Talaja näyttää myös puuttuvanKnihti-Graber-Erholtz. Mielenkiintonen.
Lenni-Barach-Rohdin.
Laakso-Heimosalmi.
JMJ ei kehissä, kuten ei Viitalakaan.
Talaja näyttää myös puuttuvan
Sevänen 1. pakkiparissa KalPan ykkösnyrkkiä vastaan, ei hyvä tämä.
Onko McCoshen-Määttä pari hajoitettu vai?
Onko Viitala U20 peleissä?
Kyllä vain, tuo kolmonen tuossa tänä iltana pistää silmään.. mitenkäs tuo Knihti-Graber-Erholtz ei kuulosta ennakkoon mitenkään optimaaliselta, mutta katsotaan..Mielenkiintonen rosteri. Toivon kolmoselle onnistumisia.
Viitala on liigaryhmän matkassa.Onko Viitala U20 peleissä?
Graber sentterinä kysymysmerkki. Laitureista ei jää tuo ketju kiinni.Kyllä vain, tuo kolmonen tuossa tänä iltana pistää silmään.. mitenkäs tuo Knihti-Graber-Erholtz ei kuulosta ennakkoon mitenkään optimaaliselta, mutta katsotaan..
Knihdistä pakko mainita, että pääsi siinä nokikkain maalivahdin kanssa ja ratkaisu jäi kyllä niin löysäksi, ettei mittään.Kolmonen oli tänään minusta hyökkäysketjuista varmaan paras. Oli hyviä paikkoja, mutta Jatkola veti pidemmän korren.
Knihdistä pakko mainita, että pääsi siinä nokikkain maalivahdin kanssa ja ratkaisu jäi kyllä niin löysäksi, ettei mittään.
Graberilta surkea ilta aloituksissa.
Ei saanut Laakso pelikieltoa. On 61 minuutillaan meidän ylivoimainen jäähykuningas.
Olen jo hetken odottanut, koska JMJ kokeillaan laidalla, siellä on ennenkin pelannut ja senttereissä tilanne on kohtuullinen.Toivoisin ettei tuota kolmosketjua rikota. Mutta sitten herää kysymys, mihin laitetaan Talaja ja Järvinen? Minusta jo tänään Erholtz oli pirteämpi kun kertaakaan Järvisen ketjussa.
Vaaaaarallinen ehdotus, mutta Järvinen laidalle? Valahtanut muutenkin huonommaksi alottajaksi mitä mm. Graber, Turgeon ja Barach. Järviseltä löytyisi helkkarin hyvin vauhtia laituriksi. Vasen laita on Ässien heikkous, miten olisi.
Itse fantasioin ketjua Järvinen-Barach-Rohdin. Barach osaa ajaa maalille ja hakeutua sellaisiin väleihin. Järvinen jos joku osaa pelata sellaisiin ja antaa vaikeampiakin syöttöjä.Olen jo hetken odottanut, koska JMJ kokeillaan laidalla, siellä on ennenkin pelannut ja senttereissä tilanne on kohtuullinen.
JMJ-Graber-Erholtz. Saa koittaa. Jotain tarttis alkaa tapahtumaan hyökkäyssuuntaan päin. Knihti hakemaan vauhtia junnuista.