Saa tehdä näin. Jatkoajan keskustelupalstan Ässäosion väkivaltaosasto odottaa myllyä jompaan kumpaan.Jos Karjalainen selviää perjantaista niin lauantaina saattaa tosiaan lähteä kesken pelin ja peliä jatketaan kuudella pakilla.
Saa tehdä näin. Jatkoajan keskustelupalstan Ässäosion väkivaltaosasto odottaa myllyä jompaan kumpaan.Jos Karjalainen selviää perjantaista niin lauantaina saattaa tosiaan lähteä kesken pelin ja peliä jatketaan kuudella pakilla.
Tapella saa, hävitä ei.Saa tehdä näin. Jatkoajan keskustelupalstan Ässäosion väkivaltaosasto odottaa myllyä jompaan kumpaan.
Lauantain pelin voi kyllä vetää loppuun viidelläkin pakilla.Jos Karjalainen selviää perjantaista niin lauantaina saattaa tosiaan lähteä kesken pelin ja peliä jatketaan kuudella pakilla.
Samaa mieltä. Erityisesti Talviklassikossa vahva kamppailupelaaminen tulee tarpeen.En nyt ymmärrä näitä ketkä ovat Talajaa tiputtamassa poppareille.... Katsokaa niitä pelejä! Kyllä.se on nyt tällä kertaa Noivan vuoro käydä poppareilla vuorostaan
Kyllä, koska Lugulla on isoja äijiä vastassa, joiden kanssa Talaja kyllä pärjää.Samaa mieltä. Erityisesti Talviklassikossa vahva kamppailupelaaminen tulee tarpeen.
No niin ollaan siis lähellä ideaalia kokoonpanoa. Kärki vielä puuttuu?Tammela sisään, Noiva ulos. Puutio seiskapakkina. Tammela, Juhola, Vanhatalo ketjuna.
Rubin pelaa tänään. Mahtaako pelata kaikki pelit tällä viikolla vai saakohan Rovio toisen ulkoilmapelin?
Oma veikkaus on, että perjantaina maalissa Rovio.Rubin pelaa tänään. Mahtaako pelata kaikki pelit tällä viikolla vai saakohan Rovio toisen ulkoilmapelin?
Hyvännäköiset ovat ketjut, siinä ei mitään.. kyllä noilla jo kelpaa pelata. Mutta että sitten Puutio nyt jo seiskapakkina, ai vitsi miten kylmää.. eikö viime kerrasta opittu mitään, onko tuo nyt hirveä riski uudestaan? Puutio on kuitenkin käytännössä meidän melkein ykköspakkiTammela sisään, Noiva ulos. Puutio seiskapakkina. Tammela, Juhola, Vanhatalo ketjuna.
Oma veikkaus on, että perjantaina maalissa Rovio.
Kun miten minä olisin pitänyt Tammelan ja Puution vielä tänään pois, kuten aiemmin sanoin.. en kerta kaikkiaan suostu luopumaan siitä näkemyksestäni, että tämä on aivan turhaa ja ylimääräistä hirveää reissu- ja pelirasitusta hädintuskin pelikunnossa oleville kavereille. Eikö ne siellä ässäorganisaatiossa tämän enempää lue minun kommenttejani täällä palstalla :DKetjut näyttää hyvältä. Toivottavasti Puution kanssa on oltu ja ollaan varovaisia. Viimeksi tuli liian aikaisin takaisin, ja loukkaantui heti uudelleen. Viikonloppuna on varmasti todella fyysisiä pelejä tiedossa, kestääkö Puutio jo nyt?
Meillä on laskujeni mukaan 9 pakkia valittavissa, jos kaikki ovat terveenä. Ja tähän ei ole edes laskettu vielä Hellmannia, Vuorta ja Heinilää.Eiks meillä oo 8 pakkia valittavissa, kun kaikki kunnossa. Jännä nähdä, ketkä 7 ovat silloin mukana.
Näin on, kuvittelisin että kaikkien ollessa kunnossa Riekkinen jää ulkopuolelle.Eiks meillä oo 8 pakkia valittavissa, kun kaikki kunnossa. Jännä nähdä, ketkä 7 ovat silloin mukana.
Niin juu, Boelius unohtui ja nuo 3 tuskin kilpailee peliajasta. Hyvä tilanne pakkien osalta ja kilpailua pelipaikasta on, varmasti päivän taso ratkaisee.Meillä on laskujeni mukaan 9 pakkia valittavissa, jos kaikki ovat terveenä. Ja tähän ei ole edes laskettu vielä Hellmannia, Vuorta ja Heinilää.
Eiks meillä oo 8 pakkia valittavissa, kun kaikki kunnossa. Jännä nähdä, ketkä 7 ovat silloin mukana.
Puutio taitaa olla 7 pakkina, uskon et hänelle haetaan pienellä peliajalla pelituntumaa vkonlopun peleihin. Saman pelituntuman haussa on myös Tammela.Kun miten minä olisin pitänyt Tammelan ja Puution vielä tänään pois, kuten aiemmin sanoin.. en kerta kaikkiaan suostu luopumaan siitä näkemyksestäni, että tämä on aivan turhaa ja ylimääräistä hirveää reissu- ja pelirasitusta hädintuskin pelikunnossa oleville kavereille. Eikö ne siellä ässäorganisaatiossa tämän enempää lue minun kommenttejani täällä palstalla :D
Niin ehkä ne eivät ole hädintuskin peli kunnossa, vaan täydessä pelikunnossa.Kun miten minä olisin pitänyt Tammelan ja Puution vielä tänään pois, kuten aiemmin sanoin.. en kerta kaikkiaan suostu luopumaan siitä näkemyksestäni, että tämä on aivan turhaa ja ylimääräistä hirveää reissu- ja pelirasitusta hädintuskin pelikunnossa oleville kavereille. Eikö ne siellä ässäorganisaatiossa tämän enempää lue minun kommenttejani täällä palstalla :D