Joo, Tom Draper tilalle!!
Eilen ei paljon tullut pakeilta apuja ja silti Lankinen voitti meille matsin. Hyvä näin.
Onkohan Sebastian Centomo vielä saatavilla Lankisen tilalle? Faksi laulamaan...
Olin eilen hallilla sitä mieltä, että Lankista voi syyttää korkeintaan avausmaalista ja nyt videoclippikerhon kokouksen jälkeen olen edelleen samaa mieltä. Avausmaalissa kiekko hukkuu pahasti, mutta siellä on Siiki aivan vapaana, kun Ikonen ei pelaa mailaa pois, vaan tyytyy kamppaamaan tämän. Toisessa maalissa Pikkarainen pääsee vetämään parhaasta sektorista suoraan Erosen (!) unelmasyötöstä ja kyllähän me talonmiehen laukaus tiedetään. Saa noita tietysti torjuakin, mutta näin amatöörin silmin se on melkein tuurista kiinni, ehtiikö veska saada tohon kamojaan väliin.
@Salama15 tai joku muu asiantuntija korjatkoon, jos erehdyn. Kolmannessa Taimi - kukas muukaan! - syöttää vastustajan täyteen vauhtiin läpiajoon -> tyylikäs harhautus, jolla Lankinen jäihin, ja kiekko häkkiin. Neljäskin on mun mielestä hyvin pitkälti Turmiolan Tommin käsialaa, kun jää hautomaan kiekkoa ja sätkimään siihen Keken nenän alle. Hirvittävä omien ja vastustajien aiheuttama ruuhka maalin edessä -> Pikkarainen kaivaa kiekon omilleen ja TPS:n Eronen pääsee sutimaan tyhjään maaliin. Lankinen näkee kiekon vasta, kun Erosen veto lähtee, ja silloin on myöhäistä.
Vastaavasti siellä oli monta gamesaveria ja rankkareissahan Lankinen oli täyttä rautaa. Näytti jo siltä, että Spina uittaa limpun verkkoon, mutta niinpä vain Kevin venytti patjan tielle ja lukemat pysyi ennallaan.