Kevin Roy HIFK:ssa

  • 93 826
  • 621

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palola mennee Ilvekseen, jonne nuo jo taantuneet ex-Tapparat yleensä päätyy.

Haapala ja Kontiola suorittaneet Ipassa ”ihan ok”. Ja niin teki aikansa myös Elorinne.

No, urheiluromanttikona ja tamperelaisten vanhempien, joista toinen on Tappara ja toinen Ilves, näin stadilaisena en gång alltidina olisi toki mahtavaa nähdä melko kauan odotettu Tampere-finaali, jos tämä meidän IFK ei kaikkien aikojen super-nousua pleijareiden kärkikahinoihin tee.

Realistinen ääneni sanoo: no ei tee
Positiivarin ääni sanoo: kaikki on mahdollista, Liiga on tällä kaudella tasainen, finaaleissa voidaan nähdä yksi yllättäjäjoukkue.

Lopuksi: jos Tampere-finaali toteutuu, olen ehdottomasti Ipan kelkassa. Tapparan kurmuutusta on jo tarpeeksi meidän leirissä vastaanotettu, ja vaikka arvostan suuresti Tapparan lähes käsittämätöntä menestystä niin kuitenkin diggaan enemmän Ilveksen pelitavasta, ja myös heidän erittäin intohimoinen kannattajakuntansa monessa suhteessa muistuttaa meitä IFKlaisia.

Sorry for the off-topic. Tipaton tammikuu meni poikki just tänään.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Kovanoloinen hankinta, toivottavasti onnistuu Peltosen&co "sapluunassa"! Olisi kyllä mainiota saada joku ikioma Lasch meillekin.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Toivottavasti tällä Roylla on seuraavat ominaisuudet:

-nopea luistelija
-näppärät kädet
-hyvä periksiantamaton asenne
-osaa tuoda kiekon alueelle ylivoimalla
-osaa jakaa kiekkoa ylivoimalla
-osaa ylipäätänsä rauhoittaa/rytmittää peliä, jotta meidän möyrijät ehtii maalipaikalle
-mielellään sentteri, ei pakko

Ymmärrän että vaatimukset ovat kovat, mutta mikäli nämä löytyvät (olethan sinä Tobbe näitä ominaisuuksia etsinyt?) niin IFKn peli ja eteenkin YV paranee kertalaakista ja olemme runkosarjassa kuuden parhaan joukossa.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Toivottavasti nyt löytyi se pitkään etsitty ykkössentteri. Mielenkiintoista nähdä, minkä paikan kokoonpanosta ottaa. Itse veikkaan, että menee Jääskän tilalle ykkösen sentteriksi tai sitten Hirvosen tilalle kakkosketjun laitaan.

Tobiakselle kiitokset tästä hankinnasta ja annetaan nyt se perinteiset 10 peliä aikaa ja arvioidaan tarkemmin sitten.
 

RedIsMyColor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit
Juu pahoittelut, normaalisti laitan, mutta minulla on sellainen ärsyttävä tapa suhata ensin uusista pelaajahankinnoista nopeasti ketju, että ehdin ensimmäisenä saadakseni nuo ketjun nimet siististi samankaltaiseksi.

Vähän sellasta itsemoderointia, varmaan tulee bänniä… mutta jos pystyn itse hyvällä omallatunnolla vaikuttamaan HIFK-osion siisteyteen, niin miksen niin tekisi. Laitan tuon eliten linkin aloitusviestiin, kiitos muistutuksesta. *hymiö*

Toki on makuasia, mutta itseäni ainakin "ärsyttää" kun HIFKn osiosta on tulossa pelaajien kohdalla täysin hajuton, mauton ja väritön. Kohta koko etusivu on muodossa

xxx HIFK:ssa
xxx HIFK:ssa
xxx HIFK:ssa
xxx HIFK:ssa
jne jne.

Esimerkkinä mielestäni ensimmäinen näistä on paljon parempi;

Miro Heiskanen - Stadin ikioma firstrounderi
Miro Heiskanen HIFK:ssa

Luovuus kunniaan on mielipiteeni. Ei HMV.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Toivottavasti nyt löytyi se pitkään etsitty ykkössentteri. Mielenkiintoista nähdä, minkä paikan kokoonpanosta ottaa. Itse veikkaan, että menee Jääskän tilalle ykkösen sentteriksi tai sitten Hirvosen tilalle kakkosketjun laitaan.

Tobiakselle kiitokset tästä hankinnasta ja annetaan nyt se perinteiset 10 peliä aikaa ja arvioidaan tarkemmin sitten.
Kymmen peliä on pitkä aika. Ihan ok hankinta tähän kohtaan, mutta pisteitä pitäisi pystyä keräämään ja auttamaan päivästä yksi joukkuetta voittoihin. Tässä tullaan siihen kohtaan, että laita joukkue kuntoon ennen kauden alkua ja täytä kirsikoilla kakku kevättä kohden.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Toivottavasti tällä Roylla on seuraavat ominaisuudet:

-nopea luistelija
-näppärät kädet
-hyvä periksiantamaton asenne
-osaa tuoda kiekon alueelle ylivoimalla
-osaa jakaa kiekkoa ylivoimalla
-osaa ylipäätänsä rauhoittaa/rytmittää peliä, jotta meidän möyrijät ehtii maalipaikalle
-mielellään sentteri, ei pakko

Ymmärrän että vaatimukset ovat kovat, mutta mikäli nämä löytyvät (olethan sinä Tobbe näitä ominaisuuksia etsinyt?) niin IFKn peli ja eteenkin YV paranee kertalaakista ja olemme runkosarjassa kuuden parhaan joukossa.
Samaa mieltä, paitsi että ei yksi pääsky kesää tee. Me tarvitsisimme kaksi kädellistä, mieluiten sentteriä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Maanantaista lähtien on sentteri. Leftin mailan saa pitää.
Näin se voi olla. Toivottavasti sitten myös onnistuu sentterin tontilla eikä ole vain siksi sentteri, että muitakaan ei nyt vain ole.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Toivoo pelaavansa jo keskiviikkona. Näkyy olevan kundi aika kovassa tikkarissa.
 

Silppuri

Jäsen

Toivoo pelaavansa jo keskiviikkona. Näkyy olevan kundi aika kovassa tikkarissa.
"Siirto HIFK:hon tapahtui nopealla aikataululla ja minulla oli pöydällä useita vaihtoehtoja. Sitten kuulin paljon hyvää tästä seurasta ja siitä, miten hienoa täällä on pelata kotiotteluissa ja kuinka pelaajista huolehditaan. Sen jälkeen tein nopealla aikataululla päätöksen tulla tänne. Olen tästä mahdollisuudesta erittäin innoissani ja iloinen siitä, että päätin tulla Helsinkiin, Roy summaa."

Tämä on kyllä mukava kuulla
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks

Toivoo pelaavansa jo keskiviikkona. Näkyy olevan kundi aika kovassa tikkarissa.
Hyvä haastattelu taas kerran Pinnalla -juttusarjaan. Tuosta jutusta vahvistui jo ennakkoon hyvä fiilikseni kaverista.

Olin jo huhusta innoissani ja onhan Roy lähtökohtaisesti erinomainen hankinta! Katselin tämän huipunveljen statsit yms. yliopistoajoilta lähtien, niin on ollut kyllä vakuuttavaa tekemistä melkeinpä kaudesta toiseen. Ei ihan tusinajätkät lähtökohtaisesti paina tollasia pinnoja yliopistossa tai kanna seuransa ”C”-kirjainta. Myös AHL-kausilta kovempaa tekemistä kuin loikkarilla #25! Tänne postatut highlight -videot lupaavat myöskin hyvää.

Jos vain säilyy ehjänä niin tulee olemaan huikea ukko Liigassa ja löisin jo nyt ensi kauden sopparia pöytään! Ja kuten @Hattu totesit, niin ainakin kuvien perusteella Roy on todellakin tikkarissa! Luulen, että alkaa suorittaa VÄLITTÖMÄSTI!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tärkein kyssäri kuuluu, jotta millä numerolla mies pelaa?? Pelaako laidassa vai keskellä?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Olin jo huhusta innoissani ja onhan Roy lähtökohtaisesti erinomainen hankinta! Katselin tämän huipunveljen statsit yms. yliopistoajoilta lähtien, niin on ollut kyllä vakuuttavaa tekemistä melkeinpä kaudesta toiseen. Ei ihan tusinajätkät lähtökohtaisesti paina tollasia pinnoja yliopistossa tai kanna seuransa ”C”-kirjainta. Myös AHL-kausilta kovempaa tekemistä kuin loikkarilla #25! Tänne postatut highlight -videot lupaavat myöskin hyvää.

Ja jos katsotaan vielä taaksepäin, on valittu myös jenkkien junnusarjan USHL:n vuoden pelaajaksi ennen siirtymistä yliopistoon. tuolloin kevyet 104 tehopistettä 59 peliin. Kyllä tuon tason lupauksilla on pakko olla lahjoja, mitä ei ihan jokaiselta löydy
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ja jos katsotaan vielä taaksepäin, on valittu myös jenkkien junnusarjan USHL:n vuoden pelaajaksi ennen siirtymistä yliopistoon. tuolloin kevyet 104 tehopistettä 59 peliin. Kyllä tuon tason lupauksilla on pakko olla lahjoja, mitä ei ihan jokaiselta löydy
Niin, ne lahjat ja taidot pitää vain voida ulosmitata tai hyödyntää.
Pystyykö HIFK siihen?
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kymmen peliä on pitkä aika. Ihan ok hankinta tähän kohtaan, mutta pisteitä pitäisi pystyä keräämään ja auttamaan päivästä yksi joukkuetta voittoihin. Tässä tullaan siihen kohtaan, että laita joukkue kuntoon ennen kauden alkua ja täytä kirsikoilla kakku kevättä kohden.

Samaa mieltä. Jos IFK kamppailisi Top4 sijoituksista ja peli olisi pääosin uomissaan voisi tammikuun hankinnalle antaa enemmän aikaa ja nähdä hänet ikään kuin play off vahvistuksena. Nyt ei olla siellä kärkikahinoissa, ei lähelläkään, joten pisteitä pitää saada nyt ja jokaisen pelaajan pitää auttaa joukkuetta voittoihin. Toivotaan siis, että kaveri löytää paikkansa nopeasti ja auttaa joukkueen puutteellista hyökkäyspeliä alusta saakka.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kevin Roy vaikuttaa juuri sellaiselta pelaajalta, jota joukkue juuri nyt tarvitsee. Fiksuja ja lupauksia herättäviä kommentteja, vaikka ne lukisikin pohjoisamerikkalaisen kiekkojargonipuppugeneraattorin läpi. Itse olen mieltynyt aivot omaaviin urheilijoihin muutenkin ja tällä tarkoitan nyt sitä, että kouluja on käyty eikä raha ohjaa kaikkea tekemistä viimeiseen asti.

Itse laittaisin Royn samaan yv-kokoonpanoon Vesalaisen kanssa, koska Nättinen ja Koivistoinen ovat löytäneet paremman yhteisen sävelen ja nyt mun mielestäni ei kannata keikuttaa venettä liikaa.

Eiköhän Roy nähdä jo huomenna kokoonpanossa. Toivotaan, että on sellainen kaiffari, jolle voisi jatkojakin rustata ja olisi ennen kaikkea mahdollista pitää täällä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Fiksuja ja lupauksia herättäviä kommentteja, vaikka ne lukisikin pohjoisamerikkalaisen kiekkojargonipuppugeneraattorin läpi. Itse olen mieltynyt aivot omaaviin urheilijoihin muutenkin ja tällä tarkoitan nyt sitä, että kouluja on käyty eikä raha ohjaa kaikkea tekemistä viimeiseen asti.
Tästä olen samaa mieltä. Nikkareilta tulee poikkeuksetta nämä "The fans are great, the city is beautiful, we have a bunch of good guys in the locker room and we will go far this year" -litaniat, mutta Roylla on lausumissa vähän lihaa luiden ympärillä.

Vaikka Brynäsissä ei kulkenut, niin mielenkiinnolla odotan debyyttiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Vaikka Brynäsissä ei kulkenut, niin mielenkiinnolla odotan debyyttiä.
Onko tästä tarkempaa tietoa, ettei Brynäsissä kulkenut vai onko johtopäätös tehty sen pohjalta, ettei pisteitä kertynyt kovin paljoa noiden kuuden pelin aikana? Roy itse totesi haastattelussa, että pelit Brynäsissä menivät hyvin.

Ja täytyy myös huomioida pistesaraketta katsoessa, että kyseessä oli 29 vuotiaan pelaajan uran ensimmäiset ottelut Euroopassa täysin uudessa pelisysteemissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös