J
Just-Ice-Hockey
Nyt on sitten se pakisto kasassa, joka on tarkoituksella hommattu ja kasattu Tobben toimesta. Eli siis Laaksoa lukuunottamatta kaikki mukana ja terveenä (onkin näköjään hyökkääjä sitten). Mitäs mieltä porukka on, onko riittävä pandemia-kannun 2020-21 jahtiin?
Omasta mielestä se nyt hetken tuijottamisen jälkeen ei onneksi niin heikko ole, kun tavallaan pelkäsin, ja taitaa kuitenkin roolituksiakin Pike saada ihan ok:sti järkättyä. Se on kyllä edelleen jankutettava, että samalla rahalla olisi varmasti saanut paremmankin alakerran kyllä, kun miettii että eihän siinä ihan siinä oikeen ykköskoria nyt ole. Kautta linjan mennään johonkin 2-3 korin välimaastoon enemmänkin. Teräväisen hulppeaan nousuun luotetaan hurjasti nyt, ja nyt sitten vaan kaikki tähdet oikeaan asentoon asian suhteen, kiitos.
Yksi kovanluokan pakki tohon ois kiva kyllä kun yleinen tilanne selkeytyy.
Puolustajat 19.9
6 Joonas Lyytinen – 10 Mikko Kousa
24 Eero Teräväinen – 57 Johan Motin
28 Rony Ahonen – 4 Miro Karjalainen
8 Ville Varakas
Minun on varmaan turha vasta takaan, mutta minä en näe tulta pakistoa millään tavalla riittävänä. Terävin kärki puuttuu kokonaan, olkoonkin että Kousa voi hyvin palata tasolleen ja siltä osin kiekollinen maestro on olemassa. Lyytinen alkaa minun papereissa olla A) katsottu tai B) kolmosparin all around pakki. Köyhän miehen Grillfors parhaimmillaan imo. Minusta ongelma kytkeytyy nelikkoon Motin, Ahonen, Karjalainen ja Varakas. Korkeintaan kaksi noista saisi olla samassa pakistossa ja kahden muun tilalla sitten oikeesti timanttinen isäntä alakertaan. Sopimusteknisistä syistä Motin ja Varakas ovat ne ylimääräiset tällä kertaa, mutta jos vapaasti saisin valita, niin tuosta nelikosta jatkaisi Varakas ja Karjalainen.
"Nakladal/Melart/mitänäitäon" - Kousa
Varakas - Teräväinen
Lyytinen - Winberg
Karjalainen.
Minun silmään paremmin roolitettu ja laadukkaampi puolustus. Samalla siellä on yksi paikka lisää näille kehittyville nuorille.