Joo ja olisi saanut olla Heljankokin. Siellä on 4 äijää, joiden edelle laittaisin Heljangon.
Keitähän nämä neljä pelaajaa mahtavat olla? Keränen ja Åsten ovat itsestäänselviä, mutta keitä nämä kaksi muuta ovat?
Ihan oma mielipiteeni, mutta nuo ja Hede, Ahonen, Tallberg ainakin. Tosin Ahonen on pakki, enkä Heljankoa ihan pakiksi ajatellut.Keitähän nämä neljä pelaajaa mahtavat olla? Keränen ja Åsten ovat itsestäänselviä, mutta keitä nämä kaksi muuta ovat?
Heljanko ohi Tallbergin? Aikamoista. Ahonen on kyllä ollut onneton, mutta ehkä mä silti peluuttaisin pakit pakkeina ja hyökkääjät hyökkääjinä. Vaikka Jääskä kyllä pelasi ehkä kauden parhaansa juurikin pakkina. Olisiko Heljangosta samaan? Ei kyllä varmasti tulla näkemään ennen kuin pakkeja ei ole määrällisesti riittävästi kokoonpanoon.Ihan oma mielipiteeni, mutta nuo ja Hede, Ahonen, Tallberg ainakin. Tosin Ahonen on pakki, enkä Heljankoa ihan pakiksi ajatellut.
Jos Innala tulee loppukaudeksi, ja vaikka Rindell lainaan Mikkelistä niin kyllähän sitä ihan mielenkiintoiset koostumukset saisi kevään peleihin...
Innala-Lundell-Leskinen
Tallberg-Broadhurst-Dyk
Saarinen-Borgström-Sallinen
Åsten-Väänänen-Jääskä
(Heljanko, Hede, Keränen)
Winberg-Kousa
Lyytinen-Motin
Varakas-Rindell
Karjalainen
(Teräväinen, Laakso, Ahonen)
Juuri tästä olisi kysymys, jos saataisiin vielä hyvä laituri. Kasassa olisi kolme ketjua (ei siis HYÖKKÄYSKETJUA tai -KENTTÄÄ, kuten raivostuttavasti usein puhutaan), jotka pystyisivät tekemään tulosta. Liigan kovin hyökkäys.Hyvät hahmotelmat! Aika kovan kolmosen saa yhdellä ykkösketjun Innalalla.
Teräväisen osalta luulen, että jos kolmospariin tulee Rindell tai vastaava niin Teräväinen ei jatka enää ensi kaudella ja lähtee loppukaudeksi muualle.
IFK tänään:
Sallinen - Borgström - Leskinen
Winberg - Kousa
Tallberg - Broadhurst - Dyk
Lyytinen - Ahonen
Hede - Jääskä - Heljanko
Varakas - Teräväinen
Åsten - Väänänen - Keränen
Aleksi Laakso!
Tuohimaa
Halonen
Ei kyllä ymmärrä. Ahonen ei ihan oikeasti voi kuulua pelaavaan kokoonpanoon esittämillään otteilla. Miro toisi sitä oikeaa kovuuttakin maalin eteen. Karjalaisellakin on tullut virheitä, mutta ei se kuitenkaan mikään Ahonen ole.Miksi Ahonen eikä Karjalainen?
Nykyisillä otteilla kummankaan paikka ei olisi ideaalitilanteessa pelaavassa kokoonpanossa.Ahosen ja Teräväisen pitäisi vaihtaa paikkoja, muuten ihan ok.
Täytyy kyllä ihmetellä miten Ahonen ajaa Karjalaisen ohi. Kaverilla -10 ja luku ei ainakaan pienene viime pelien esitysten perusteella.
Erikoista on tuo Miron kohtelu. Menisi heittämällä kokoonpanoon ennen Winbergiä, Teräväistä ja Laaksoa. Ja Maukan nyt ei kuuluisi olla missään kokoonpanossa. Ennemmin vaikka neljällä pakilla. Onkohan tarkoituksena antaa viesti etsiä uutta seuraa ensi kaudeksi? Joku tässä mättää ja pahasti!
Juurikin näin. Makuasioita, jotka varmaan on ok tällä palstalla. Kuten niiden kommentointikin.Ennen Winbergiä?
Kaikkihan aina puhuvat siitä, kuinka joku viesti täällä saa nauramaan ääneen tai ”loksauttaa leuat”, mutta olen kuitannut ne lähinnä sanoman elävöittämisenä.
Nyt se kuitenkin tapahtui täälläkin! Monttu valahti auki. Ei kyllä puhettakaan, että Cowboy olisi Winbergiä parempi jääkiekkoilija tällä hetkellä, ei mun mielestä kahta sanaa. Vielä oikein ”heittämällä”? No kai se on sitten makuasia, sanoi Musti kun pallejansa nuoli.
Viestin sanomasta olen kyllä muuten samaa mieltä. Miro kuuluisi ihan ehdottomasti pelaavaan kokoonpanoon. Mielestäni tulisi olla myös seitsemän pelaavan puolustajan joukossa kaikkien ollessa terveenä.