Vesa Toskala on myös NHL-tason veskari. Piste.
Toskala sai pari kautta Torontolta $4m/kausi palkkaa, joten yhden joukkueen mielestä Toskala oli jopa erittäin hyvä NHL-maalivahti, 2008-10.
http://www.capgeek.com/players/display.php?id=208
Vesa Toskala on myös NHL-tason veskari. Piste.
ZSKA:n toimitusjohtajan Sergei Fedorovin mukaan seura neuvottelee parhaillaan Aleksandr Seminin agentin kanssa.
Seminin siirto ZSKA:han olisi pelillisesti yhtä iso juttu ZSKA:lle ja koko KHL:lle kuin Radulovin siirto, mutta markkina-arvoltaan Radulov on näistä pelaajista korkeammalla. Semin ei ole KHL:ssä ja Venäjällä yhtä iso nimi kuin Radulov.Tämä menee mielenkiintoiseksi. Eikös jossain vaiheessa ollut huhuakin että Semin saatta palata Venäjälle? Kova juttu olisi KHL:n kannalta; ensin Radulov ja sitten Semin.
E: Semin-juttu
Yksikään kukkaro maailmassa ei ole pohjaton.
Tämä on erikoisin keskustelu mitä olen koskaan täällä käynyt. Kysehän on vain faktasta, ei mielipiteestä. Tai sitten meillä on eri käsitykset NHL-tasosta, minulle NHL-taso on sitä, että pääsee pelaamaan vakituisesti NHL:ssä, oli pelaaja sitten miten huono siellä tahansa. Teidän mielestänne ilmeisesti pitää olla hyvä pelaaja NHL:ssä ennenkuin on NHL-tasolla?
Suomi saakin ensi kauden EHT-turnauksissa koota puolustuksensa melkein kokonaan KHL:stä: Jaakola, Lepistö, Salmela, Niskala, Hietanen, Mäenpää, Jalasvaara, Puistola, Kousa, Laakso, Karalahti.
Jotenkin luulen, ettei Summanen ajattele tällaisia asioita.Ehkä Summanen on kyllästynyt Venäjän ihmisoikeustilanteeseen ja demokratiaa vaativien liikkeiden ajojahtiin: