Eiköhän se noin ole, sillä yleensä Liigan kokoonpanot pitävät paikkansa toisin kuin Veikkauksen! Puolustus edelleen todella surullisen näköinen, kun Gene, Finley ja Heiskanen ovat poissa. Siellä on 3 seiskapakkia (Teppo, Kaski ja Salmi).Nyt, kun JoonasVihkoVol2 eli Saarelainen korvaa Raskin niin ei varmasti tule toimimaan tuo Lappeenrannassa hyvin pelannut Johanssonin ketju.Liigan sivujen mukaan Rask ei pelaisikaan tänään vaan Saarelainen sen paikalla. Ei todellakaan toivoisi tätä.
Ei taida tällä kaudella tulla sellaista peliä, jolloin meillä olisi paras mahdollinen kokoonpano?
Niinpä? Me hävitään tänäänkin.Missä Big-Joe?
Taas pari kentällistä ukkoja sivussa (Heiskanen toki junnukisoissa). Vituttaa rankasti, koska vielä jokin aika sitten näytti, että pahin loukkaantumissuma on taitettu.
Puustinen - Leino - Hintz
Finley - Heiskanen
Åsten - Tuomisto - Partanen
Tossa on osa ukoista sivussa ihan pelillisistä syistä, ei sen kannata antaa niin kovasti vituttaa. Ja vaikka ei olis kukaan mainitsemistasi loukkaantunut, olisi tuon verran ukkoja sivussa joka tapauksessa.
Tuossahan @Tinke-80 viittasikin, eli kaikki mainitsemani pelaajat (pl. Heiskanen) ovat sairastuvalla. Kun katselee kokoonpanoa Hämäläisineen, Miehoineen ja Tammisineen, niin onhan tuossa nyt taas huikea ero miltä kokoonpano näyttäisi pelaajien ollessa terveinä. Eniten tässä vituttaa kuitenkin se, että taas ketjukoostumukset elävät eikä valmiita roolituksia päästä hiomaan.
Mun mielestä nämä Miehot ja Tammiset tarvitsevat pelejä. Aikaisemmin pelaamissaan matseissa ovat lisäksi onnistuneet ihan mukavasti. Mun mielestä juuri tänään on se ilta, kun näiden jätkien pitää olla askissa, oli loukkaantumisia tai ei.
"IFK:n kokoonpanosta ovat sivussa loukkaantumisten tai sairastumisten takia puolustajat Joe Finley, Eemeli Heikkinen ja Saku Salmela sekä hyökkääjistä Roope Hintz, Mika Partanen, Tomi Tuomisto, Micke Åsten, Robert Leino ja Juuso Puustinen. Puolustaja Miro Heiskanen on 20-vuotiaiden MM-kisoissa."
Lähde: hifk.fi
Ei taas hyvältä näytä
Tismalleen samaa mieltä. Itse diggaan Tammisesta koko ajan enemmän, tai siitä fyysisyydestä ja siitä, että käsiäkin löytyy kiekon kanssa.
Krapulakin on sairaus, tavallaan. Ei sillä, että haluaisin viitata millään mihinkään.Tuossahan @Tinke-80 viittasikin, eli kaikki mainitsemani pelaajat (pl. Heiskanen) ovat sairastuvalla.
Mun mielestä nämä Miehot ja Tammiset tarvitsevat pelejä. Aikaisemmin pelaamissaan matseissa ovat lisäksi onnistuneet ihan mukavasti. Mun mielestä juuri tänään on se ilta, kun näiden jätkien pitää olla askissa, oli loukkaantumisia tai ei.
Tismalleen samaa mieltä. Itse diggaan Tammisesta koko ajan enemmän, tai siitä fyysisyydestä ja siitä, että käsiäkin löytyy kiekon kanssa.
Ja laiskamato. Sellaisen kun saa niin siitä on pirun vaikea päästä eroon. Edes lymfaterapia ei toimi. Tämä ei tietenkään liity mihinkään aiheeseen millään tavalla.Krapulakin on sairaus, tavallaan. Ei sillä, että haluaisin viitata millään mihinkään.