Viestin lähetti Köpi
Unohtuikos Huczkowski kokoonpanosta Miikan pitkästä poissaolosta johtuen tarkoituksella?
Itse luulisin, että Alatalo sijoittaa Westcottin Vaarasuon viereen. Johtuen juuri nimenomaan Husen poissaolosta ja siitä että parit Korhonen - Virolainen ja Kovanen - Marttinen ovat jauhaneet pitkään yhdessä.
Muutenkin Alatalo on erittäin sitkeä jauhamaan samoilla kentällisillä (tässä asiassa on sekä hyvät että huonot puolensa)
Ihan tarkotuksella jätin Husen pois.
Itse asiassa oletan myös Westcottin aloittavan Vaarasuon vieressä. Hahmotelmassani oli pakkiparit siten, kun niiden haluaisin olevan, ei miten niiden oletan olevan.
Kieltämättä kentällisten muokkaaminen Alatalolla on kääntäen verrannollista maalivahtien peluuttamiseen, mutta mikäli Westcott osoittautuu kovan luokan pelaajaksi, niin hän kuitenkin noussee ajan mittaan ykkös-kakkospakkipariin. Tällöin joltain neljästä lähtee paikka ja minä äänestäisin Virolaista, mikäli Kovanen jatkaa nykyisellä tasollaan.
Kieltämättä Korhonen, Kovanen, Westcott -akselilta saattaa olla hankalaa muodostaa pakkiparia, mikäli NHL-apu osoittautuu kovin hyökkääväksi malliksi.
edit. tarkennusta.