyt Ladan jousille, käynyt keskellä yötä herättämässä jengin juoksemaan lenkille, samalla kun itse ajoi ladalla vieressä ja huuteli ikkunasta ohjeita
Palkkakatto tuli täksi kaudeksi. Nykykurssilla katto on jotain 13-14miljoonaa euroa. Eli on joutunut leikkaamaan budjettia paljonki.onka ska:lla budjetti pienempi kuin ennen kun toi rosteri on jo paperillakin hyvin vaatimaton heidän standardeillaan?