Mainos

KHL:n arvostus Suomessa

• 64 237
  • 389

Magni

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, NHL
Twitterin perusteella eilistä Dynamo Moskovan ja Lokomotiv Jaroslavin välinen seitsemäs konferenssipuolivälierä kiinnosti aika monia. Uskon, että tuo ottelu keräsi myös tv:n puolella verrattaen kovat katsojamäärät.
KHL.fi-kanavalla monet yllätti se kuinka erinomaista lätkää KHL:ssä pelataan, kun noita kommentteja seurasi.

Kyllä sarjan suosio tulee ensi kaudeksi kasvamaan Suomessakin selvästi. Muistan ensimmäisellä kaudella, kun tuntui, että olin ainoa sarjan seuraaja. Ne muutokset mitä KHL:ssä on tapahtunut ensimmäisestä kaudesta lähtien, niin ovat olleet järjestänsä positiviisia.

Toki yksi negatiivinen muutoskin on tullut, kun joku meni viime kaudeksi kehittämään tuon "loosereiden pudotuspelit". Toivottavasti nuo lopetataan nopeasti, sillä se ei kiinnosta ketään.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sen sijaan vedonlyöntipiireissä KHL on sellainen rahakaivos, joten sitä varmasti moni muukin suomalainen hyödyntää. Kaikki eivät vain kirjoita foorumeille.
Minä en pysty ymmärtämään tätä väitettä muutoin kuin että sarjassa pelattaisiin paljon sopupelejä. Eiköhän kaikkien sarjojen palautusprosentit ole aika identtiset, joten vaikea nähdä miten joku voisi olla sen rahaisempi kaivos kuin toinenkaan.

Magni

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, NHL
Eiköhän kaikkien sarjojen palautusprosentit ole aika identtiset, joten vaikea nähdä miten joku voisi olla sen rahaisempi kaivos kuin toinenkaan.
Markkinat ovat KHL:ssä vielä melko uudet ja kertoimissa on erittäin erikoisia linjoja vähän väliä. Toisin sanoen KHL:stä löytyy räikeitä ylikertoimia selvästi enemmän kuin vaikkapa NHL:stä. Tällä kaudella mm. Levin ja Donbassin kertoimet poikkesivat viime kauden tavoin siitä, mitä ne olisi pitänyt olla. Tuota en ihan ymmärrä vieläkään, sillä oli selvää jo ennen kautta, että molemmat kuuluvat KHL:ssä niihin laatujoukkueisiin.

Väitän tietäväni sarjasta todella paljon, ihan pienimpien seurojenkin kohdalla ja sitä kautta omaavani selkeää edgeä massaan nähden. Suomessa on varmasti muutkin KHL:n seuraajat huomanneet, että sarjassa on tarjolla ns. helppoa rahaa. Markkinat toki kovenevat kausi kaudelta.

Esimerkiksi NHL:n markkinat ovat huomattavasti kovemmat. KHL:ssä se tiedon onkiminenkin on jo haastavaa, eikä osa jaksa nähdä vaivaa siihen.

Olihan tuokin 100.00 kerroin Lev Prahan mestaruudelle jotain järjen vastaista kauden alla, joka tuli poimittua, kun kyseessä on materiaalin puolesta varteenotettava mestariehdokas.

Ollaan kuitenkin väärässä ketjussa vedonlyönnistä puhuttaessa.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ihan hyvät perustelut. Kertovat tietenkin siitä, että vedonlyöntifirmat eivät sarjaa tarkasti seuraa. Ja toisaalta se että he touhua jatkavat kertoo ettei suurin osa kannattajistakaan, muutenhan homma ei kannattaisi.

Mietin äskettäin että Jokerit oli todella väärä joukkue KHL:ään jos siitä aiotaan tehdä "koko Suomen joukkue". Se on hienoa liigassa, että joukkue on vihattu, koska siitä kumpuaa tunnepitoisia kohtaamisia kentällä, mutta samalla se tarkoittaa, että 90% kiekon seuraajista ei tule vihattua vastustajaa omaksi ottamaan pitkälläkään aikavälillä.

