Mainos

Ketjuviritykset ja fantasiakokoonpanot

• 1 658 794
  • 6 282

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Vai olisiko ihan sama tilanne kuin Karvisen, Vainikaisen ja Pihlströmin kanssa? Liigassa neloskentän jyyrä ja käytännössä sitä samaa profiilia Mestiksessäkin.
Emmä ny Pillusta sanois et neloskentän jyrä mestikseen. Harva neloskenttä painaa 0,75ppgllä
Toki katotaa nytku ei oo taikuria ja tietokonetta vieressä

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulossa taas vaikea peli. Ei oikein vieläkään vakuuta.

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt mietiskellä toiveita olisi kokoonpanoon;

- 2 hyökkääjää, top 6 sentteri ja laituri. Heikkinen on ihan hyvä, mutta ei Liigaan pyrkivän jengin kakkossena, enkä 100% luota että on meillä keväällä. a
- Hyvän vedon omaava pakki ja/tai puolustava pakki.
- Maalivahti. Aiemmin olin mieltä että näillä mennään, mutta Risikko ei vakuuta. Jos Heikkeri loukkaantuu niin ollaan pulassa.

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

- 2 hyökkääjää, top 6 sentteri ja laituri. Heikkinen on ihan hyvä, mutta ei Liigaan pyrkivän jengin kakkossena, enkä 100% luota että on meillä keväällä. a
- Hyvän vedon omaava pakki ja/tai puolustava pakki.
- Maalivahti. Aiemmin olin mieltä että näillä mennään, mutta Risikko ei vakuuta. Jos Heikkeri loukkaantuu niin ollaan pulassa.
Risikko oli eilen kyllä ihan hyvä. Siltikin tuo on minun mielestä liian nuori tandemi Mestis pleijareissa sekä mahdollisissa Liiga karsinnoissa. Ensin pitäisi Mestis klaarata.

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool

Hyvä jos edes yksi ihminen on herännyt "junnuveskoilla pleijareihin" psykoosista. Mutku Lehtonenkin...

AaWikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HPK
Mikä mahtaa olla Joni Ortion tilanne, kun sopimus Ässien kanssa päättyy joulukuun lopussa? Mahtaako tähyillä rahakkaampia pätkäpestejä? Ässien kanssa oli ulkomaanoptio 15.12 saakka, mut ei näköjään tullut mitään sellaista tarjousta vastaan mihin olis tarttunu…

Mielestäni tässä olisi kyllä maalivahti jolta ainakin itse kysyisin kiinnostusta/hintalappua. Saattaisin jopa lyödä soppariin option ensi kaudesta.

Onko kyseisestä herrasta edes ollut mitään huhuja liikkeellä, että mitä seuraavaksi kun Ässien kanssa sopimus päättyy?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy