champselyse kirjoitti:
Minä en ainakaan tule tämän vuoden puolella hallille peliä katsomaan. Ja tämä lupaus on helppo pitää.
Ja minä rupean tukemaan paikallista jääkiekkotoimintaa menemällä katsomaan II-divarin pelejä hallille, radion/netin välityksellä seurattavan TPS:n haistapaska-kiekon sijaan. Mulle riittää vähäksi aikaa.
No joo, vasta kaksi matsia takana ja luotto Jortsuun ja toivoon paremmasta on kova. Mutta en voi mitään että TPS (tai siis se mitä sille on tehty) herättää minussa tällä hetkellä suuren kuvotuksen tunteen. Jotain tarttis tehdä, Jouko?
--
Joo, meni ehkä vähän turhan kriittiseksi, mutta ei voi mitään. Vituttaa. Jotta ei ihan mene aiheesta ohi niin oma näkemykseni TPS:n kentällisistä (kun saadaan kaikki mukaan):
Nurminen - Aalto - Widing
Vahalahti - Kauppila - Jämtin/Alatalo
Aho - Lius - Alatalo/Jämtin
Makkonen - Pulliainen - Korpikoski
Ei ehkä ihan paras mahdollinen ja realistisin, antakaa anteeksi tietämättömyyteni näistä ketjusommitelmista. Korpikoski toki saisi olla korkeammalla, mutta näillä kokeilisin aluksi.
Pakiston pystyykin sitten rakentamaan aika helposti, valitettavasti.
Kiprusoff - Hulkkonen
Lehtinen - Seikola
Eronen - Backman
Palmroth
Ja maalivahdit menee vielä helpommin,
Karjalainen - Santanen
Toivon että Santaselle annetaan mahdollisuus ja toivon hartaasti että hän tekee Lassilat tai ainakin pistää Tuomolle kunnon kilpailuasetelmat ykkösvahdin paikasta. Tämä siksi kun me ei sata varmasti saada ketään muuta maalille. Joulukuussa kääntymässä käyvää Zimbonia ei lasketa.