JOS KHL:ään olisi lähtenyt esim Blues, Jyp, Kärpät tai vaikka TPS, niin uskoisin että he olisivat keränneet paljon sympatiaa ja menestyksen myötä myös jopa hieman seuraajia, sillä olisihan se hienoa, että suomalainen jengi hakkaisi ryssät paremmalla valmennuksella, pitkäjänteisemmällä joukkueen johtamisella ja pelaajapolitiikalla, sekä laadukkaammalla skouttaamisella. Nyt suurin osa suomalaisista kiekkofaneista tulee vain nauttimaan, jos Pietarin SKA hakkaa Jokerit ihan pystyyn. Tietenkin Howard Sternmäisesti vihaajat voivat periaatteessa olla myös hyvä asiakasryhmä, mutta kuitenkin vähän epäilen että tällaisen maksullisen, tilattavan (tv-tuotteen kanssa) kynnys tilaamiseen on liian iso.

Andrew

Jäsen
Olen itse seurannut KHL liigaa aika aktiivisesti pari vuotta. NHL ja KHL ovat olleet semmoinen henkirako, koska kotimaisen liigan jääkiekon taso on laskenut niin alhaiselle tasolle ja koko homma on mennyt enemmän tai vähemmän naurettavuuden puolelle.

NHL on aina ykkösliiga, mutta KHL rupesi kiinnostamaan hyvien katseluaikojen takia ja vaikka suosikkijoukkuetta ei ole niin on paljon joukkueita jotka kiinnostavat.

KHL pelejä on kiva katsoa, koska peli on niin nopeaa ja pelaajat taitavia. Tämä on suurin syy minulle katsoa jääkiekkoa, jos oma suosikkijoukkue ei pelaa.

Olen itse yrittänyt pitää politiikan ja urheilun erillään, mutta itseäni on viime aikoina alkanut kyllä Venäjän toiminta niin paljon ärsyttämään ja suututtamaan, että olen miettinyt, että voiko politiikkaa ja urheilua pitää erillään, jos joku maa rikkoo törkeästi kaikkia kansainvälisiä sääntöjä.

Toisaalta olympialaiset on annettu Kiinalle, jääkiekon MM-kisat Valko-Venäjälle sekä jalkapallon MM-kisat Qatarille... yksikään näistä maista ei ole todellakaan mikään "mallioppilas valtio".

Urheilun ja politiikan kysymystä voi pyöritää niin monesta näkökulmasta.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
JYP olisi mielestäni ollut oikea joukkue tuonne lähetettäväksi.

Jos unohdetaan siis Hjallikaupat ja puhutaan seuraorganisaation osaamisesta ja urheilullisesta menestyksestä.

JYP olisi varmasti kerännyt sympatiat ympäri maata, tämän lisäksi JYPin menetys - sori vaan JYP-fanit - ei olisi ollut niin iso Liigalle kuin Jokerien vastaava.

Ja JYP on tosiaan osaava seura, ei kerää samanlaista myötähäpeää, kuin Pasilan puuhastelupoppoo.

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
"Pasilan puuhastelupoppoo" on iso menetys Liigalle. Aika mielenkiintoinen näkemys, jossa joku voisi nähdä ristiriitaa.

SM-liigasta on tullut niin saatanan ylimielinen, sisäsiittoinen ja epäurheilullinen pytinki, että tällainen menetys sille on aivan oikein. Suomen jääkiekkoliitto teki täysin oikean ratkaisun päästäessään maan mielenkiintoisimman kiekkoseuran Suomen edustajaksi maailman toiseksi kovimpaan jääkiekkosarjaan. Tuo on hyödyksi Suomen jääkiekon lippulaivalle eli Leijonille, kun moni EHT-tason pelaaja pääsee huomattavasti kovempiin peleihin taantuvan ja riutuvan Liigan sijaan.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jokereiden onneksi KHL-kausi ei ala nyt vaan vasta puolen vuoden kuluttua.

Puoli vuotta voi tuntua pitkältä ajalta ja riittävän pitkä aika se onkin tilanteen "normalisoimiseen" mikäli kriisi laukeaa nyt eikä enää oteta uusia askeleita kohden sotaa. Mutta se mitä tänään Krimillä tapahtui ja millaisia signaaleja Ukrainan hallinto tämän jälkeen on antanut, antaa olettaa, että tilanne voi pahimmassa tapauksessa eskaloitua mikäli Krimillä nähdään vastakin vastaavia offensiiveja:

"Ukrainan puolustusministeriö on antanut Krimillä oleville joukoille luvan puolustaa itseään asein.

