@Lemieaux Muuten ihan toimiva varmasti mutta Luttinen joka viime kaudella teki 7 yv-maalia ja toissa kaudella 12 yv-maalia niin hänet kyllä pitäisin ylivoimakokoonpanossa.
Mitä mieltä olet pakistosta? Vieläkö Finleyn taso askarrattuu?
-Tinke
Mutta Luttinenhan on siellä minun kakkos-YV:ssä, nimenomaan siinä maalinedusroolissa, joskin vuorotellen Elkinsin kanssa, sillä kumpaakin tarvitaan myös AV:lla. Finleyn taso askarruttaa siinä mielessä, että hän ei missään nimessä mahdu kahteen ekaan pariin. Hän paikkaa varmasti Aulien, ollen siis 6/7-pakki, kuten heti alusta lähtien sanoin.
Omaan silmääni aivan liian yksioikoinen kenttä. Puuttuu sellainen viimeisen murtautumisen taito hyökkäyslueella kokonaan. Näkisin tuon kentän pystyvän vastaiskuhyökkäyksiin ja rouhimaan kulmissa. Mikäli Elkinsistä halutaan maksimit irti, niin laiturina pitää olla sellainen pelaaja, joka paikkaa hänen hyökkäyspuutteitaan sentterinä. HIFK:ssa tuollaisia pelaajia ovat Rask ja Aaltonen. Hintzin kenttään voi sitten laittaa paremminkin Puustisen ja Ikosen kaltaisia laitahyökkääjiä. Muutenkin Rask ja Aaltonen ovat HIFK:n parhaat laitahyökkääjät aivan selkeästi, joiden pitää pelata 1. ja 2. kentissä + ylivoimat.
Mutta aikahan näyttää, että mitkä kentät toimivat.
Hmm, totta että Elkinsin viereen tarvittaisiin vielä enemmän nopeutta ja taitoa kuin Puustinen pystyy tarjoamaan. En silti erottaisi paria Elkins-Ikonen, mutta Puustisen tilalle vaikka sitten Rask. Entä jos vaihtaisi näin:
Ikonen - Elkins - Rask
Petrell/Luttinen - Hintz - Aaltonen
Partanen - Leino - Puustinen
Petrell/Luttinen - Nykopp/Tuomisto - Tamminen/Saarelainen
+Åsten +Jääskä +Mieho
Itse asiassa tämä näyttää jo minun silmiini erittäin hyvältä, kunhan tyypit (etenkin sentterit, Rask ja Aaltonen) pysyvät terveinä. Sen verran voisin vetää takaisin omia vaatimuksiani ja kritisointejani, että sitä sentterilaituria tarvitaan ehkä vasta jos jokin sentteri loukkaantuu. Nykoppin kohdalla se vaan lienee melko todennäköistä.
Tällä työnhakijalla on silti edelleen shortsit jalassa, eikä silloin työnsaannissa auta lakerikengätkään.