Näillä mennään tänään:
Vauhkonen- Gagnon - Nieminen
Mikkola-Kousa
Paljonko Nieminen pystyy pelaamaan, varsinkaan ykkösketjun minuutteja? Alkaako ketjuralli?
Itselläni tuli kyllä perkeleen epävarma olo noista ketjuista tai oikestaan vain ykkösketjusta. Herää kysymys miten Nieminen-Gagnon-Vauhkonen vaan voi mitenkään toimia? Olen varma, että kenttä hajotetaan jossain vaiheessa. Gagnon tarvitsee vierelleen jotain Komulaisen tyyppistä pelaajaa.
Mun silmääni noi ketjukoostumukset näyttää parhaalta mitä tämänpäiväisestä joukkiosta saadaan kasaan. Hyvä Risto&co! Jotenkin tuli oudon luottavainen fiilinki kun noita pureskelin.
Itse olisin laittanut ykköseen Vauhkonen/Nurmi - Gagnon - Komulainen.
Samoilla ketjuilla mentiin viime pelikin. Kunnes Koski viltitettiin.Tänään Lukko on ilmoittanut ketjut näin:
Koivisto- Gagnon- Lahti
Mikkola-Kousa
Vauhkonen - Komulainen- Piitulainen
Niskala-Tikkanen
Nieminen - Koski- Nurmi
Forsberg-Virtanen
Sipiläinen - Jo.Virtanen - Riska
Tommila
Zapolski (Setänen)
Samoilla ketjuilla mentiin viime pelikin. Kunnes Koski viltitettiin.
Tossa Piitulaisessa on ollut koko kauden se sama ongelma, että mies ei pyri maalille. Pörrää kyllä näyttävästi kulmissa ja pitää kiekkoa, mutta ratkaisut ovat liian ennalta-arvattavia, eikä fyysinen presenssikään oikein huou sellaista uhkaa vastustajan pakistolle kuin esim. Vauhkosella. Piitulainen olisi varmaan kova vahvistus salibandyliigaan.Nyt vaan esim. Piitulainen ja Komulainen saisivat alkaa pelaamaan. Lauantain peli näytti jo ihan hyvältä näiden osalta. Ensimmäisessä erässä loi hyviä paikkoja ja peli pyöri vastustajan päässä. Kahdessa viimeisessä katosivat kuvasta. Jos ei muu auta niin ostetaan porukalla vaikka Piitulaiselle valkoista erkkaa.
Nurmen tilanne kyllä hieman huolestuttaa. Vaikka kantoi viime pelissäkin kultaista kypärää, niin ei silti tullut kovin monesti huomattua kentällä. Kahdella edellisellä keväällä ollut joukkuueen parhaimmistoa (viime- ja edelliskauden playoff teholukema muuten yhteensä 20 pykälää plussalla!) ja ollut isossa roolissa. Tänä vuonna meni runkosarjakin hyvin, mutta nyt tuntuu jokin tökkivän.