Määräys annettiin sen jälkeen, kun ukrainalainen sotilas oli kuollut hyökkäyksessä asevoimien tukikohtaan Krimin pääkaupungissa Simferopolissa.
" (lainaus: MTV3).

Tähän mennessä tällaista lupaa ei ole ollut, joukoilla ei ole ollut lupaa vastata tuleen tai puolustaa itseään asein, nyt on. Seuraavat viikot tulevat ratkaisemaan sen hyvin pitkälti missä merkeissä tuleva KHL-kausi tullaan pelaamaan, jos offensiivi manner-Ukrainaan alkaa niin puoli vuotta voi olla aivan liian lyhyt aika tilanteen normalisoimiselle, ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä onkin sitä.

vlad.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Pasilan puuhastelupoppoo" on iso menetys Liigalle. Aika mielenkiintoinen näkemys, jossa joku voisi nähdä ristiriitaa...

Väitätkö ettei kyseessä ole Suomen pääsarjakiekkoilun pahimmat puuhastelijat? Mä en edes keksi, miten asioita voi hoitaa enemmän päin persettä, kuin Jokerien viime vuosien cv osoittaa. Tämä ei ole fanien, eikä varmaan pelaajienkaan vika, muta turha tuota on kiistää.

Toki joka kaudella on joku toinen organisaatio, joka haastaa, mutta kyllähän titteli pidemmällä perspektiivillä kuuluu selvästi Jokereille, tai Hjalmarin kolmannen leuan mitalla nyt ainakin.

Samalla Jokerit on kuitenkin yksi Liigan isoja joukkueita, joka on kiinnostava kelle tahansa maakuntaseuran fanille. Samoin kuin tietysti Hifk, eli nämä Helsingin joukkueet.

En näe tuossa mitään ristiriitaa. Hieno ja perinteikäs seura, joka viime vuosina - oikeastaan jo kultaisen 90-luvun jälkeen - on profiloitunut puuhastelijaksi.

Viimeksi muokattu:

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Väitätkö ettei kyseessä ole Suomen pääsarjakiekkoilun pahimmat puuhastelijat? Mä en edes keksi, miten asioita voi hoitaa enemmän päin persettä, kuin Jokerien viime vuosien cv osoittaa. Tämä ei ole fanien, eikä varmaan pelaajienkaan vika, muta turha tuota on kiistää.

No jos lähtee tarkastelemaan pidemmällä perspektiivillä, niin Jokerien keskimääräinen sarjasijoitus vaikkapa 2000-luvulla lienee koko sarjan pienimpiä. Jokerit on myös taloudellisesti ollut koko ajan vakaalla pohjalla eikä ole tarvinnut ryhtyä mihinkään osakeanti- tai tyhjennysmyyntipelleilyihin kuten aika moni muu seura. Kyllä itse pitäisin esimerkiksi Ilveksen tai Tepsin nykytilaa huomattavasti merkittävämpänä puuhastelun jälkituotteena kuin Jokereiden tilaa.

Jos Jokerit tosiaan kolminkertaistaa budjetin, niin aika käsittämätöntä olisi, jos eivät sen jälkeen Suomen paras joukkue olisi.

Minä luin Hesarista, että Jokerien pelaajabudjetti tulisi olemaan noin 10 miljoonaa euroa. Jos 4,7 miljoonan pelaajabudjetilla pystyy olemaan huonompi kuin alle kahden miljoonan SaiPa, niin ei kai ole yhtään sen vaikeampaa olla 10 miljoonan pelaajabudjetilla huonompi kuin 4 miljoonan euron Kärpät.

Kyllä itse pitäisin esimerkiksi Ilveksen tai Tepsin nykytilaa huomattavasti merkittävämpänä puuhastelun jälkituotteena kuin Jokereiden tilaa.

