Ketkä ovat ärsyttävimmät liikenteessä?

• 3 796
  • 70

Ketkä ovat ärsyttävimmät liikenteessä?

• Asuntovaunuilijat,että myös asuntoautoilijat

Ääniä: 13 11,3%
  • Nuoret huligaanit

Ääniä: 26 22,6%
  • Vanhat,yleensä "50 kympin ajajat"

Ääniä: 49 42,6%
  • Traktorit ym.

Ääniä: 8 7,0%
  • Joku muu

Ääniä: 19 16,5%

• Äänestäjiä
    115
  • Poll closed .

Laser

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tästä yleensä aina puhutaan aika lailla. Omasta mielestäni oikea vastaus on nuoret. Kerrankin,kun oltiin tulossa jollain tiellä,en muista millä,niiin yks nuori ajoi aivan ennen risteystä, oikealta puolelta ohi.Eli oma mielipiteeni on,että nuoret ovat ärsyttävimpiä...

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ehdottomasti Volvo-kuskit. Moottoritiellä koukkaavat ohitettuaan suoraan eteen (varsinkin kurakeleillä), vaikka tyhjää baanaa olisi edessä ja takana kilometritolkulla. Kiitos vaan IPA-1:n kuskille näkökentän sumentamisesta :rolleyes:

Kaupungissa sama ihmislaji tekee ns. turkulaiskääntymisen: etusormi ojoon, jos se vaikka sattuisi osumaan vilkun viikseen rattia kääntäessä. "V*ttuako se muille kuuluu, mihin mä oon menossa!". Ketään ei väistetä, kellekään ei anneta tilaa vaihtaa kaistaa. Bensan hinta kymppiin per litra, ettei tartte köyhiä morjestella.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanhat kuskit ovat ärsyttäviä, niillä ei aina ole liikennesäännöt muistissa ja siinä on sitten takaatulevilla kestettävää kun lähdetään oikeanpuoleiselta kaistalta kääntymään vasemmalle tms.

Toiset, jotka ärsyttää, ovat mieskuskit, jotka ei kestä sitä, että nainen ajaa heistä ohi! Heti kun vaan on mahdollista, heidän pitää ajaa ohi, ja ajaa sitten taas sitä kahdeksaakymppiä satasen alueella. Ihan vaan sen vuoksi ohittivat, että nainenhan ei aja heidän ohitseen. Voi että tommoset aina ottaa päähän, toisaalta niille on kiva nauraakin, kun on miehinen itsetunto tommosesta kiinni.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkeinpä vaihtoehto "all of the above + vaikka kuinka paljon muuta".

Kaikkein eniten kuitenkin ärsyttää turbomerkonomit, nämä maailman parhaat kuskit, joita ei oman erinomaisuutensa takia koske liikennevalot, väistämisvelvollisuudet, turvavälit eikä nopeusrajoitukset. He ovat niin mainioita kuskeja, että voivat ajaa ihan puskurissa kiinni, koska saavat auton kuitenkin tarvittaessa pysähtymään fysiikan lakien vastaisesti.

Alinopeuden ajajat, varsinkin sellaiset, joiden nopeuksissa ei ole mitään logiikkaa ärsyttää myös. Viime viikolla mökille mennessä jäin nalkkiin yhden asuntoauton taakse. Kun rajoitus oli 80, ei ollut tarvistakaan päästä ohi, kun se posoitteli lähemmäs satasta. Tyhmempi voisi luulla, että satasen alueelle mennessä se ei ainakaan jarruttaisi, mutta kattia kanssa. Kun satasen merkki tuli eteen tämä teiden ritari pudotti välittömästi vauhtinsa hieman alle kahdeksan kympin. Mahtoiko juuri tuolloin muistaa, että eihän tällä koslalla saa ajaa kuin kahdeksaakymppiä vai vittuiliko vaan? Ohi ei päässyt tietenkään sitten millään.

Nuoret huligaanit lähinnä naurattaa. Renkaat ulvoen ilman äänenvaimentimia jollain vuoden '79 1.1-litraisella Corollalla. Kunhan ei onnettomuuksia muille kuin itselleen aiheuta, nämä ovat mitä mainioimpia koomikkoja.

