powerforward#7
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Philadelphia Flyers
Elä vaan sano että Jarkko Malinen
Noin muuten, mäkin kokeilisin Mannista kärkikentissä.
Liian pitkä aika näemmä oltu jääkiekosta taukoa...
Elä vaan sano että Jarkko Malinen
Noin muuten, mäkin kokeilisin Mannista kärkikentissä.
Ei liity tähän kauteen, mutta kun todistetusti Jokereiden johto lukee Jatkoaikaa, niin ensi kaudeksi Filppula, Pulkkinen ja vaik Heinekein olkoot kotiutettavien listoilla, vähintään! Kiitos jo etukäteen Kurri ja Vuorinen.
Koska 2.-4. kentät toimivat niin niitä on turha lähteä sekoittamaan.
Huomenna toivoisin Montoa ja Embrichiä kentälle. Pelasivat ajoittain hyvin yhteen harkkapeleissä. Monto vaik nelosen keskelle, Niemi kolmosen jne..
Montosta mulla on joku ihme kutina et siitä vois kuoriutua tommonen late bloomer, tyyliin Oula Palve.
Mulla on jostain jääny kuva et noi reissais Jokereiden mukana ainakin alkukauden.Tuskin ovat vaan noi kaverit reissussa mukana.
Paha tohon on parempaa enää keksii, oli sen verran runolliset sloganit.sloganilla "nuoret irti" tai "nuoret laitumelle". Keksikää vittu ite parempi jos ei kelpa
Manninen ja Moses voitais siirtää eri ketjuihin, jos Nelli nostetaan ykköseen ettei se olisi ihan mikki hiiri ketju kooltaan.
Toisi muuten maanantai läpsyttelyyn ehkä jonkusen katsojan lisääkin kun mentäisiin sloganilla "nuoret irti" tai "nuoret laitumelle". Keksikää vittu ite parempi jos ei kelpaa.
Mulla on jostain jääny kuva et noi reissais Jokereiden mukana ainakin alkukauden.
"Youn´ gangstas are back!"
Joo, ei enää ikinä mitään nallipyssy- tai LOKoMo-ketjuja. Vitun mikkihiiret, ei kannata edes kokeilla!
Ikonen-Manninen-Moses
Mielelläni olisin Mestiksessä tulisesti aloittaneen Monton nähnyt tänään isojen poikien pelissä. Olisi ollut hyvä väli antaa esim Normanille tai Plattille huilivuoro ja la sitten parhaalla jalkeille saatavalla miehistöllä.
Kunhan sitä kierrätystä tapahtuu.Kannattaa nyt alkukaudesta repiä parhaalla miehistöllä pisteitä himaan kun Venäläisjengit piiputtavat. Marraskuusta eteenpäin voi sitten kierrättää.