Risikko oli eilen kyllä ihan hyvä. Siltikin tuo on minun mielestä liian nuori tandemi Mestis pleijareissa sekä mahdollisissa Liiga karsinnoissa. Ensin pitäisi Mestis klaarata.Nyt mietiskellä toiveita olisi kokoonpanoon;
- 2 hyökkääjää, top 6 sentteri ja laituri. Heikkinen on ihan hyvä, mutta ei Liigaan pyrkivän jengin kakkossena, enkä 100% luota että on meillä keväällä. a
- Hyvän vedon omaava pakki ja/tai puolustava pakki.
- Maalivahti. Aiemmin olin mieltä että näillä mennään, mutta Risikko ei vakuuta. Jos Heikkeri loukkaantuu niin ollaan pulassa.
Hyvä jos edes yksi ihminen on herännyt "junnuveskoilla pleijareihin" psykoosista. Mutku Lehtonenkin...Nyt mietiskellä toiveita olisi kokoonpanoon;
- Maalivahti. Aiemmin olin mieltä että näillä mennään, mutta Risikko ei vakuuta. Jos Heikkeri loukkaantuu niin ollaan pulassa.
Eihän tämä ole missään vaiheessa ollut minkäänlainen vaihtoehto kenenkään vähääkään jääkiekosta ymmärtävän mielestä.Hyvä jos edes yksi ihminen on herännyt "junnuveskoilla pleijareihin" psykoosista. Mutku Lehtonenkin...
Mielenkiintoista kohta nähdä kokoonpanot. Jos RD:llä on pelisilmää niin Lind on 12 pelaavan hyökkääjän joukossa. Ja missä ketjussa uusi ruåttin vahvistus aloittaa.
Luulen, että Vainikainen on kehissä, veikkaan Laussin putoavan pois. Toki asia erikseen mikäli Salonen loukkaantui.Olisiko todennäköisesti silti näin:
Pihlström - Filppula - Aaltonen
Forslund - Heikkinen - Salonen
Engström - Lausniemi - Lemberg
Liuksiala - Henritius - Lahnaviik
Lind
Luulen, että Vainikainen on kehissä, veikkaan Laussin putoavan pois. Toki asia erikseen mikäli Salonen loukkaantui.
Henkisesti vai fyysisesti?Toki asia erikseen mikäli Salonen loukkaantui.
13. hyökkääjä. Eli jos pelin aikana Onnilla ei lähde, niin eiköhän Bredu vedä ykkösessä.Salonen poppareilla.
Ehdottomasti ensimmäinen. LiigaSalonen penkin päässä.Henkisesti vai fyysisesti?
Onko Risto humalassa? Nitrokenttä hajotettu? Nyt jo! Pitäskö nyt samalla näyttää katsojille että hyökkäyspeliin löytyy myös muita vaihtoehtoja kuin rännin päällä ränni?Hyökkäys tänään:
Engström- Filppula- Lind
Pihlström- Forslund- Lemberg
Vainikainen- Lausniemi- Aaltonen
Liuksiala- Henritius- Lahnaviik
Salonen 13 Hyökkääjä.
Hyökkäys tänään:
Engström- Filppula- Lind
Pihlström- Forslund- Lemberg
Vainikainen- Lausniemi- Aaltonen
Liuksiala- Henritius- Lahnaviik
Salonen 13 Hyökkääjä.
Ykkösen rikkominen on oikein hyvä. RD pystyi tekemään sen eikä ole kassakaappisopimusta Pihlun paikasta ykkösessä.Noin muutoin, hyvä Ristopappa. Ketjut rikottu aivan aiheesta.
Lienevätkö somen ylläpitäjät unohtaneet mainita. Toinen juttu voisi olla, että nyt ei oikeasti kiirehditä. Ei ole kuitenkaan suurin hätä.Kalajanniska ei enää loukkaantuneena muttei mahdu mukaan kokoonpanoon?
Ykkösessä on taidettu laittaa Filppula katsomaan laitureiden perään. Vähän samaa vikaa kolmoskentässä, Laussi ja Vainikainen pelaavat tunnollisesti kahteen suuntaan niin Aaltonen voi vähän taiteilla.Sitten se nega: Onhan toi ykkönen aivan karmea, jos juniori linnulla ei ole nappipeli myös tehojen osalta. Uus ruåttalainen on saadun tiedon mukaan santapaperiosaston ukkoja, ei ole pisteillä mässäillyt. Linnun energiapelaaminen ei ole tuottanut ja Valle ei suostu laukomaan...
Joo, en väitä, että olisi optimiketjut koossa, mutta herättelyä tuolla oli vailla useampi vitja. Filppulan rinnalla lähtökohtaisesti kaksi täydellistä puukättä.Ykkösen rikkominen on oikein hyvä. RD pystyi tekemään sen eikä ole kassakaappisopimusta Pihlun paikasta ykkösessä.
Sitten se nega: Onhan toi ykkönen aivan karmea, jos juniori linnulla ei ole nappipeli myös tehojen osalta. Uus ruåttalainen on saadun tiedon mukaan santapaperiosaston ukkoja, ei ole pisteillä mässäillyt. Linnun energiapelaaminen ei ole tuottanut ja Valle ei suostu laukomaan...
Toivottavasti olen väärässä.
Ylikylän jengiltä odotan vain voittoa. Poroilla on painetta keräillä pisteitä etelästä, joten tiukka peli 6-1 narreille. Lopussa repee.