Vähän tohon tyyliin. Kun äijää alkaa kokoonpanosta putoamaan, veikkaisin että Vanhatalo on ekana liipaisimella. Graber on toinen vaihtoehto kenties. Graber tuo ylivoimalle hiukan ainakin taitoa.Viitalalla on tänään make it or break it -peli.
Jos tänään luanaa, niin liigapaikka voi auetakin ja jos ei, niin kaverin olisi syytä siirtyä isolle vastuulle Mestikseen pelaamaan sitä sarjaa läpi.
Vähän tohon tyyliin. Kun äijää alkaa kokoonpanosta putoamaan, veikkaisin että Vanhatalo on ekana liipaisimella. Graber on toinen vaihtoehto kenties. Graber tuo ylivoimalle hiukan ainakin taitoa.
Kyllä, mutta jos täydellä kokoonpanolla mennään, niin tällähän hetkellä sieltä oikeastaan Virtanen olisi tulossa nelosen oikeaan laitaan (Vanhatalo). Ja siinä kohtaa toki oletus on (nykyisellään), että Knihti/Viitala eivät pelaavassa kokoonpanossa ole. Nyt kun on loukkaantumisia ja muita, niin saavat miehet vielä sen 1-2 näyttöpaikkaa.Toki kynnys Vanhatalon tai Graberin Mestis-komennukseen on melkoisesti korkeampi kuin vaikkapa Viitalalla ja Knihdillä.
Jolloin heille nämä eivät ole niin kriittisiä sen liigarinkipaikan suhteen.
Tiukan oloinen?Nyt se nähdään ettei kymmenen pakkia ole yhtäkään kappaletta liikaa.. kolmekin pois yhtä aikaa, niin heti on noin tiukan oloinen tilanne pakistossa
Tää on väliaikainen. Flunssaa on niin paljon Porissa liikkeellä nyt. Eikä tämänpäiväinen pakisto ole Liigan tasolla millään tavalla huono edes.Nyt se nähdään ettei kymmenen pakkia ole yhtäkään kappaletta liikaa.. kolmekin pois yhtä aikaa, niin heti on noin tiukan oloinen tilanne pakistossa
Järvisen kolmikko toimi tietysti juuri eilen hienosti ja tehokkaasti muodossa Erholtz-Järvinen-Hämeenaho, joten sikäli ehjää ei tietenkään kannata rikkoa. Tosin silloin pitäisi saada Fabre johonkin järkevään ketjuun. Muuten olen samaa pohtinut, että periaatteessa Talaja olisi hyvä neloseen jos/kun myös Joensuu on siellä. Tätä mieltä olin jo ennen kuin harkkapelit alkoivat, toki silloin luotin että esimerkiksi Vanhatalo olisi ollut tasokkaampi haku mitä hän nyt ainakaan tähän asti on ollut..Näistä ajatuksista ketjut olisivat:
Fabre - Järvinen - Hämeenaho
Erholtz - MDa - JDa
Vanhatalo - Ojantakanen - Graber
Joensuu - Myllymaa - Talaja
Vaikeahan näitä on arpoa. Minulla on kutina, että Knihti iskee isosti läpi tulevalla kaudella. Lähtisin sen johdosta miettimään jopa jotain alla olevan suuntaista:Näistä ajatuksista ketjut olisivat:
Fabre - Järvinen - Hämeenaho
Erholtz - MDa - JDa
Vanhatalo - Ojantakanen - Graber
Joensuu - Myllymaa - Talaja
Toki sitten voidaan keskustella, esim Knihti <> Vanhatalo, Knihti oli eilen ainakin pelipäällä.
Olen samaa mieltä, Järvisen kenttä oli hyvä eilen ja en sitä mielellään kyllä rikkoisi tässä kohtaa.Järvisen kolmikko toimi tietysti juuri eilen hienosti ja tehokkaasti muodossa Erholtz-Järvinen-Hämeenaho, joten sikäli ehjää ei tietenkään kannata rikkoa. Tosin silloin pitäisi saada Fabre johonkin järkevään ketjuun. Muuten olen samaa pohtinut, että periaatteessa Talaja olisi hyvä neloseen jos/kun myös Joensuu on siellä. Tätä mieltä olin jo ennen kuin harkkapelit alkoivat, toki silloin luotin että esimerkiksi Vanhatalo olisi ollut tasokkaampi haku mitä hän nyt ainakaan tähän asti on ollut..
Ikävä tietysti, että vaikka Härkälä jo pääsi sanomasta miten kokoonpanoa nyt tiivistetään kohti kauden alkua, niin ei sitä ole käytännössä päästy tekemään. Eilenkin taas osin ihan erilaiset ketjut kuin aiemmin..
Totta, variaatioita tuntuu löytyvän edelleenkin melko paljon ja varsinkin kun kentällä ei ole vielä mitään selkeitä kemioita Järvisen ketjun ulkopuolella näkynyt, niin ei se helpota tätä harrastelijan hommaa.Vaikeahan näitä on arpoa. Minulla on kutina, että Knihti iskee isosti läpi tulevalla kaudella. Lähtisin sen johdosta miettimään jopa jotain alla olevan suuntaista:
Fabre-Järvinen-Hämeenaho
Knihti-MD-JD
Talaja-Ojantakanen-Erholtz
Joensuu-Myllymaa-Graber
Ei iske läpi jos ei muuta peliänsä rohkeammaksi. Pitäisi uskaltaa haastaa keskustaan ja laukoa jotta voisi tehdä tulosta. Tähän asti peli on ollut lähinnä kulmissa pyörimistä.Vaikeahan näitä on arpoa. Minulla on kutina, että Knihti iskee isosti läpi tulevalla kaudella. Lähtisin sen johdosta miettimään jopa jotain alla olevan suuntaista:
Fabre-Järvinen-Hämeenaho
Knihti-MD-JD
Talaja-Ojantakanen-Erholtz
Joensuu-Myllymaa-Graber
Jauhan kait pikkuisen samaa, mutta tosiaan todella mielenkiintoista olisi tietää mikä on organisaation ajatus vielä tuon joukkueen "täydennysrakentamisen" suhteen. On sanottu jo kauan sitten ettei vielä edes se 2,05Meur ole täynnä, jonka jälkeen on vielä ilmoitettu joukkueeseen panostettavan jopa karvan enemmän kuin se. Kausi nyt aloitetaan näillä miehillä (tai ainakin on jo tosi kiire enää ketään hankkia ennen sitä), mutta tietysti miksi ihmeessä olisi oikein erikseen kerrottu julkisesti budjetin laajentamisesta, jos sitä ei sitten olisi ajatus jolloin aikataululla syksyn(?) mittaan käyttää..Yhtä kärkikenttien hyökkääjää tuo huutaa.
Jauhan kait pikkuisen samaa, mutta tosiaan todella mielenkiintoista olisi tietää mikä on organisaation ajatus vielä tuon joukkueen "täydennysrakentamisen" suhteen. On sanottu jo kauan sitten ettei vielä edes se 2,05Meur ole täynnä, jonka jälkeen on vielä ilmoitettu joukkueeseen panostettavan jopa karvan enemmän kuin se. Kausi nyt aloitetaan näillä miehillä (tai ainakin on jo tosi kiire enää ketään hankkia ennen sitä), mutta tietysti miksi ihmeessä olisi oikein erikseen kerrottu julkisesti budjetin laajentamisesta, jos sitä ei sitten olisi ajatus jolloin aikataululla syksyn(?) mittaan käyttää..
Heimosalmi ja Zabransky toisinpäin, niin hyvä. Ykkönen tuskin tulee toimimaan sen paremmin kun Erholtz-JMJ-Barach viime kauden alussa, ei tohon Erholtz-JMJ pariin ole luottoa.Erholtz - JMJ - Hämeenaho
Talaja - Ojantakanen - Graber
Fabre - MD - JD
Joensuu - Myllymaa - Vanhatalo
Määttä - Lefebvre
Riekkinen - Zabransky
Salmela - Matinmikko
Viirret/Hellman - Heimosalmi
Näillä treeneissä tänään.
Silmiä auki, tuo ykkönen teki tosi komeat pisteet juuri viime pelissä, eli totta kai se jatkaa. Ja nyt se Fabre on veljesten kanssa, tuosta ketjusta olen huomenna erityisen kiinnostunut.. sen sijaan mitenkäs tuo kakkonen ei vaikuta ihan optimaaliselta noin, mutta katsotaanei tohon Erholtz-JMJ pariin ole luottoa.
Pitäisikö minun sanoa sinulle nyt takaisin, että silmiä auki.Silmiä auki, tuo ykkönen teki tosi komeat pisteet juuri viime pelissä, eli totta kai se jatkaa.
Pitäisikö minun sanoa sinulle nyt takaisin, että silmiä auki.
JMJ-Erholtz kaksikko pelasi viime kaudella sen n. 40 peliä yhdessä. Oliko se tehokasta / toimiko, no ei todellakaan.
Vaikka on JMJ ja Erholtz tehnyt harkkapeleissä komeat pisteet, niin kaikki tiedetään, että nuo ei varmana siirry runkosarjaan. JMJ melkein 2 pistettä per peli ja Erholtz n. piste per peli.
JMJ ei voi toimia menestyvän liigajoukkueen ykkössentterinä. Ei vaan riitä kun tosipelit alkavat. Ihmettelen myös, miten häntä voidaan peluuttaa niin ylivoimassa kuin alivoimassakin.Silmiä auki, tuo ykkönen teki tosi komeat pisteet juuri viime pelissä, eli totta kai se jatkaa. Ja nyt se Fabre on veljesten kanssa, tuosta ketjusta olen huomenna erityisen kiinnostunut.. sen sijaan mitenkäs tuo kakkonen ei vaikuta ihan optimaaliselta noin, mutta katsotaan
Nyt kuitenkin juuri sinä ykkössenana pelaa koska on spotin otteillaan lunastanut. Toisin kuin Davidsson. Katsellaan sit tuonnempana josko D saisi pelinsä sille tasolle et voisi JMJn kammeta sivuun.JMJ ei voi toimia menestyvän liigajoukkueen ykkössentterinä. Ei vaan riitä kun tosipelit alkavat. Ihmettelen myös, miten häntä voidaan peluuttaa niin ylivoimassa kuin alivoimassakin.
Tosiaan näin.. kyllä siellä nyt pelaa ykkösen keskellä harjoituskauden kiistatta paras sentteri, eli sikäli pelipaikka on ihan oikea. Se on sitten eri asia mihin tuossa ikään kuin viittasit @luotsi, että pitääkö olla huolissaan, kun Järvinen on ollut paras sentteriNyt kuitenkin juuri sinä ykkössenana pelaa koska on spotin otteillaan lunastanut. Toisin kuin Davidsson. Katsellaan sit tuonnempana josko D saisi pelinsä sille tasolle et voisi JMJn kammeta sivuun.