Nyt kun se Hellman kerran nostettiin liigarinkiin, niin olisi ollut kiva nähdä hänet mukana seiskapakkina. Eikä siis sillä, se mitä Virtanen nyt ylipäätään on pari edellistä kertaa ollut seiskapakkina mukana, ei hän ole ollut enää niin hasardi mitä ihan alkukaudesta. Mutta jospa se Hellman sitten joulun jälkeisissä peleissä saisi peliaikaaVirtaselle lienee luvassa se 5-6min riippuen miten pelissä mennään
Samaa mietin, on kuitenkin tärkeässä roolissa mm. yv:ssä, mutta joku Åsten kyllä pyrkii iholle ja pystyykö sitten yleisön reagoidessa samaan asiaan hillitsemään itsensä, hieman epäilen.Virtaselle lienee luvassa se 5-6min riippuen miten pelissä mennään. Viirret pitänee nyt päänsä kylmänä.
Peliaikaa olisi kyllä jo tullut, mutta rikkonainen syksy. Siinä syy.Luultavasti Hellman on tehnyt sopparin muualle ja valmennusjohto tietää tämän. Vrt. Case Kemppainen.
Luultavasti Hellman on tehnyt sopparin muualle ja valmennusjohto tietää tämän. Vrt. Case Kemppainen.
Peliaikaa olisi kyllä jo tullut, mutta rikkonainen syksy. Siinä syy.
Olen satavarma, että tuo on syy. Sitä en tiedä onko tehnyt sopimuksen muualle.Olisko kuitenkin jälkimmäinen? Jotenkin mullittelu näissä asioissa, nuorisomajun portteja kolkuttelevan pelaajan suhteen ei kuulostais tänä päivänä hyvältä toimintatavalta tai mainoslauseelta.
laaksoallu IG tarinassa Sevänen näytti olevan mukana, kun joukkueella oli joku häppeninki tekojäällä. (Tai ainakin Seväsen pelipaita oli päällä tyypillä :D) Tuskin siis mistään kovin vakavasta vammasta on kuitenkaan kyse.Seväsen poissaolosta nyt ei vielä ole varmuutta, yleensä eivät ole luvanneet kyllä hyvää mikäli tutkimukset kesken jne.
Hämeenaho-Barach-Rohdin ketju oli alkuun hyvä, Rohdin heräsi, Hämeenaho sai myös ensimmäiset maalit tuossa ketjussa, ja tehojakin tullut sen jälkeen. Graber ei ainakaan tohon ketjuun ole nyt se väliaikainen palanen nähdyn perusteella.Olen sitä mieltä, että nyt on aika kokeilla Graberia ykkösessä Talajan ja Järvisen kanssa. Tällä hetkellä sekä JMJ:n, että Barachin ketjujen peli on hukassa.
Ykkönen on edelleen aikalailla hakoteillä vaikka yksittäisiä onnistumisia nähdäänkin. Silti peli ei ole sillä tasolla jolla ykkösen pelin kuuluisi olla. Ei siinä ainakaan mitää menetä mikäli Graberia siinä kokeillaankin.
Itse antaisin jopa leftin Knihtille mahdollisuuden Barachin, mutta eiköhän hän löydä itsensä nelosen vasemmasta laidasta. Viitala siirtynee sivuun.
Mun on pakko kysyä, että miksi nyt rikottaisiin toimiva isojen miesten ketju; Joensuu - Turgeon - Ruuttu? Ruuttu on aivan eri tason pelimies kuin Viitala ja on jo nyt pitkän poissaolon jälkeen tuonut tehoja tuohon ketjuun.Hämeenaho-Barach-Rohdin ketju oli alkuun hyvä, Rohdin heräsi, Hämeenaho sai myös ensimmäiset maalit tuossa ketjussa, ja tehojakin tullut sen jälkeen. Graber ei ainakaan tohon ketjuun ole nyt se väliaikainen palanen nähdyn perusteella.
Knihti todnäk. tulee juuri pienellä vastuulla ainakin alkuun sisään.
Itse lähtisin koittamaan jotain seuraavaa:
Talaja-Järvinen-Graber
Joensuu-Turgeon-Viitala
Erholtz-Barach-Rohdin
Appelgren-Myllymaa-Ruuttu
Leftin laita on kyllä heikko ja sinne ei kauheesti vaihtoehtoja ei ole tarjolla.
Laittaisin Viitalan takaisin tuohon kakkosketjuun. En jotenkin osaa nähdä Viitalaa ykkösessä, enkä sitten taas tossa kolmosessa. Kakkosessa homma toimi ihan hyvin, joten miksikä ei.
Erholtzilla ja Barachilla oli viime kaudella kemiat kohdillaan, ehkä se voisi toimia uudestaan?
Myllymaa-Ruuttu oli viime kaudella myös ihan hyvä kaksikko, sai jonkun verran tulosta aikaan.
Myllymaata olisi muutenkin ihan mukava nähdä ylhäällä hetken tauon jälkeen.
Ja Viitalasta vielä, laittaisin ehdottomasti ylivoimaan jossa on Viirret, Graber ja Rohdin. Barachilla on tossa ylivoimassa ollut paikkoja laukoa suoraan syötöstä, mutta kun ei lauo niin ei lauo. Edelleen, olen tätä harjoituskaudesta lähtien seurannut, Derek Barach - 0 laukausta suoraan syötöstä.
Järvisen ylivoima ei tuota paikkoja sitten alkuunkaan, mutta laitetaan se Barach sinne mielummin. Viitala viime pelissä oli tuossa ylivoimassa, eli Barach ja Viitala vaihtaa paikkoja.
Ei tuo Joensuu-Turgeon-Ruuttu ole sen kummemmin toiminut miten tuo ykkönen viime peleissä.Mun on pakko kysyä, että miksi nyt rikottaisiin toimiva isojen miesten ketju; Joensuu - Turgeon - Ruuttu? Ruuttu on aivan eri tason pelimies kuin Viitala ja on jo nyt pitkän poissaolon jälkeen tuonut tehoja tuohon ketjuun.
Barach ei ole optimi pelaaja ykkös ylivoimaan, mutta väittäisin sokean kanankin näkevän miksi pelaa nyt tuossa koostumuksessa? Rhodin on ottanut siinä Hämeenahon roolia ja Barach taas Heimosalmen. Barach siis vastaa paljolti kiekon ylös tuonnista ja siksi kuuluu ehdottomasti tuohon koostumukseen.
Knihti pelasi muutamat pelit Appelgrenin ja Virtasen kanssa hyvin ja siksi lienee siinä ainakin jossain vaiheessa.
Kyllä mun Viitalalle on vaikea paikkaa tän hetken näytöillä löytää.
Oisko vaan et ei ole -nen loppuinen sukunimi?Onko jollain muuten tietoa, minkä takia ei esim. Jerkko Virtalaa U20 jengistä kokeilla ylhäällä. Olen toki kuulopuheiden varassa, mutta niiden puheiden perusteella olisi parempi mitä Hellman tai Virtanen. Siihen ei omasta mielestä paljoa toki vaadita, että jälkimmäistä parempi.
Onks Rubiini joululomilla kotipuolessa kun Huunone o kokoonpanos?Hellman debytoi tänään Liigassa. Toivottavasti Huunonen ei tee samaa vaan Korhonen pysyy maalilla koko pelin
Onks Rubiini joululomilla kotipuolessa kun Huunone o kokoonpanos?
Kipeenä on viikkoraportin mukaan.On joo lomailemassa Uuden Vuoden yli.