Boldatun Pyörälän paikalla varmaankin Donskoi.
Vaikka Donskoi-Kemppainen-Donskoi kuulostaa hyvältä ketjulta, niin laitetaan siihen toiseen laitaan kuitenkin vaikka Junttila.
Boldatun Pyörälän paikalla varmaankin Donskoi.
Vaikka Donskoi-Kemppainen-Donskoi kuulostaa hyvältä ketjulta, niin laitetaan siihen toiseen laitaan kuitenkin vaikka Junttila.
Twitteristä bongattua:
Huml - Komulainen - Haataja
Pyörälä - Deschamps - Davis
Donskoi - Kemppainen - Pyörälä
Nelosesta ei tietoa. Aika makeaa paikkaa Komulaiselle tarjolla. Pelikäsitys ja pelitaidot varmasti riittää, mutta onko puolustusuuntaan riittävän hyvä.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että meidän top4-sentteristö pitäisi mennä näin:
1. Deschamps - toivottavasti lunastaa odotukset..
2. Kemppainen - saa minulta enempi luottoa pisteitä tekevänä sentterinä kuin Komu..
3. Komulainen - ei vain riitä kärkiketjuihin minun mielestäni, enemmän tai vähemmän hirvittävän pienen kokonsa takia.
4. Keränen - sopii viimekauden/-kausien tapaan nelosen keskelle kuin nyrkki silmään!
Maalivahdeista ei vissiin ole täällä kovin paljoa jauhettu. Eiköhän valmennus lähde kauteen niin että Tarkki ja Karhunen pelaavat kauden matsit suunnilleen puoliksi? Tietysti jos loukkaantumisia tulee, tai kiekko ei vain jostain syystä tartu (mikä kuulostaa lähes mahdottomalta koska Hilli), niin parempi saa pelata enemmän.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että meidän top4-sentteristö pitäisi mennä näin:
1. Deschamps - toivottavasti lunastaa odotukset..
2. Kemppainen - saa minulta enempi luottoa pisteitä tekevänä sentterinä kuin Komu..
3. Komulainen - ei vain riitä kärkiketjuihin minun mielestäni, enemmän tai vähemmän hirvittävän pienen kokonsa takia.
4. Keränen - sopii viimekauden/-kausien tapaan nelosen keskelle kuin nyrkki silmään!
Tuo kolmosketju oli viime kaudella hyvä, mutta eihän se totuuden nimessä mikään niin maaginen ollut, ettei sitä voisi hajottaa. Varsinkin näin uuden kauden alkaessa on helppo kokeilla muita variaatioita.Kemppaista en irrottaisi "kolmos"ketjusta, vaikka hän ansaitsisikin nimellisesti paremman roolin viime kauden esitysten perusteella. Mun mielestä toi ketju oli enemmän kuin osiensa summa, joten yhden palasen poisvieminen voisi heikentää kahta muuta palasta, eli tässä tapauksessa Donskoita ja Junttilaa. Kemppaiselle voisi antaa kuitenkin ainakin testinä enemmän yv-aikaa.
Maagisesta en sano sanaakaan, mutta kyllähän tuo ketju oli mielestäni kokonaisuudessaan Liigan paras tasakentällisin pelattaessa. Se on huima saavutus minkä tahansa joukkueen kolmosketjulta. Pisteiden valossa en osaa tarkalleen sanoa olivatko tasakentällisten ykkösiä, osuvat varmasti ainakin lähelle sitä, mutta the kolmikon kiekollinen hallinta oli kokonaisuudessaan sellaisella tasolla, jollaista ei ihan joka kausi näekään. Ainoana isona miinuksena voidaan todeta, ertä playoffeissa ketju kaikeksi harmiksi vaihtui maalinteon osalta tuhnu-moodiin, mutta kiekollinen dominointi jatkui silti.Tuo kolmosketju oli viime kaudella hyvä, mutta eihän se totuuden nimessä mikään niin maaginen ollut, ettei sitä voisi hajottaa.
Mielestäni täysin turhaa edes lähteä luomaan tälläistä listaa, jokainen on varmasti sitä mieltä että Deschamps on hommattu ykkössentteriksemme, sitten tulee Kemppainen, Komulainen ja Keränen.
Asiahan on vaan niin, että ketjut luodaan siten miten parhaaksi nähdään, eikä niin, että sentterit laitetaan paremmuusjärjestykseen ja kootaan laituritkin paremmuusjärjestyksessä heidän ympärilleen.
Hmm.. Aivan, olet oikeassa. Tähän sentterikeskusteluun osallistuisin tähän kohtaan siten, että mielelläni näkisin junnuista esimerkiksi Antti Kalapudaksen ainakin runkosarjassa sentteröimässä. Varmasti paikka tuleekin jos/kun loukkaantumisia tulee. Huomennahan Kalapudas ilmeisesti osallistuu KalPa-otteluun, näin olin lukevinani toisesta ketjusta.
Mahtavasti muodostetut kentät. Juniorit saa heti kunnon näytönpaikkoja.Nämä ketjut siis tämän päiväiseen Kärpät - KalPa harjoitusotteluun:
Junttila-Kemppainen-Donskoi
Aho-Deschamps-Puljujärvi
Alikoski-Keränen-Mäenalanen
Suoranta-Kalapudas-Manninen
Vallin-Niemelä
Nutivaara-Eminger
Glenn-Spang
Masuhr
Karhunen.
Terveisin Pekka Mankila Twitterissä.
Mahtavasti muodostetut kentät. Juniorit saa heti kunnon näytönpaikkoja.
Sorry offtopic, mutta mistä pystyis seuraamaan illan peliä kun paikan päälle ei nyt just kerkiä?
Kenet laittaisit muuten tilalle?Eli Komulainen ei mahdu Kärppien kokoonpanoon, piste. Siis minun mielestäni.
Komulaisen tilalle? Ehdottomasti jonkin näistä tulevista junnuista ketä sieltä löytyy! Jotta saisivat kokemusta niinkuin aikoinaan Jokinen, Pesonen, Pyörälä, Viuhkola, Pitkänen jne. saivat. Sen mahdollisuuden.Kenet laittaisit muuten tilalle?