Ketterän runkosarjaottelut 2019–2020

  • 79 800
  • 522

X-Stiff

Jäsen
Minä oottelin Haaparannan puhkeamista kukkaan jo viime vuonna, ja saatoin siitä tännekin kirjottaa. Viime kaudella 32 peliin 8+0, vaikka olis hyvin voinut olla 15+10. Maalintekopotentiaali on paljon. Luulen kanssa et selvä tason nosto tehopisteiden osalta on edessä armeijan "harmaiden" jälkeen.
Tais se saipassa tullut loukkaantuminen pilata lennon viime kaudella. Toivotaan et tällä kaudella natsaa.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Maso servaa meidän kovuuden perään kuolaamisen viikkoennakossa. Toivotaan että joukkue osoittaa meidän amatöörien kiukuttelut vääriksi.
Tätä todella toivotaan. Pitäsköhän käydä viemässä pojille matka evääks Ikosen makkaraa pari laatikkoo. Mutustelkoo niitä meno matkalla jos vaikka rupeis asenne löytymään. Mieluiten vähän sellasta raakiletta jossa veri maistuu.
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Rämö-Mäkitalo-Lipiäinen
Koponen-Olkkonen

Sjöholm-Kestilä-Niemi
Alho-Airola

Karjalainen-Lantta-Hämäläinen
Lippojoki-Maarnela

Hallikas-Nousiainen-Haaparanta
7.p Forsblom

Lipiäinen
Tervo

Siinäpä kokoonpano tänään Hakametsään. Kaikki mahdollisuudet napata täysi pistepotti tästä viikosta, nyt vaan pitää alkaa toimittaa. Itse ainakin toivon ja odotan tänään nähtävän todella taistelu valmiin Ketterän!
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Kyllä tässä varovaisen toiveikas pitää olla, josko saadaan maaliahneet mansen miehet pidettyä kurissa ja nuhteessa.
Onko Hakalin mies tukilakossa, vai missä luuraa?? Kyllä amulettia tuolla kaivattaisiin antamassa miehistä läheisyyttä taiteilijoille.
 

X-Stiff

Jäsen
Toivotaan, että nyt se vaadittava nöyryys on kaivettu esiin ja tänään kavetaan pisteitä taas vakuuttavalla tyylillä. Jimi Kuroseen on hyvä iskeä sillä aina kun olen hänet jäällä nähnyt niin hän tuntuu käyvän jatkuvasti enempivähempi kuumana.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Laitetaas nyt vajaaks kuudeks tunniks posivaihde silmään.
Usko et tänään kylä lähtee, tänään painetaan kaukalossa kuin Ikosen päättömät porsaat kun on menomatkalla luukutettu se ver tanakasti Turmion Kätilöiden Teurastajaa. Siinä se on pää tyhjentynyt turhista ajatuksista, jäljelle jäänyt vain suoritus ja se on MAALI tietysti sillä erotuksella et niitä tulee useampi ja eikun lisää pukkaa. Rauha pojat rauha tuo teurastushan alkaa mennä jo likasuuden puolelle.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Onko Hakalin mies tukilakossa, vai missä luuraa?? Kyllä amulettia tuolla kaivattaisiin antamassa miehistä läheisyyttä taiteilijoille.
Kyllähän tuolla Paalaajaa tarvittas, sytyttäs muunkin joukkueen paalaus hommiin.
Jimi Kuroseen on hyvä iskeä sillä aina kun olen hänet jäällä nähnyt niin hän tuntuu käyvän jatkuvasti enempivähempi kuumana.
Nimen omaan tuohon pitäis iskeä kunnolla, on sen ver herkkä syttymään. Ton kaverin pitäs kulkee vaaralipuke herkästi syttyvää selässä.

Mut puolustuksen pitää tänään pelata hyvässä rytmissä, sitä kautta saadaan voiton avaimet.
Niin ja Santerin pitää pelata maalissa yks kauden unelma peleistä, ettei taas palkita vastustajan maalivahti kentän parhaana pelaajana. Sitä on käynyt liian useesti tällä kaudella.
 
Viimeksi muokattu:

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Jihuu Nalle limsat haettu ready to game.

Mitähän tuolla Karjalaisen ja Sjöholmin paikan vaihdolla haetaan, menee aivan pilkun viilaamiseks.
Sit tuo Forsblom seiska pakkina no höh taas niitä höpö höpöjä.
 

kendomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
GrIFK, 90-luvun Jokerit
Kuka tämä monotonisuuden ylipappi on tampereella? :D ei tätä voi selostajaksi kutsua! Kertokaa minulle että Kokko selostaa lauantaina?
 
Suosikkijoukkue
James Harden, Tyson Fury, Tyler Bertuzzi
Kuka tämä monotonisuuden ylipappi on tampereella? :D ei tätä voi selostajaksi kutsua! Kertokaa minulle että Kokko selostaa lauantaina?

Sulla on kyllä melkoinen mancrush Juho Kokkoon, Jatkoaikauran 19 viestistä vain 13 viestiä liittynyt kyseiseen selostajaan :D

Jätkät pelas hyvän erän Tampereella, Hämäläinen naulasi komealla rannarilla Ketterän ensimmäisen kaapin ja Hallikas Mestis-uran ekalla maalilla Ketterän johtoon. Toivotaan että peli kulkee myös kahdessa jäljellä olevassa erässä.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Hyvä on taktiikka pysy kiekossa niin ei se kaveri montaa tee. Aika suvereeni hallinta Ketterältä eka erään.
Lipiäinen sai värjötellä maalilla ihan huolella. Laukaukset 26-9 Torjunnat 4-13 OHO
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Aivan käsittämätöntä kahen erän jälkeen laukaukset Ketterälle 51-19 ja saatana tasoissa mennään HUHUIJAA
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös