Ketjulotto kaudella 2021–2022

  • 189 635
  • 1 497

Laukoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,
Joo eiköhän lottokone pyörimään.

Lepaus - Ruuttu - Erholtz
Kärki - Barach - Salminen
Lindsten - Myllymaa - Eriksson
Moutrey - Appelgren - Viitala

Sevänen - Vainio
Andersson - Heimosalmi
Määttä - Lalonde
Lukka
en eroittaisi junnuja toisistaan. killinen tai salminen junnujen kanssa samaan ketjuun
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itse haluaisin nähdä yhdessä:

Lepaus-Barach-Kärki
Killinen-Ruuttu-Erholtz
Moutrey-Myllymaa-Salminen
Juhola-Appelgren-Eriksson
 

R1kuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse haluaisin nähdä yhdessä:

Lepaus-Barach-Kärki
Killinen-Ruuttu-Erholtz
Moutrey-Myllymaa-Salminen
Juhola-Appelgren-Eriksson
En paljon huonompia koostumuksia nyt onnistu keksimään, vaikka miten mietin. Kärki pelaamaan give and gota Lepaus-Barach kaksikon kanssa. Hyvä liike herralta tiedettävästi löytyy myös joka tuossa koristetusti olisi tarpeen. Killinen ei todellakaan kuulu kärkiketjuihin. En tiedä sovittelisinko itse enää oikein mihinkään. On kyllä erikoismies tekemään aina hyvän kiekollisen suorituksen perään aivan totaalisen väärän tai lepsun syötön/siirron. Ja junnuista jos joku nostettaisiin vakituisesti pelaamaan sentterin paikkaa, olisi sen ehdottomasti oltava Knihti. Mikäli siis perustaisimme valinnat nähtyihin otteisiin.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Kokeilisin Kärki-Barach-Salminen tai Kärki-Ruuttu-Salminen. Mutta Kärjen sentterinpaikka tuntuu olevan sementoitu niin turha edes kuvitella että näitä kokeiltaisiin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kokeilisin Kärki-Barach-Salminen tai Kärki-Ruuttu-Salminen. Mutta Kärjen sentterinpaikka tuntuu olevan sementoitu niin turha edes kuvitella että näitä kokeiltaisiin.

No siis Kärjen sentteripaikka on sementoitu niin kauan kuin sentteritilanne on tämä mikä on. Kun (kunnollisia) senttereitä ei riitä, niin niitä ei vain riitä. Lepaus esimerkiksi vaikka on Kiven vanha tuttu, niin hän on kuitenkin niin voittopuolinen laituri, että en usko myöskään Kiven häntä keskelle siirtävän.. tämä on kyllä pulmallinen tilanne
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luopuisiko Sport Keräsestä, jos saisi vaihdossa Moutreyn, tai Juholan. Saataisiin käsiä ja maalintekotaitoa lisää. Ei kyllä ole tietoa Kiven ja Keräsen kemioiden toimimisesta.
Nykyinen kakkonen on siirrettävä ykköseksi, ja sitä ei kannata rikkoa, sillä se on huikean hyvä, ja saisi vetää myös ykkösyvssä samalla kokoonpanolla, viivalla Lalonde ja Heimosalmi.
 

Tacklam

Jäsen
Luopuisiko Sport Keräsestä, jos saisi vaihdossa Moutreyn, tai Juholan. Saataisiin käsiä ja maalintekotaitoa lisää. Ei kyllä ole tietoa Kiven ja Keräsen kemioiden toimimisesta.
Nykyinen kakkonen on siirrettävä ykköseksi, ja sitä ei kannata rikkoa, sillä se on huikean hyvä, ja saisi vetää myös ykkösyvssä samalla kokoonpanolla, viivalla Lalonde ja Heimosalmi.
Juholalle varsinkin on varmasti ottajia. Ei ole täällä lähtenyt siihen lentoon mitä edellytyksiä kaverilla on. Mulle on tää kausi enää ihan sama kuka menee ja minnekin. Taputeltu on.
 

Nigi

Jäsen
Juholalle varsinkin on varmasti ottajia. Ei ole täällä lähtenyt siihen lentoon mitä edellytyksiä kaverilla on. Mulle on tää kausi enää ihan sama kuka menee ja minnekin. Taputeltu on.
Itse en kyllä näe Juholassa kovinkaan korkeaa upsidea. Ei ole ikinä ollut mikään pisteittentekijä ja siihen päälle vielä loukkaantumisherkkyys.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Itse en kyllä näe Juholassa kovinkaan korkeaa upsidea. Ei ole ikinä ollut mikään pisteittentekijä ja siihen päälle vielä loukkaantumisherkkyys.
Minä näen.

Mutta jos tämä solmu Joukasta luopumalla aukeaa, niin ilman muuta niin on toimittava. Alivoima tulee kuntoon, jäähyherkkyys katoaa ja ykkönen alkaa laittaa laattaa verkkoon. Juholan asioita hoitaa ihan pätevä kaveri, että varmasti vaihto saadaan aikaiseksi.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noita koostumuksia voisi kokeilla, tulisi alakenttiinkin variaatioita.
Lepaus - Ruuttu - Salminen
Kärki - Barach - Erholtz
Killinen/Niemi - Myllymaa - Eriksson/Viitala
Moutrey/Juhola - Appelgren - Pihlajamäki/Lindsten

Sevänen - Heimosalmi
Vainio - Lalonde
Andersson - Lukka
Matinpalo/Määttä
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onkohan Eero Niemi nostettu edustuksen rinkiin? Ei ole ainakaan tänään U20 kokoonpanossa, enkä ainakaan eilisessä U20 pelissä huomannut mitään loukkaantumiseen viittaavaa. Edellinen peli Liigassa oli kyllä ihan hyvä.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näillä harkoissa:

Killinen - Kärki - Erholtz
Lepaus - Barach - Salminen
Moutrey - Ruuttu - Knihti
Juhola - Appeli - Eriksson

Sevänen - Heimosalmi
Määttä - Lalonde
Andersson - Lukka

Nelosessa kierrätettiin muitakin.
Vainio kokonaan sivussa?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tuota.. asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta missä hemmetissä se Lindsten nyt heti taas on?? Loukkaantui, kun kantoi varustekassin koppiin? Katsomossa? Myyty?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Posia jos viimein ollaan havahduttu, että hei Kärki ja Sakke voidaankin laittaa eri ketjuihin. Nyt kun saisi vielä Kärjen laituriksi

Lindsten kävi näyttäytymässä, että on olemassa, nyt voikin taas hetken vetää happea.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tuota.. asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta missä hemmetissä se Lindsten nyt heti taas on?? Loukkaantui, kun kantoi varustekassin koppiin? Katsomossa? Myyty?
Toivottavasti joku antoi takaisin edes ämpärin+kiekkoja. Varmaan aika moni yhtyy tähän, emme jäisi kaipaamaan.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti joku antoi takaisin edes ämpärin+kiekkoja. Varmaan aika moni yhtyy tähän, emme jäisi kaipaamaan.
Ässille olisi voitto, kun joku veisi mennessään ilmaiseksi, eikä tarvitse maksaa palkkaa loppukaudella. Jopa kannattaisi maksaa osa palkastakin, jos pääsisi eroon.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuota.. asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta missä hemmetissä se Lindsten nyt heti taas on?? Loukkaantui, kun kantoi varustekassin koppiin? Katsomossa? Myyty?

Tuli vielä mieleen sekin, että olisiko lainattu Lukkoon (heillä akuutti hyökkääjäpula) kiitokseksi Jukuri-lainasta? Jos siis Kivi katsoo, ettei mahdu nyt pelaavaan kokoonpanoon ja on muutenkin pelikykyinen, niin turha häntä olisi katsomossa istuttaa
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Satakunnan Kansan jutusta.
__
”Nuori Rami Määttä pelaa puolestaan ykköskentässä Shawn Lalonden parina”, Kivi kertoi. Enempää Kivi ei kokoonpanosta kertonut, mutta totesi, että kaikkea ei olla panemassa uusiksi.

”A-junnut ovat pelanneet niin hienoa kautta, että siellä se Ässien tulevaisuus on”

”Keskustelen vielä A-junnujen pääkoutsin (Juha-Matti Kemppainen) ja Tommi Kerttulan kanssa siitä, milloin heitä on hyvä nostaa mukaan ja millaiseen ruutuun. Pitää miettiä lahjakkaiden pelaajien etua, ja mikä on heille missäkin kohtaa paras paikka.”
__
Atu anto tauon molemmin puolin Määtälle kauden siihen asti selkeesti isoimmat minuutit, SaiPa 17:28, TPS 17:34 ja HPK 19:55. Onko pakki sitten ensimmäinen luku nuoriso-osastosta jota aletaan iskemään kylmästi tuleen? Heimosalmi näki Tappara-matsissa jäätä 12 ja pual. Katsotaan nyt löytyykö vaikkapa Knihti huomisesta rosterista.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eli tänään siis käytännössä nuo ketjut ja pakkiparit jotka @Seeepra mainitsi.. mitä nyt se Lindsten on sittenkin kolmosessa eikä Knihti.. ja Konstan vuoro maalissa
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No katsotaan muuttaako Kärjen ja Salmisen erotus kentällä asioita. Jotenkin pitäisi vain saada niitä maaleja tehtyä....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös