Muistaakseni vastaavia tapauksia on ollut ennenkin missä KHL-seura ei ole päästänyt pelaajaa/pelaajia maajoukkueturnaukseen. Nyt siis tuli esiin jälleen yksi tapaus kun Ufa ei päästänyt Erik Ersbergiä Tukholman EHT:lle. Uutinen aiheesta
Muistaakseni vastaavia tapauksia on ollut ennenkin missä KHL-seura ei ole päästänyt pelaajaa/pelaajia maajoukkueturnaukseen. Nyt siis tuli esiin jälleen yksi tapaus kun Ufa ei päästänyt Erik Ersbergiä Tukholman EHT:lle. Uutinen aiheesta
Jostain syystä taas mv Jakub Stepanek on ollut jatkuvalla syötöllä mukana EHT :llä. Ehkä SKA :ssa katsotaan, ettei maalivahti ole yhtä loukkaantumisherkkä kuin kenttäpelaajat?
oliko muita?
Ilmeisesti sijaitsee Riikassa. Latvialaiset ovat aina olleet intohimoisia jääkiekon suhteen. Esitteli muuten tuttuja mailoja, itsellä on Irben junnuvuosien Riga maalivahdinmaila ja noita pelaajamailoja taitaa olla useampaa mallia.
Ilmeisesti sijaitsee, kun videon otsikko on "ekskursio KHL-baariin Riiassa"...
Kaksi viimeistä kappaletta tuossa artikkelissa liippaa minun mielestäni tätä ketjua.
Linkki Jylkkarin sivuille lehtijuttuun jossa haastateltavana on Pekka Tuokkolan parempi puolisko: http://www.jylkkari.fi/oldies/arkisto/1202/pages/19.htm
No ei nyt sentään. Esimerkiksi Kazanissa pelanneet suomalaiset eivät ole julkisuudessa muuta kuin kehuneet kaupunkia.Tuokkolan Rouva sanoo juuri ne asiat mitä suunnilleen kaikki muutkin suomalaiset Venäjällä kiekkoilevat. Pari kautta siellä ja rahat pois, sitten äkkiä pois. No katsellaan nyt kauanko Tuokkolat Venäjällä lopulta viihtyvät.
Ei kai sentään? Ei pitäne paikkaansa?Olen viihtynyt KHL:ssä. Kyllä sitä aina jostain töitä saa
Voiko tämäkään pitää paikkansa?30-vuotias Niskala on ehtinyt kokemaan paljon enemmän kuin moni ikäisensä kiekkoilija. Tutuiksi ovat KHL:n ja SM-liigan lisäksi tulleet AHL ja NHL sekä Ruotsin, Sveitsin ja Iso-Britannian pääsarjat. Liigat poikkeavat toisistaan lopulta hyvin vähän.
– KHL:ssä kunnioitetaan toisia pelaajia enemmän. Peli ei ole niin fyysistä ja pelaajat ovat maailman taitavimpia, Niskala eritteli.
Ja hieman erilaista tarinaa on myös sieltäkin kuulunut...No ei nyt sentään. Esimerkiksi Kazanissa pelanneet suomalaiset eivät ole julkisuudessa muuta kuin kehuneet kaupunkia.
Miksei pitäisi? Jos Niskalan palkka olisi tuolla jotain 200-400k€/kausi, niin sitten ei välttämättä enää niin hyvin viihtyisikään. Saman saisi muualtakin...Ei kai sentään? Ei pitäne paikkaansa?
Ne haastattelut jotka olen itse nähnyt tai lukenut ovat olleet vain positiivisia. Ehkä ne negatiiviset ovat jääneet huomaamatta. Onko linkkiä?Ja hieman erilaista tarinaa on myös sieltäkin kuulunut...
Ne haastattelut jotka olen itse nähnyt tai lukenut ovat olleet vain positiivisia. Ehkä ne negatiiviset ovat jääneet huomaamatta. Onko linkkiä?
No turhapa tätä juttua on sitten tätä pidemmälle jatkaa.Valitettavasti en nauhoita keskusteluja.
Ehkä ne negatiiviset ovat jääneet huomaamatta.
Tuosta toisten pelaajien kunnioituksesta en osaa sanoa mitään. Toki tuohon varmasti vaikuttaa tuo KHL:n "fyysisyyden" puute. Eli jos ei taklata, niin harvemmin tulee rumia taklauksia...
"Yksikään pelaaja ei ole vielä kehunut kuinka viihtyisää tuolla on tai kuinka mukavaa perheen kanssa on viettää laatuaikaa Kazanissa, Novosibirskissä tai jossain muualla.
Tiedän että Venäjällä asuu satoja tavallisia suomalaisia perheitä, jotka pärjäävät maassa ilman mitään vartijoita.Paljon myös kertoo se, että vain harvat ovat uskaltaneet ottaa perheensä mukaan ja heistäkin suurimmalla osalla on ainakin jonkinlainen vartiointi tai parin kuukauden/viikon jälkeen on päädytty siihen, että perhe palaa kotia. Mistä tämä kertoo? Enpä ole kuullut, että missään muualla kukaan pelaaja olisi palkannut perheelleen vartiaa."
Huhhuh, kunnon avojääpommeja KHL:ssä on paaaljon enemmän kuin SM-liigassa.
Kulmanyhjäämistä ja muita pikkukontakteja saattaa tulla liigamatsissa toki enemmän.
Ja hieman erilaista tarinaa on myös sieltäkin kuulunut...