Niin kuin sinulle jo vastattiinkin, ei Jokerit matkusta Vladivostokiin.
Jos ennätät provoilultasi niin ottaisitko edes hieman alustavasti selvää asioista ennen kuin painat entteriä. Näin et nolaa itseäsi aivan niin pahasti.
Siis mitä vittua? Tarkoitukseni oli kysyä ja pohtia asiallisesti niin täällä nimimerkit Elton ja JokeriJätkä jauhavat jostain provoilusta.. Ehkä kirjoitin sitten huonosti mutta ärsyttää kun ruvetaan jostain provoilusta syyttäämään. Ja itse en itseäni pidä minään katkerana liigafanina että Jokerit pääsi KHL:ään, itse olen enemmänkin ylpeä että maailman toiseksi kovimmassa liigassa pelaa suomalainen jengi ja tulen kyllä pari peliä paikanpäällä katsastamaankin. Vaikka lempijengeissä lukeekin HPK ja Columbus ei se tarkoita että olisin KHL vihaaja.Eiköhän me mahdolliset lentopakotteet koske ihan ylimenevää reittiliikennettä. Tuskimpa Venäjä haluaa eristää itseään muusta maailmasta kieltämällä Euroopasta ja Jenkkilästä myös sinne menevät lennot, yksityislennoista puhumattakaan. Ei kai Putin oman "propagandaliigansa" päälle pasko?
Kirjoitan tämän ihan vain siltä varalta, että joku katkera 1yigafani ihan oikeasti uskoo noihin ylläoleviin paskaprovoihin.
Käsittääkseni mainitsin esimerkkinä Jokerit, en ainoana vaihtoehtona. Tämän vuoksi en opetellut sarjaohjelmaa ulkoa. Sama tilanne paskimmalla säkällä olisi edessä myös Slovan Bratislavalla ja Medvescak Zagrebilla. Kai nämäkin olisi sitten pitänyt mainita että jokainen ymmärtäisi asian, jota hain. Mutta kuten JokeriJätkä kertoikin niin ilmeisesti pakotteet kuitenkin koskisivat reittilentoja ja aquanquan linkistä ilmeneekin, että pakotetta ei pidetä todennäköisenä, vaikka pieni mahdollisuus siihenkin on. Ja se koskisi muutamaa joukkuetta, tai sitten ei koskisi jos kyse on vain reittilennoista.