Hyvät naiset ja herrat, viimeinenkin Euro Hockey Tour on käsiteltynä, ja on aika spekuloida MM-valinnoilla. Ketkä mielestänne ansaitsevat meno-paluun kisapaikoille?
Itse lähtisin joukkueella tämän oloisella.
Maalivahdit
Miikka Kiprusoff
Kari Lehtonen
Pasi Nurminen
Puolustajat
Ossi Väänänen
Petteri Nummelin
Kimmo Timonen
Sami Salo
Jere Karalahti
Joni Pitkänen
Toni Lydman
Hyökkääjät
Timo Pärssinen
Ville Peltonen
Pasi Saarela
Olli Jokinen
Saku Koivu
Jukka Hentunen
Ville Nieminen
Jarkko Ruutu
Antti Laaksonen
Kimmo Kuhta
Niko Kapanen
Lasse Pirjetä
Kai Nurminen
Tomi Kallio
Tämä oli mutu-tuntumalla kokoon väsätty lista, siitä saa olla mieltä mitä tahansa minun puolestani. Muistanko aivan väärin, oliko Lehtisen Jerellä joku vamma, jota parannellaan. Jos Jere on terveenä, hän sisältyy ehdottomasti käsitykseeni maajoukkueesta. Toinen samanlainen on Teppo Numminen, en hänestäkään muista aivan tarkasti. Muutenkin, en ole nyt aivan sata jokaisen suomalaisen NHL-miehen tekemisistä lock-outin aikana, korjatkaa, jos listalta joku ei ole pelikunnossa.
Itse lähtisin joukkueella tämän oloisella.
Maalivahdit
Miikka Kiprusoff
Kari Lehtonen
Pasi Nurminen
Puolustajat
Ossi Väänänen
Petteri Nummelin
Kimmo Timonen
Sami Salo
Jere Karalahti
Joni Pitkänen
Toni Lydman
Hyökkääjät
Timo Pärssinen
Ville Peltonen
Pasi Saarela
Olli Jokinen
Saku Koivu
Jukka Hentunen
Ville Nieminen
Jarkko Ruutu
Antti Laaksonen
Kimmo Kuhta
Niko Kapanen
Lasse Pirjetä
Kai Nurminen
Tomi Kallio
Tämä oli mutu-tuntumalla kokoon väsätty lista, siitä saa olla mieltä mitä tahansa minun puolestani. Muistanko aivan väärin, oliko Lehtisen Jerellä joku vamma, jota parannellaan. Jos Jere on terveenä, hän sisältyy ehdottomasti käsitykseeni maajoukkueesta. Toinen samanlainen on Teppo Numminen, en hänestäkään muista aivan tarkasti. Muutenkin, en ole nyt aivan sata jokaisen suomalaisen NHL-miehen tekemisistä lock-outin aikana, korjatkaa, jos listalta joku ei ole pelikunnossa.