KHL-lähetykset televisiossa

  • 95 435
  • 230

Masentaja

Jäsen
On vuosi 2014. Ja vieläkään ei täällä osata tehdä nettistriimipalvelua, jossa riittä7si jerkku. Uskomatonta. Mulla valittaa että bandwith too low, sekä 100mt 4g ja 20mt adsl. Ei jessus...
 

Pllnen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins, #3 Määttä, #86 Teuvo Teräväinen
HD Life löytyy itseltä kanavapaikalta 33, mutta tältä kanavalta ei tuu mitään lähetystä :(

Voisko olla niin, että tuo kanava(nimestä päätellen) lähettää vain hd kuvaa? Ja kun taloyhtiössäni ei ole hd ready antenia, niin kanava ei ole nähtävissä?

Eikä Arena tunnu toimivan....perhana.

Koko paska meni ja kaatui toivotaan, että saavat korjattua. Joko ukkonene tekee tuohojaan tai sitten ei vain osattu varautua katsojiin. Ja pls kertokaa ettei tää ollu eka kerta ku ne testaa näitä laitteita?
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa videota pyörittää jota jo äsken katsoin . Erkan haastattelua ilman ääntä. Onkohan live lähetystä kellään menossa?
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Miten tää on aina niin vaikeeta... Kaista tuskin niin paljoa maksaa, että siitä kannattaisi nyt säästellä. KHL-taipaleen eka matsi, moni kausariton on ilmaissut tyytymättömyytensä lippupolitiikkaa kohtaan ja sitten kaista loppuu? Anna mun kaikki kestää.

Ja pahoittelut toki jos esimerkiksi salama tai vastaava on kaatanut koneita.
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Itselläni pyörii klippi, kun jääkone vetänyt just rännit. Ja nyt menee keskeltä.. Ja selostaja kertoo kaukalon koon muuttumisesta.

Edit: Ja äänet meni...
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jokereiden sivuilta yritin etsiä lisätietoa mutta nekin ovat nähtävästi kyykyssä.

EDIT: nyt toimii
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Matsi alkanut ja nyt näkyy. Toivotaan tämän jatkuvan!

edit: Onko muutes otteluseurantaa menossa missään ketjussa?
 
Suosikkijoukkue
Pittsburg Penguins & Bobi Lehtonen
No en tiedä muista, että millä vitulla ne äänet kuuluu. Itellä ei kuitenkaan kuuluu yhtään mitään. Kuva tosin on ihan jees


Edit. Syy selvis, paska mozilla, chrome toimi
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kysyy yx Urpo, näkyikö illan peli jotenkin antenni taloudessa hd life kanavalla ? Mulla yhteydet on vajaa, mutta ostin mökin sillä silmällä, että näen Jokerien harkkamatsit ja lahna käy koukkuun.

Lahnaa nousee, mutta vieläkään ei peli näy.
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Jos haluu antennitöllöstä kattoa niin tarttis vissiin olla hd digitelkkari tai tv ja hd digiboksi.. Ainakaan ittellä ei näkynyt kanava tavallisen digiboksin kautta vaan piti käyttää full hoodee telkkarin omaa digiä
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Jos haluu antennitöllöstä kattoa niin tarttis vissiin olla hd digitelkkari tai tv ja hd digiboksi.. Ainakaan ittellä ei näkynyt kanava tavallisen digiboksin kautta vaan piti käyttää full hoodee telkkarin omaa digiä
Minä käytän FullHD- töllön omaa boksia, mutta ei nävy.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Veikkaan, että Jokereiden strategia on myydä kausareita nyt niin paljon kuin mahdollista ja tv-soppari kerrotaan vasta runkosarjan alun lähettyvillä.

Mahdollisesti kyse on kuitenkin aivan muusta. Jokerit teki sponssisopparin Nordicbetin kanssa ja pelaa vierasottelut kyseistä vedonlyöntiyhtiötä mainostaen. Olen suhtautunut tähän yhteistyöhön positiivisesti. Sisäministeriön arpajaishallintopäällikkö Jouni Laiho on todennut, että sisäministeriö aikoo pyytää Jokerien ja Nordicbetin sopimuksesta selvityksen antaen ymmärtää yhteistyösopimuksen muotojen olevan laillisuuden rajoilla. Tämä saattaa vaikuttaa varsinkin vieraspelin televisiointiin ja kuvan laatuun sekä jakeluun varsinkin jos Nordicbet on yksi kustannusten maksajista.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viasat Hockey Finland näkyy myös antenniverkossa:

https://www.dna.fi/viasat-sport-antenni

Ensimmäiset 3 kk kympin kuussa.
Haluan nähdä Jokerien pelit ja niistä olen valmis maksamaan. Ihan reilusti.

Nyt minulla on tahi oli vanha Plus tv verraton kortti, josta jouduin tuon kortin vaihtamaan uuden telkkarin ja moduulin myötä.

Tiedän, että operaattorit ovat yhdistyneet ja olen nyt DNA asiakas. Tuo yritys Welho-Dna on kuitenkin toiminut minua kohtaan niin heikosti (asiakaspalvelu on alle nollan ja en viitsi edes kaikkea kertoa).

Kysymys, onko minulla antenni TV asiakkaana mahdollista ostaa jostakin paketti, jossa näkyy Jokerien pelit ja mielellän muutakin KHL-kiekkoa. Lopetan välittömästi muut sopimukseni ja tiedän, että voin sen tehdä. Minulla on vuodesta 2009 ollut toistaiseksi voimassa oleva sopimus, enkä ole sitä (kalliimmasta) hinnasta huolimatta vaihtanut muuhun, jossa joudun sitoutumaan.

Eli, antennitalous, millä saan Jokerien pelit näkymään, mitään muuta en halua ?
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Eli, antennitalous, millä saan Jokerien pelit näkymään, mitään muuta en halua ?

Joku korjatkoon minua mikäli olen väärässä. Mutta, jos haluat perinteisesti kanavapaketin katsottavaksesi niin antenniverkossa taitaa ainoa vaihtoehto olla tuo DNA:n paketti, jonka vaatimuksena on kiinteistössä oleva VHF-antenni.

Mikäli muutkin ratkaisut ovat mahdollisia niin sitten on nämä IP-tv pohjaiset ratkaisut (Elisa Viihde jne.), joissa kyllä saattaa hinta kohota aikamoiseksi. Yksi vaihtoehto on tietenkin Viaplay, jota voi katsoa ainakin PS3/4 mikäli sellainen taloudesta löytyy tai vaihtoehtoisesti tietokone piuhalla töllöön ja sitä kautta. Plussana tuossa Viaplayssä on tuo NHL GameCenter (toimii vain tietokoneen kautta) mikäli Änäri kiinnostaa. Viaplaylla hinta on tuon 25€/kk ilman sitoutumista.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Onko tosiaan niin että tämän päivän ja huomisen Jokereiden harkkapelejä ei näe mistään nettistriimistä?

En tiedä suomenkielisistä, mutta Livetv:stä tai onhockeystä löytynee.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku korjatkoon minua mikäli olen väärässä. Mutta, jos haluat perinteisesti kanavapaketin katsottavaksesi niin antenniverkossa taitaa ainoa vaihtoehto olla tuo DNA:n paketti, jonka vaatimuksena on kiinteistössä oleva VHF-antenni.
Kiitos JaSa! sillä nyt mennään, että niin paljon vituttaa koko Welho-DNA, että lopetin kaikki tilaukset nyt.

Pitkään olin tuollakin plus tv asiaksas, nyt loppui. En ole koskaan ottanut tarjouksia vastaan eli minulla on normaali irtisanomisaika. Pitäkää tunkkinne!

Ja vähän humööriä loppuun, enpä olisi uskonut, että minäkin umpiJokeri, mutta töihin sidottu ukko vielä palaan lippuja ostavana areenalle, arvon "Masa - venttaa sitten sateessa - ticket" täältä tullaan ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös