Itse näen tuossa mahdollisuuden. Tuolla yllämainitulla kokoonpanolla jokerit pystyy lepuuttamaan yhtä kokonaista kenttää per peli.Ihannetilanteessa Pillu ja Mörkö ei mahdu sinun kokoonpanoon? Ok öitä
Itse näen tuossa mahdollisuuden. Tuolla yllämainitulla kokoonpanolla jokerit pystyy lepuuttamaan yhtä kokonaista kenttää per peli.Ihannetilanteessa Pillu ja Mörkö ei mahdu sinun kokoonpanoon? Ok öitä
Niin, siis tuossa listauksessa ei ollut tarkoitus laittaa kenttiä järjestykseen vaan ainoastaan listata se fakta, että meillä on ihannetilanteessa 5 hyvää kenttää, joista voi lepuuttaa yhtä kokonaista ketjua kerrallaan tarvittaessa, kuten @DonTirri yllä mainitsi. Ilman, että kentälle tarvitsee M(arjam)äkiä heittää. Koska viimeksi on ollut tällainen tilanne?Ihannetilanteessa Pillu ja Mörkö ei mahdu sinun kokoonpanoon? Ok öitä
Ok öitäItse oisin sitä mieltä että pelattaisiin seitsemällä puolustajalla ja Rissanen sekä Rautanen olisivat ne ns. ylimääräiset!
Pihlströmkö? Voiko loukkaantuneelle pelaajalle antaa kenkää?
Pakeille on 3 parilla pelaaminen helpompaa.Itse oisin sitä mieltä että pelattaisiin seitsemällä puolustajalla
Pakeille on 3 parilla pelaaminen helpompaa.
Pelaa, jos saa KHL:ltä peliluvan. Näin kerrottiin aina luotettavalla maikkarilla.Pelaako jo huomenna Amerikan Moses?
Ikonen lienee ainoa top kenttien pelaajista, jonka voi huoletta heittää neloseen ja homma pelaa. Erittäin kätevä joka kentän höylä. Hienosti on pelannut itsensä pelaaviin.Toki Ikonenkin sopii sinne enemmän kuin hyvin.
Seuraavassa pelissä näin jos Jonne on jo toipunut reissusta :
Jensen-Regin-Moses
Joensuu-Nelli-Tolvanen
Huhtala -Norman- Palola
Ikonen -Niemi -Anttila
Mosesia ei alaketjuihin voi laittaa joten Ikosen kohtalo on pudottautua Neloseen. Näkisin että tämä on nyt se ihanne-kokoonpano.
Joensuu on hyvä jätkä, mutta Ikonen pelaa mielestäni tällä hetkellä paremmin kuin Jesse. Luonnollisesti ansaitsee myös pelipaikan siitä syystä ennen Joensuuta.