Nojaa, Vezinan jälkeen NHL:stäkin saanee aika kovan luokan tarjouksen. KHL:ssä taas tämä uusi palkkakattosysteemi estää tällaiseen vastaamista.
Varmasti saa kovia tarjouksia änäristä mutta eiväthän nuo ole lähelläkään samalla tasolla mitä huhuissa SKA on tarjonnut. Miehellä olisi nyt se kuuluisa "kerran elämässä" mahdollisuus rahastaa. Voihan olla, että pari seuraavaa kautta menee hieman heikommin jolloin SKA:n esittämän kaltaisia tarjouksia ei enää tule ja mies on varmasti tuon Vezinan ansiosta todella kovassa huudossa kotimaassaan. Itse ymmärrän täysin jos mies SKA:han siirtyy, toki toivon, että Keklu saa miehen jollain taikatempulla Columbuksessa pidettyä.
Onko tosiaan niin, että vain sopimuksen ensimmäinen kausi menee palkkakaton ulkopuolelle? Itse en ole asiaan perehtynyt vaan olen ollut siinä uskossa, että koko sopimus siirtyy automaationa palkkakaton ulkopuolelle. Jos en väärin muista, niin joukkueella sai olla kolme sopimusta kerrallaan palkkakaton ulkopuolella? Jos seuralla on neljä NHL:stä siirtyvää pelaajaa, niin saako seura itse määrittää mikä sopimus (halvin) lasketaan palkkakattoon vai menevätkö nuo rekisteröinti järjestyksessä?Joo, ensimmäisellä kaudella ko. palkkaa ei lasketa palkkakattoon, mutta käsittääkseni sen jälkeen luetaan normaalisti mukaan.