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pitkät jonot maanteillä ärsyttävät, varsinkin jos on kapea tie ja 80km/h nopeus rajoitus. Usein käytännön vauhti tälläisessä jonossa on 60 - 70 km/h ja tämän aiheuttajana voi olla lähes mikä vaan näistä liikenteen ärsyttäjistä. Eilen ekana kituutti tommonen nelikymppinen nainen. Joukossa oli myös jo olomuodollaan rentouttava valtion vanha rekka mallia -74.

Sen sijaan kaupunki liikenteessä ärsyttävät lähinnä liikennevalot jotka ovat asennettu päin persettä ja näin näyttävät punaista vaikka autoja ei ole mailla halmeilla ja eu-säädöksien mukaan ne ovat päällä yötä-päivää.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meikäläistä ärsyttävät kaikki ne, jotka köröttelevät 80km/h:n alueella 60km/h:ia. Tämä yhtälö toteutuu, kun ajetaan varuiksi 70km/h, ettei vaan tule ylitettyä sallittua nopeutta. Kun näiden heikkohermosten mittarikin tuntuu valehtelevan sen 10km/h, on loppulukema 60km/h. J a koska jokaisella perässä jonottavalla ei ole välttämättä aikomusta viettää koko matkaa maisemia ihaillen, yrittävät takana tulijat ohittaa, mikä on aina riski. Tällaisten tilanteiden aiheuttaja on köröttelijä, ei ohittaja olkoonkin, että ohitus sinänsä on ohittajan kontolla. Esimerkiksi juhannusruuhkiin on edesvastuutonta laittaa rattiin kuskeja, jotka ovat tuoreen kortin omistajia tai joille ajaminen on muuten liian jännittävää. Yleisesti lienee tunnettua, että töppäilijätovat joko naisia tai vanhempia miehiä, mutta tähän väliin täytyy antaa isot kehut omalle vaimolle, joka omaa kohtalaisen reippaan ja sujuvan ajotyylin. Keneltäköhän oppinut...?
Moottoritiellä aivoon ottavat ne ohittajat, joiden täytyy jostakin kosmisesta syystä johtuen palata takaisin oikean puoleiselle kaistalle välittömästi, siihen ohitetun etupuskurin tuntumaan, jotta esimerkiksi rapa ja vesi varmasti roiskuvat lasiin jopa hengenvaarallisesti. Tämän ajotyylin omaavat palaavat oikealle siis siitäkin huolimatta, että kaistat ovat täysin tyhjät!!
Ärsytyksen punan saavat aikaiseksi myös sellaiset kuskit, jotka ajelevat jatkuvasti 5-10km/h sallittua hiljempaa, mutta nostavat ohituskaistalla nopeuden 10-20km/h yli sallitun! Moottoritieksikö ne sitä ohituskaistaa luulevat?
Tässä parit aivoitukset. Liikenne kirvoittaa aina.

frank

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Liikenteen mätäpaiseet

Varsinkin tzadin suunnalla oleva vilkun käyttämättä jättäminen on ärsyttävää. Siinä naftaa palaa kun kuorma-autoa taas kiihdytetään vauhtiin, kun olisi voinut päästä pysähtymättä, JOS henkilöautossa istuva (yleensä miespuoleinen) henkilö olisi viitsinyt käyttää vilkkua. Mutta itsehän te sen ruokanne hinnassa maksatte :D

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lyhyesti listattuna:

-kolmion takaa tulevat
-kiilaajat
-alinopeus
-muuten vaan sekava ajotyyli

Kolmion takaa tulevista olen saanut aivan tarpeekseni jo ajat sitten. Ottaa sitten selvää, aikooko se idiootti siellä pysätä vai ei, kun ajaa melkein nokkansa sieltä kolmion takaa omalle kaistalleni. Useimmiten nuoriso harrastaa tätä näyttääkseen kuinka teini-Corolla kiihtyy ja kun painaa jarrua, niin osat lentelee autosta.

Kiilaajat. Mennään kahta eri kaistaa samaan suuntaan ja yhtäkkiä viereinen auto hyökkää meikäläisen eteen kiilaten kohdalle siten, että joudun tallomaan jarrua. Sama juttu toistuu usein pikateillä ja pikatierampeilla.

Alinopeus 70 km/h kasikympin alueella hienolla säällä on turha yleistä. Tätä harrastaa eniten vanhat ihmiset, joilla itsellään ei ole kiire minnekään. Eikö eläkeläiset voisi ajaa jotain maalaistietä ja ihailla maisemia, eikä olla liikenteessä tukkona.

Muuten vaan sekavaa ajotyyliä ajavat kaikki eri autoiluluokat. Monenlaisia säätäjiä joukkoon mahtuu. En väitä todellakaan, että itse olisin Mr. Täydellinen Kuski, mutta pyrin parhaani mukaan välttämään näitä virheitä, mitä tässä mainitsin.

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eniten ärsyttää välinpitämättömät kuljettajat, olivatpa nämä sitten nuoria tai vanhoja, miehiä tai naisia. Ehkä pahin yhdistelmä on kuitenkin nuori mies, jonka alla on Toyota Corolla DX ja nenän alla ohuet haihtuvat. Myös jotkut laatuautoilla ajavat "Euroopan omistajat" kuvittelevat, että liikennesäännöt eivät koske heitä. Ei minua vanhat papparaiset tai oudoissa paikoissa keskimääräistä hitaampaa ajavat niinkään häiritse, pitää vain olla itsellä malttia tavallista enemmän.

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Liian lujaa tai liian hiljaa ajavat ärsyttävät aina. Samoin puskurissa roikkuvat autot, kun tie on tyhjä. Ei ole vaikeaa pitää reilun sadan metrin väliä kun edellä ajava ajaa tasaisesti.

Taksit ärsyttävät myös. Kaupunkialueella nopeus on aina päälle 60km/h kun rajoitus on 40, eivätkä koskaan väistä, riippumatta siitä kenellä on väistämisvelvollisuus. Ainoa, jonka taksit muistavat, on vilkun käyttö, mutta sitäkään ei ehdi huomata kun vauhtia on niin paljon. Pitäisi käydä joskus räjäyttämässä kaikki taksit.

Aksu

Jäsen
Inhokkilistani ylivoimainen ykkönen (varsinkin kaupunkiajossa) on mopokuskit. He eivät nimittäin tunnu tietävän liikennesäännöistä tuon taivaallista ja aina saa jännityksellä odottaa mitä seuraavaksi tapahtuu. Osa porukasta on suorastaan vaarallista.

Toinen kaupungeista mieleen tuleva ihmisryhmä on taksikuskit, jotka taasen ajavat ilmeisesti liian tutuilla kaduilla koska eivät vaivaiudu mm. vilkkua näyttämään. Ylimielinen maku jäänyt...

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Prätkälijänä meikäjäppistä rassaa nämä autoilijat. Siis he joilla on neljä pyörää allaan. Prätkällä huomaa, miten tyhjiä he ovat aivotoiminnaltaan.

Ensinnäkin auton takana ajaminen ei ole suositeltavaa kaksipyöräiselle, korkeintaan niin kauan, että voi ajaa ohi. Muussa tapauksessa saa syliinsä tupakantumpin, tai sitten auton kuljettaja päättää pestä tuulilasinsa. Itselläni on koko-kypärä, mutta visiirin ollessa auki saan usein räpytellä silmiäni pesunesteen kirvellessä.

Toinen on sitten tämä ohittaminen. Autoilija ei yleensä tajua, että prätkä tarvitseen oman kaistan. Pientareella ajo on vaarallista. Moottoripyörän ohittaminen on helppoa, jos ottaa sen huomioon, silloin hänkin tekee sen helpommaksi.

