Eilen Niinimäki oli tiputettu neloseen, ei kyl mulle aukee syy tähän.
Kolmannessa erässä ilmeisesti ketjuja sekoitettu. Piku pelasi otteluraportin mukaan vikan erän Pärssisen ja Redenbachin kanssa, kiitti vastuusta ja heitti pari hienoa passia maaleihin. Peliä en ole nähnyt, niin muuten paha sanoa kentistä mitään.
Niinimäeltä huonoja ratkaisuja ja ennen kaikkea huonoja syöttöjä mitä ei ole tottunut Niinimäeltä näkemään. Pikkaraiselta hyvää peliä ykkösessä ja sai myös Pärssiselle pelattua paikkaa ja näyttivät muutenkin pelaavan hyvin yhteen. Santavuoresta ei ole ollut omaan silmään mitään positiivista sanottavaa. Tuhlailee paikkoja ja tuntuu, että välillä ei edes tiedä mitä pitäisi tehdä, kun muu joukkue pakittelee taksepäin koska paitsio, niin Santavuori päättää sitten lähteä hakemaan kiekkoa vaikka ei olekkaan käynnyt siniviivan toisella puolella. Tämä vain yksi esimerkki, mutta mitään lisäarvoa ei ole joukkueelle tuonnut IMO. Sopanen taisi olla eilen ainoa 2-kentästä joka sai tilanteita luotua ja Saarenheimo - Santavuori akseli tuhlaili paikkoja ja menetti kiekkoa. Koskenkorva taas aivan näkymätön. Positiivisina juurikin tuo muutettu ykköskenttä jossa Pikkarainen pelasi Pärssisen ja Redenbachin kanssa. Itse kokeilisin kenttiä näin:
Pärssinen - Redenbach - Pikkarainen
Sopanen - Saarenheimo - Niinimäki
Kossu - Paakkolanvaara - Santavuori
Pöyhönen - Immonen - Männikkö
Kossua on ilmeisesti pakko roikottaa mukana, koska Aran saunakaveri tai jotain, mutta itse pudottaisin 4-kenttään koska häneltä on kehuttu omanpään pelaamista ja luonnolisempi paikka siis alimmassa kentässä. Voi kun se Mustonen saisi itsensä kuntoon, niin saataisi yksi kpl C/LW pelaajaa joukkueeseen ja kuulema moni tulee yllättymään positiivisesti, tai näin olen kuullut.