Hyryn peli oli sen verran vahvaa, että itse miettisin, että miten noita ketjuja seuraavan peliin pyöräyttää. Itse jättäisin 4.ketjun nykyiseen muotoonsa: Hermonen - Koskenkorva - Hyry. Vaikka itsekin olen kuulunut Koblizekin puolustelijoihin, on se pakko myöntää, että miehen alkukausi on ollut todella surkea. Toki niin se oli viime kaudellakin, mutta ei hän tällä hetkellä ansaitse pelipaikkaa ennen esim. Aku Rätyä.
4.ketjun pitäisin siis tuossa muodossa ja koska Koblizek ei ole tuonut mitänä Bourken ja Wellmanin ketjuun, kokeilisin siinä seuraavaksi Akua. Hän sen ansaitsisi hyvän alkukauden johdosta ja voisi jopa toimia hyvänä tarjoilijana Wellmanille. Mielestäni Akun kiekonkäsittelytaidot ja pelinrakentelukyvyt ovat aliarvioituja ja Aku pärjäisi myös jämäkkänä vääntäjänä kaksinkamppailuissa ja voisi tuoda kiekonriistoja omalle ketjulle, joka toisi kiekonhallintaa, jolloin mm. Wellmankin pääisisi pelaamaan hyökkäysalueella vahvuuksillaan. Ja jahka Aatu palailee P-Amerikasta, niin hänellekin ruutua kolmesta kärkiketjusta.
Pyörälä - Mäenalanen - Leskinen
Wellman - Bourke - Ak.Räty
Koivunen - Aa.Räty - Aaltonen
Hermonen - Koskenkorva - Hyry
Myöskään Tieksola ei ole minua alkukaudesta vakuuttanut. Ajattelin, että jatkaisi viime kauden kehitystään, mutta ei oikein alkukauden perusteella sitä loikkaa ole nähtävissä, mitä povasin ennen kautta. Tieksola kuitenkin voi hyvin taistella kokoonpano paikasta ja tuoda kilpailua ja lopputulema on, että olisi vakiokokoonpanossa, jos sen ansaitsisi.