Kolmanneksi sitten nämä perseessä roikkujat, jotka eivät tajua että pyörä tarvitsee pysähtyäkseen vain yhden kolmasosan auton tarvitsemasta matkasta. Äkkinäinen jarrutus- ja saat maistaa Ladan puskuria.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Jos voisin laskea nuoret huligaanit näiksi äkkirikas-juppi-pelleiksi, niin silloin ehdottomasti kaikki yllä olevat.

Asuntovaunuilijalla ja traktorilla en näe periaatteessa mitään eroa, minun näkökulmasta ne ovat tien tukkeena ja se raivostuttaa. Asuntovaunu ajaa hieman nopeammin pidemmän matkaa, traktorit taas hitaammin mutta lyhyemmän aikaa.

Vanhuksissa sama, mutta he saattavat vielä lisäksi vaarantaa liikenteen, kun eivät näe eikä kuule mitään ympäröivästä maailmasta.

Samoin nämä ex-Saabisti-jupit, nyk.Volvoilijat omalla piittaamattomuudellaan vaarantavat liikenteen.

Mikä siis ärsyttävin... kyllä se kallistuu tonne tahalliseen toisista piittaamattomuuten. Nämä ekonomit tuskin kuuluvat nuorisohuligaaneihin, joten äänestin siis vaihtoehtoa "joku muu".

Laser

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen karavaanari,myönnettäköön se viimeistään nyt. Eikä siinä kyllä ole mitään häpeilemistä,karavaanari on kaikkien kaveri!
Mutta itse ainakin ajan sellaista vauhtia,että mielummin jopa tavallisella autollakin ajan hitaampaa.Toissapäivänäkin,kun olin kulkemassa Brändön satamasta satamaan. Kello oli toisessa päässä n.6:20, lautta lähti kohti Suomea toisesta satamasta 6:50, matkaa oli 23km. ja kyllähän minä ton kerkisin ajamaan, olin 6:45 toisessa satamassa. Perässä tuli koko ajan tavallinen autoilija,ja se totta tosiaan jopa jäi kyydistä hieman, ei pysyny oikein peesissä ja eikä ollunna vanhus...joskus kyllä tulee ajettua vaunu perässä satastakin, että ehkä toi on vähän liian kattava sana tuo että kaikki asuntovaunuilijat olis teiden tukkoja. Itselleni joskus jopa tavalliset autoilijat on enemmän näitä...
Täytyy varmaan tässä vaiheessa kehua parin vanhuksen autoilua. Toinen niistä varmaan odotti noin 20 minuuttia bensa-asemalla, siinä ihan letkun vieressä,ennenkuin tajusi,että miten siitä pitäisi tankata... se sattu tässä kesällä Joroisten lähellä ja toinen tapaus oli taas Föglössä tällä viikolla. Hieman surkealta näytti tuonkin ajaminen, ei oikein näyttänyt osaavan edes kääntyä tai saati ajaakaan...
Sitten taas on myös kokemuksia näistä traktoreista... eipä taida olla vaunureissua takana juurikaan yhtään,jolloin ei olis tarvinnut kiroilla noista helkutin tientukkeista. Jotenkin vähän tuntuu typerältä,kun ykskin traktoilija ajoi tuolla Tervolassa sen päätietä varmaankin ja vieläpä juhannuksena! Tuntuu ihan siltä,että ne tekee joskus sitä tahallaankin...

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karvanoppaelvikset

Eniten minua ärsyttää seuraava yhtälö : Ohitan omalla autollani bmw 313:n vm-90, jossa istuu neljä 18-20 vuotiasta keravalaista. Eihän se heille käy, että japanilaisella autolla mennään ohi heidän upeasta bmw:stä, jonka popit ja karvanoppa maksavat enemmän kuin auto. Ohihan heidän on minusta päästävä.

Huonona päivänä täytän lähestulkoon kaikki tässä ketjussa mainitut merkit. Tälläisen päivän sattuessa minä olen katujen kuningas, jolle pitää antaa tietä ja ennenkaikkea minua ei saa ohittaa. Tämä tapahtuu yleensä kesällä todella pahoissa ruuhkissa. Mikäli näet valkoisen lancerin, jota kuljettaa hyvin kyrpiintyneen näköinen kuljettaja, joka ei välitä tuon taivaallista liikennesäännöistä tai muista tiellä liikkujista, niin pyydän anteeksi jo etukäteen.

Niin ja finnishninja : minä kuulun juuri näihin "pesenpäs tuulilasini vaikka se ei ole likainen ja mototristikin on avopotan kanssa tuolla takana"-tyyppeihin. Se on minun henkilökohtainen kapina motoristeja kohtaan, jotka ajelevat ruuhkissa kahden kaistan välissä. Se on karvanoppaelvisten lisäksi ryhmä, johon menee hermot.

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinänsä hitaasti ajavat ihmiset eivät harmita, saatan itsekin ajella joskus alinopeutta jos on tyhjä tie ja siistit maisemat eikä ole kiire mihinkään. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi on niin hankalaa antaa tietä esimerkiksi pysähtymällä bussipysäkille ja antaa näin taakse kerääntyneen jonon jatkaa omalla vauhdillaan ilman vaaratilanteita. Jos ei ole mihinkään kiire, ehtii varmaan tien sivussa viettää kymmenen sekuntia että kiireisemmät pääsevät ohi.

Pari kertaa on silmiin osunut kuuttakymppiä ajavia, usein vanhoja ihmisiä pikkuteillä ja näiden keräämään letkaan mahtuu sitten jopa täysperävaunurekkoja. Ja se ei ole koskaan kovin rauhoittavan näköistä, kun tukkirekka lähtee ohittamaan henkilöautoa, koska niiden kiihtyvyys tunnetusti on mitä on.

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Nuoret (joihin itse kuulun) eivät ole erityisen ärsyttäviä mutta monet ovat vaarallisia muulle liikenteelle. Ylinopeudet, ohitukset vaarallisissa paikoissa ym. pitäisi karsia pois.

Sen sijaan jotkut keski-ikäiset ovat vielä ylimielisimpiä ja tavallaan myös vaarallisia. He ovat kaikkein ärsyttävimpiä sen vuoksi kun heillä tuntuu olevan joku erityinen tarve tehdä kiusaa muille liikenteessä. Eniten olen törmännyt tällaisiin joiden kulkupeli on Saab. No en silti yleistä.

Veikko

Jäsen
Viestin lähetti Ossi
Ehdottomasti Volvo-kuskit. Moottoritiellä koukkaavat ohitettuaan suoraan eteen (varsinkin kurakeleillä), vaikka tyhjää baanaa olisi edessä ja takana kilometritolkulla. Kiitos vaan IPA-1:n kuskille näkökentän sumentamisesta :rolleyes:

Taisi olla tuo IPA-1 auton omistaja itse Vincent Manngard...ainakin Vinnien auton rekkari oli jotakin tuohon malliin ja muistaakseni se oli juuri tuo.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Re: Karvanoppaelvikset

Viestin lähetti vision

Niin ja finnishninja : minä kuulun juuri näihin "pesenpäs tuulilasini vaikka se ei ole likainen ja mototristikin on avopotan kanssa tuolla takana"-tyyppeihin. Se on minun henkilökohtainen kapina motoristeja kohtaan, jotka ajelevat ruuhkissa kahden kaistan välissä. Se on karvanoppaelvisten lisäksi ryhmä, johon menee hermot.
Et ole ainoa.. olen pannut merkille miten paljon se katkeroittaa kuumassa autossa istuvaa kuskia, jolla on parinkymmenen minuutin jonotus edessä. Minä kuulun myös niihin, jotka seilaavat jonojen välistä. Mistähän muuten johtuu, että esim. Saksassa he tekevät tietä moottoritiellä jonojen kasvaessa prätkille, mutta Suomessa ei....

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Karvanoppaelvikset

Viestin lähetti finnishninja

Mistähän muuten johtuu, että esim. Saksassa he tekevät tietä moottoritiellä jonojen kasvaessa prätkille, mutta Suomessa ei....

Se on mentaliteettikysymys. Saksassa on ymmärretty, että joustaminen ja sujuvan liikkumisen mahdollistaminen ovat turvallisuustekijöitä ja muutenkin kaikkien etu. Suomessa ei nähdä asiaa tältä kantilta, vaan kanssa-autoilijoiden elämä täytyy tehdä mahdollisimman vaikeaksi ja vaaralliseksi. Tuoreet kokemukset Saksasta ja paluu koto-Suomeen todistivat jälleen sen.

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
1. Kaikenmaailman häslärit. Kun ollaan ajoneuvossa, keskitytään siihen ajamiseen. Ei siis puhelimiin, lapsiin, akkaan, nenänkaivuuseen, hikoiluun. Ja hei, jättäkää viinat kauppaan.

2. Pikku kotimiliisit, vilkutellaan valoja ja kirjoitellaan kilpiä ylös siellä Hondassa kun hieman laskettelee menemään.

3. Ihmiset, joille auton peili on vain käsittämätön möhkäle auton ulkopuolella. Ei onnistu peruutukset, ja vaihdetaan kaistaa ilman vilkkua ja täysin peilejä käyttämättä. Pitäisi varmaan pysäyttää kyseinen leikkaaja, ja rauhallisesti riisua hänen ajoneuvostaan peilit. Kun niille ei näemmä käyttöä ole.

4. Ihmiset, jotka eivät osaa kehittää kunnon Road Ragea niinku meitsi.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ärsyttää...

...ihmiset, jotka eivät kykene tai halua ottaa muita liikenteessä liikkuvia huomioon.

Siinä vaiheessa, kun ihminen pelkää ajaa hyvällä säällä nopeusrajoitusten mukaista nopeutta, tulisi häneltä ottaa kortti pois ja silputa tuhanneksi kappaleeksi.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Minua ärsyttää suomalaisten käyttäytyminen purettaessa jonoja lähdettäessä suurista yleisötapahtumista, esimerkiksi kelpaa täällä Jyvässeudulla vaikkapa Jypin kotiottelut.

Kaikki Hippoksella käyneet tietävät, millainen liikennesolmu se osaa pahimmillaan olla. Siksipä olisikin hyvä toteuttaa yksinkertaista periaatetta:

Vuorotellen kummastakin jonosta!

Tämä on jostain kumman syystä suomalaiselle mentaliteetille helvetin vaikeaa. Ei, ei tässä perkele mitään tilaa anneta! Minä menen ensin ja muut sitten kun ehtivät.

Itse olen muuten ollut sitä mieltä, että jonoa ei aiheuta se ensimmäisenä alinopeutta ajava Pihtiputaan mummo. Sen aiheuttaa se toisena ajava, puskurissa roikkuva Pertti, joka ei jaksa/kehtaa/uskalla ohittaa.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Listani lyhenee vuosi vuodelta, mutta vielä riittää ärsytystä aiheuttavia ilmiöitä:

1. Pysäköijät, jotka vievät kahden auton paikan - eivätkä edes ymmärrä, että moisesta pikkaseikasta joku ärsyyntyy

2. Marketin rappusille/invapaikoille pysäköivät tervejalkaiset, joille yli 15 metrin päähän kaupan ovesta parkkeeraaminen on mahdoton ajatus

3. Perässä roikkujat moottoritiellä (niin, en anna tilaa ennenkuin itse saan ajaa haluamaani vauhtia eikä edessäni ole enää jonoa)

4. Tyypit, jotka eivät pääse liikennevaloista ripeästi liikkeelle

5. Tyypit, jotka eivät osaa kiihdyttää kiihdytyskaistoilla (bensan säästö ei ole pyhä asia)

6. "Tasanopeuskuljettajat" - yleensä pakettiautoja: ajavat 95 km/h oli rajoitus sitten 60, 80, 100 tai 120. Eli kun ohitat tällaisen 100 km/h alueella, pyyhkii tämä kuski nokka pystyssä ohitsesi kun nopeusrajoitus väliaikaisesti pienenee.

7. Volvo-kuskien haukkuminen

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy