Ketterän ottelutapahtuma

  • 2 560
  • 6

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Hyvän kuuloista uudistusta. Varsinkin tuo että ne haastattelut saadaan halliinkin näkymään. Se oli myös hienosti tehty mikä ennen peliä pyöri kaikki pelaajat kuvineen läpi. Juonnettu ennakko kuulostaa kyllä myös erittäin mielenkiintoiselta. Isoa peukkua officelle!!
 

X-Stiff

Jäsen
Täältä myös tykkäys ottelutapahtuman kehittämiselle. Erätaukohaastatteluja onkin jo näkynyt screeneiltä ja kaikenlainen lisämauste tuo mukavasti lisää viihtyvyyttä peliin. Sinällään pieni huoli kuitenkin tuon orastavan yleisökadon takia. Olikohan lippuhintojen nostaminen virhe? Ei kai ihmiset enää mökeillä ole? Keskiarvo varmaan kohta pienempi, kuin viimeisenä suomi-sarjakautena. Ei hyvä. Metakkaa tarviis myös halliin, siinä ollaan mielestäni pahasti alkutekijöissään. Tuntuu enemmän sille, että saat kylähullun leiman otsaasi jos menet jotain kajauttamaan ilmoille.
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Onhan tuo yleisökato aikamoinen trendi ihan jokapuolella. Kyllä se varmasti tästä alkaa nousemaan, ja kyllähän täällä minun mielestä ihan hyvin porukka on yleensä peleissä käynyt. Kyllähän tuo lippujen hinnoittelu on ihan ok varmaankin. Tarkemmin en tosin muista missä kohti hallissa menee rajat noissa 15,13 ja 10€ lipuissa. Siinä mielessä en tykkää siintä miten katsomo on rakennettu, itse tosin tykkään peliä seurata tarkemmin niin olen vähän nirso sen suhteen missä haluan istua.
 

Jango

Jäsen
Suosikkijoukkue
Imatran Ketterä
Yleisesti ottaen hyviä uudistuksia ollut kaikki mitä on nyt tullut. Tänään tuli pitkästä aikaa katsottua peli omassa kotistudiossa, ja tuli todettua myös tämä Tynkkynen hyväksi selostajana.Tehnyt hyvin kotiläksynsä ja hankkinut tietoa pelaajista. Eikä ole ns. liian tasapuolinen että hehkuttaisi yhtä paljon molempien maaleja vaan on ihan aidosti Ketterän mies, toisaalta onhan hän Imatran poikia. Ei suinkaan ollut ensimmäinen kerta kun kuulen häntä mutta tuon nyt esille kun on vain Kokkoa hehkutettu.

Semmoinen tuli vielä mieleen jos jollain olisi parempaa tietoa, eli onko tässä kun halli rakennettiin niin mietitty sitä että voiko/pystyykö katsomoa laajentaa/lisätä helposti mihinkään suuntaan?

Sitten on vielä semmoinen asia mistä minut voidaan dumata aivan täysin mutta koen tämän kuuluvan isona osana ottelutapahtumaa, eli siis hallin kuuluttaja. Eikä tässä nyt ole kyse mistään sukupuoli asioista, mutta onhan tässä eroa Keskiviikon peliin missä oli tämä nainen kuuluttajana. Eikä kyse ole siintä etteikö nainen osaisi kuuluttaa koska olen niitäkin hyviä kuullut. Tämä vanha tuttu ja uusi ovat vetäneet kyllä hyvin.
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Lauantaina 1.12. ottelutapahtuma aloitetaan Suomen Cupin mestaruusviirin nostolla
Linkki Ketterän kotisivujen uutiseen

Myös Suomi-sarjan mestaruuksista kertovat viirit saadaan vihdoin seinälle, hienoa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös