Noniin ensi viikolla (7.8.) pelaillaan ensimmäinen harjoitusottelu Bluesia vastaan Mäntsälässä. Aika siis aloittaa ainainen ketjujen sommittelu jokaisen tietäjän oman mielen mukaan. Harjoituksissa en ole käynyt enkä varmaan tulekaan käymään, joten ei mitään käryä millä ketjuilla on harjoiteltu. Itse lähtisin liikenteeseen seuraavanlaisella koostumuksella:
Smolenak - Redenbach - Pärssinen
Laurila - Leimu
Pekkala - Immonen - Sopanen
Hurri - Latvala
Niinimäki - Saarenheimo - Männikkö
Korpikari - Pietilä/Ylönen/Tuhkanen
Pöyhönen - Paakkolanvaara - Pikkarainen/Ritamäki
Myllyniemi
/Juvonen
Näillä voisi mun mielestä lähteä liikenteeseen. Pekkalaa ilmeisesti olisi melko turha peluuttaa alemmissa kentissä, ja tuo kolmoskenttä toimi melko hyvin jo viime kauden lopulla, tosin toivon Niinimäelle parempaa nopeutta ensi kaudella. Nelonenkin toimi viime kaudella tuossa koostumuksessa hyvin ja oli melko vaarallinen. Pärssinen hoitaa puolustamisen ykkösessä ja osaa myös itse viimeistellä tarvittaessa.
Pakisto vaikuttaa ihan hyvältä. Ainoastaan Leimu ja Korpikari ovat selkeästi profiloituneita kiekolliseen/puolustavaan peliin. Muut joko ovat kehittymässä monipuolisempaan suuntaan tai ovat jo monipuolisia puolustajia, kuten Laurila, Latvala ja Hurri. Pietilä on vähän kysymysmerkki, ei tiedä minkälaisella asenteella tällä kaudella pelaillaan.
Maalivahdeissa toivon Juvoselle enemmän torjuntavastuuta.
Olikos tuohon vielä tulossa joku kolmoskentäntason hyökkääjä? vai muistanko väärin?
Smolenak - Redenbach - Pärssinen
Laurila - Leimu
Pekkala - Immonen - Sopanen
Hurri - Latvala
Niinimäki - Saarenheimo - Männikkö
Korpikari - Pietilä/Ylönen/Tuhkanen
Pöyhönen - Paakkolanvaara - Pikkarainen/Ritamäki
Myllyniemi
/Juvonen
Näillä voisi mun mielestä lähteä liikenteeseen. Pekkalaa ilmeisesti olisi melko turha peluuttaa alemmissa kentissä, ja tuo kolmoskenttä toimi melko hyvin jo viime kauden lopulla, tosin toivon Niinimäelle parempaa nopeutta ensi kaudella. Nelonenkin toimi viime kaudella tuossa koostumuksessa hyvin ja oli melko vaarallinen. Pärssinen hoitaa puolustamisen ykkösessä ja osaa myös itse viimeistellä tarvittaessa.
Pakisto vaikuttaa ihan hyvältä. Ainoastaan Leimu ja Korpikari ovat selkeästi profiloituneita kiekolliseen/puolustavaan peliin. Muut joko ovat kehittymässä monipuolisempaan suuntaan tai ovat jo monipuolisia puolustajia, kuten Laurila, Latvala ja Hurri. Pietilä on vähän kysymysmerkki, ei tiedä minkälaisella asenteella tällä kaudella pelaillaan.
Maalivahdeissa toivon Juvoselle enemmän torjuntavastuuta.
Olikos tuohon vielä tulossa joku kolmoskentäntason hyökkääjä? vai muistanko väärin?