Nyt kun joukkue alkaa olla paketissa niin voi alkaa miettimään mahdollisia ketjukokoonpanoja. Lukolla on sellainen tilanne että laitureita näyttäisi olevan vaikka kahteen joukkueeseen joten hankalaa on vielä tässä vaiheessa sanoa ketkä pelaa ja ketkä joutuu etsimään peliaikaa A-junnuista tai Mestiksestä. Mikäli Mustonen ja Saarela jäävät joukkueeseen niin tilanteesta tulee entistä hankalampi ja nämä valmennuksen/seurajohdon puheet nuoremmasta ja raumalaisesta joukkueesta voivat jäädä pelkäksi lupaukseksi.
Tässä minun hahmotelmani hyökkäysketjuiksi tässä vaiheessa:
Laaksonen - McLean - Morrison
Tukonen - Petruzalek - Tuomainen
Nurmi - Keränen - Aaltonen
Elo/Kivimäki - Jasu/Kangasmäki/Rajala - Virtala/Palola
Nabbille en kyllä löydä oikein mitenkään järkevää paikkaa ja hänen osoitteensa minun papereissa saattaisi olla Sport. Mutta tietenkin harjoituspelit ratkaisevat paljon kuka lähtee ja mihin.
Pakkiparit voisivat olla vaikka:
Pettinen - Kovanen
Cook - Honkaheimo
Tikkanen - Lehikoinen
----
Rantanen - Nevalainen
Maalille sitten tietenkin ensisijaisesti Vehanen mutta peluutuksen tällä kaudella toivoisi olevan vähän tasaisempaa, siten että Raanta saisi sen 10-15 peliä.
Tässä minun hahmotelmani hyökkäysketjuiksi tässä vaiheessa:
Laaksonen - McLean - Morrison
Tukonen - Petruzalek - Tuomainen
Nurmi - Keränen - Aaltonen
Elo/Kivimäki - Jasu/Kangasmäki/Rajala - Virtala/Palola
Nabbille en kyllä löydä oikein mitenkään järkevää paikkaa ja hänen osoitteensa minun papereissa saattaisi olla Sport. Mutta tietenkin harjoituspelit ratkaisevat paljon kuka lähtee ja mihin.
Pakkiparit voisivat olla vaikka:
Pettinen - Kovanen
Cook - Honkaheimo
Tikkanen - Lehikoinen
----
Rantanen - Nevalainen
Maalille sitten tietenkin ensisijaisesti Vehanen mutta peluutuksen tällä kaudella toivoisi olevan vähän tasaisempaa, siten että Raanta saisi sen 10-15 peliä.