Ilves on puuhastellut itsensä siihen tilaan, ettei ole resursseja kasata kunnon joukkuetta. Jokerien puuhastelu on sitä, että resursseja on yllin kyllin, mutta menestys on resursseihin nähden surkeaa. Sehän on sitten makuasia, kumpi tapa puuhastella on pahempaa puuhastelua.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
En nyt sanoisi että paskahousu. Radulov nyt vain haluaa tehdä miten haluaa, ja niin ei NHL:ssä toimita. Ja Radulov on kyllä todistanut tasonsa NHL:ssä, mutta pitää muistaa että nykyään on vielä parempi kuin pelatessaan änärissä.

Minunkin mielestäni on enemmän suoraselkäisyyttä kuin paskahousuisuutta tehdä omaa elämäänsä koskevia ratkaisuita muiden, kuin näiden Vellihousujen ratifioimien odotusten mukaisesti. Sama koskee Kontioloita yms. suomalaispelaajia, joiden rahkeet kenties riittäisivät NHL:än.

Älyttömintä on KHL-kriittisyyden rinnalla elävä NHL-kritiikittömyys. Lisäksi hokema rahanpesusta on melko hankala. Eikö rahanpesun tarkoituksena ole kierrättää rikollista rahaa laillisen toiminnan kautta takaisin rikollisen käsiin? KHL:ssä rahaa kierrätetään pelaajien ja lento yhtiöiden käsiin.

En ole missään tapauksessa KHL-fani. Tässä ketjussa on esitetty paljon kritiikkiä muitakin urheilusarjoja kohtaan, hyvin perustein jopa. KHL-kaunaisuus on hyvin tunnepohjaista, koska näitä muita kritikoituja sarjoja kuitenkin seurataan ja jopa fanitetaan "luvallisesti ja katu-uskottavasti".

Ehkä KHL onkin meille suomalaisille Se lapsi, joka huutaa kadun varressa: "Eihän keisarilla ole vaatteita ollenkaan!"

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen itse yrittänyt pitää politiikan ja urheilun erillään, mutta itseäni on viime aikoina alkanut kyllä Venäjän toiminta niin paljon ärsyttämään ja suututtamaan, että olen miettinyt, että voiko politiikkaa ja urheilua pitää erillään, jos joku maa rikkoo törkeästi kaikkia kansainvälisiä sääntöjä.

Sen enempää Venäjää puolustelematta ja olen itsekin täysin noita Ukrainan toimia vastaan, mutta eikö toi olis myös varsin hyvä perustelu lopettaa NHL:n katselu?

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sen enempää Venäjää puolustelematta ja olen itsekin täysin noita Ukrainan toimia vastaan, mutta eikö toi olis myös varsin hyvä perustelu lopettaa NHL:n katselu?
No ei kun ihan saatanan typerä. Ei NHL ole Kanadassa tai USA:ssa mikään valtiovallan lempilapsi tai politiikan väline. Valtion yhtiöt eivät sponssaa NHL:ää. Ainoa vähäinenkin yhteys hallinnon ja NHL:n välillä on, että Stanley Cup voittajajoukkueita on ollut tapana kutsua valkoiseen taloon vierailulle.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minunkin mielestäni on enemmän suoraselkäisyyttä kuin paskahousuisuutta tehdä omaa elämäänsä koskevia ratkaisuita muiden, kuin näiden Vellihousujen ratifioimien odotusten mukaisesti.

Jos henkilö jonka rahkeet riittäisivät parhaaseen, tyytyy vapaaehtoisesti toisiksi parhaaseen, ei se ole mielestäni suoraselkäisyyttä vaan löysyyttä ja kunnianhimon puutetta. Jokainen tekee omat valintansa, ei tässä mistään laista ja sen rikkomisesta ole kysymys, mutta kyllä minulla on mielestäni oikeus ilmaista mielipiteeni näistä valinnoista kun puhe on kerran julkisessa ammatissa työskentelevistä ihmisistä.

Siinen olen jäävi sanomaan itse olenko sitten nhl-kritiikitön, pidän vain ko. sarjaa maailman parhaana ja perusteet esim. case Raduloviin ovat osaltani puhtaasti urheilulliset.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
KHLn arvostusta Suomessa laskee osalataan tietenkin Hjallis. Jokereissa on kuitenkin pelannut herrat Kurri ja Selänne, mutta silti Hjallis on saanut seuran arvostuksen laskettua kovin alas. Suurinpana syynä ovat olleet hänen epäonnistuneet ratkaisunsa. Hän oli aikanaan erittäin kovasti ajamassa liigan sulkemista, jonka seurauksena SM-liigasta on tullut saatanan ylimielinen, sisäsiittoinen ja epäurheilullinen pytinki, jonka katsojaluvut laskevat ja laskevat kunnes liiga avataan. V&%%¤, jalkapallo on ihmisten mielestä menossa kiekon ohi. Se, että hän ei rahallakaan saanut seuraa menestymään on sekä odotettua että surkuhupaisaa. Uusin virheratkaisu on sitten lähteä venäjän mestaruussarjaan. Ihmisiä kiinnostaa lähinnä miten sekin ryssitään. Ehkä Hjalliksella on hyvä tarkoitus, mutta kun hän ei asioita ymmärrä. KHL ei myöskään tahollaan osoittanut parasta ymmärrystä, kun antoi Hjalliksen hypätä kelkkaan tajuamatta, että missä Hjallis siellä (parhaillaan) komea epäonnistuminen.

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ilves on puuhastellut itsensä siihen tilaan, ettei ole resursseja kasata kunnon joukkuetta. Jokerien puuhastelu on sitä, että resursseja on yllin kyllin, mutta menestys on resursseihin nähden surkeaa. Sehän on sitten makuasia, kumpi tapa puuhastella on pahempaa puuhastelua.

Niin, jos Pasilassa olisi ne Liigan pahimmat puuhastelijat, niin Jokerit tuskin pelaisi maan upeimmassa hallissa, keräisi suvereenisti isoimmat yleisömäärät ja saisi kasaan sarjan parhaimpiin kuuluvaa budjettia. Minusta tuossa logiikassasi on virhe jos ajattelet niin, että nuo isot resurssit on Jokereille ikään kuin ylhäältä taivaasta annettu eikä niiden eteen ole seurajohdon tarvinnut tehdä mitään. TPS oli vielä reilu kymmenen vuotta sitten seura, joka piti Jokereitakin isompaa pelaajabudjettia, mutta sittemmin Tepsi on näivettynyt häntäpään joukkueeksi resursseiltaan ja myöskin menestykseltään. Kyllä tuo nyt on pahempaa puuhastelua kuin Jokereiden touhu.

Esimerkiksi Ilveksen kohdalla puuhastelu on mennyt sille asteelle, että sen faneille ei edes kehdata vittuilla, kun touhu on niin säälittävää. Jokereiden kohdalla vastaavaa ei ole nähtävissä.

Minusta tuossa logiikassasi on virhe jos ajattelet niin, että nuo isot resurssit on Jokereille ikään kuin ylhäältä taivaasta annettu eikä niiden eteen ole seurajohdon tarvinnut tehdä mitään.

Ei toki, Hjallishan on tässä tehnyt hienoa työtä. Sanotaan sitten vaikka niin, että Jokereissa budjetin kasaajat ovat onnistuneet upeasti, mutta esim. tällä kaudella käytännön jääkiekkotoiminnasta vastaavat tahot epäonnistuivat totaalisesti. Ilveksessä taas seurajohto on tössinyt asiat pahanpäiväisesti, mutta valmennus ja pelaajat suoriutuivat tällä kaudella tehtävästään erinomaisesti. Yhdestoista sija Ilveksen materiaalilla on erittäin hyvä saavutus, jonka perusteella Tuomas Tuokkolaa ei voi nimittää puuhastelijaksi.

Viimeksi muokattu:

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
JYP olisi mielestäni ollut oikea joukkue tuonne lähetettäväksi.

Miksi? Areenalle mahtuu kolme kertaa enemmän katsojia kuin Hippokselle, Helsinki on talousalueena kahdeksan kertaa suurempi kuin Jyväskylä ja Jokereilla on tuplasti enemmän (arvio) kannattajia kuin JYPillä.

JYP on viime vuosina ollut Jokereita paremmin johdettu organisaatio, mutta tuon asian korjaamiseksi uusien omistajien on mahdollista tehdä paljonkin. Sen sijaan ylläoleviin seikkoihin on käytännössä mahdotonta vaikuttaa.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei myötähäpeää? Hassunhauskat vittuilu-T-paidat? Sambarummut? Asialliset järkkärit? Just.

Jos puhutaan koko Suomen KHL joukkueesta, Jyp olisi selkeästi Jokereita parempi vaihtoehto. Jokereiden johdon maakuntia väheksyvät lausunnot ovat painuneet syvälle janareiden takaraivoon, mistä syystä Jokereista ei tule koskaan koko Suomen joukkue. Kansa odottaa vesikiellellä, että Hjalliksen Jokerit kyykkää KHL:ssä.

Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jos henkilö jonka rahkeet riittäisivät parhaaseen, tyytyy vapaaehtoisesti toisiksi parhaaseen, ei se ole mielestäni suoraselkäisyyttä vaan löysyyttä ja kunnianhimon puutetta. Jokainen tekee omat valintansa, ei tässä mistään laista ja sen rikkomisesta ole kysymys, mutta kyllä minulla on mielestäni oikeus ilmaista mielipiteeni näistä valinnoista kun puhe on kerran julkisessa ammatissa työskentelevistä ihmisistä.

Siinen olen jäävi sanomaan itse olenko sitten nhl-kritiikitön, pidän vain ko. sarjaa maailman parhaana ja perusteet esim. case Raduloviin ovat osaltani puhtaasti urheilulliset.

Henkilön työpanoksen laatua ei ratkaise työympäristö. Logiikallasi kaikkien maan toiseksi tuottavammassa yhtiössä (toimialakohtaisesti) työskentelevien tulisi haluta töihin siihen kaikkein tuottavimpaan tai heiltä puuttuu ammatillista intohimoa.
Tai Vantaan kaupunginjohtaja on paskahousu, mikäli ei hae Helsingin kaupunginjohtajan paikkaa. Tai Ville Kohon pitäisi tavoitella paikkaa Kärpistä, muuten on paskahousu hänkin.

Minun nähdäkseni on mitä suurinta vastuullisuutta ja kunnianhimoisuutta valita haastajan hyväksi työskentely. Siitähän KHL:n profiilipelaajien kohdalla myös on kysymys. Siis näiden Radulovien.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi? Areenalle mahtuu kolme kertaa enemmän katsojia kuin Hippokselle, Helsinki on talousalueena kahdeksan kertaa suurempi kuin Jyväskylä ja Jokereilla on tuplasti enemmän (arvio) kannattajia kuin JYPillä.

JYP on viime vuosina ollut Jokereita paremmin johdettu organisaatio, mutta tuon asian korjaamiseksi uusien omistajien on mahdollista tehdä paljonkin. Sen sijaan ylläoleviin seikkoihin on käytännössä mahdotonta vaikuttaa.

Ei myötähäpeää? Hassunhauskat vittuilu-T-paidat? Sambarummut? Asialliset järkkärit? Just.

No TosiFani kerkesikin jo jotain vastailemaan, mutta itse hain takaa juuri tuota JYPin mahdollisuutta nousta "koko Suomen joukkueeksi".

Lisäksi JYP tosiaan on tunnettu muustakin, kuin puuhastelusta ja isoimmasta hallista.

Tosin tällä hetkellä asenneilmasto venäläisten "pisneksiä" kohtaan on sellainen, että tuskin tuo onnistuisi miltään joukkueelta.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minun nähdäkseni on mitä suurinta vastuullisuutta ja kunnianhimoisuutta valita haastajan hyväksi työskentely. Siitähän KHL:n profiilipelaajien kohdalla myös on kysymys. Siis näiden Radulovien.
Ei Radulov mitään haastajaa valinnut. Hän valitsi paikan jossa saa ryypätä vaikka kesken pudotuspelien jos siltä tuntuu.
Sama pätee Andrei Kastsitsyniin.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Ei Radulov mitään haastajaa valinnut. Hän valitsi paikan jossa saa ryypätä vaikka kesken pudotuspelien jos siltä tuntuu.
Sama pätee Andrei Kastsitsyniin.

Miten joku pystyy olemaan näin hauska ja hulvaton? :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy