Hiisi_van_Holten kirjoitti:Nuo Mr.Smithin sekä nuckin pelaaja hahmotelmat ovat sinäänsä ihan hyviä, mutta lisäisin niihin ainakin YHDEN EUROOPAN TASON HUIPPU maalintekijän, vaikka Pessi jatkaisikin. Nimittäin Honkishan on lupaillut, että ensi kaudeksi meidän tulisi rakentaa joukkue, joka pystyisi taistelemaan mitaleista. Tämä edellyttäisi sitä, että vihdoin ja viimein Ilves hankkisi takuuvarman maalipyssyn. Sanokaas te Pohjois-Amerikan asiantuntijat ketä rightin maalintekijöitä suosittelisitte Ilvekselle ensikaudeksi.
Artsi kirjoitti:Meinaatko, ettei tämänkautinen pysty taistelemaan mitalleista. On eri asia, että pääseekö mitalleille, tai taistelee niistä. Minä olen oikeasti sitä mieltä, että tällä kaudellakin taistelemme tosissamme mitalleista ja se, että saammeko niitä onkin sitten pienistä asioista kiinni.
Hiisi_van_Holten kirjoitti:Anteeksi tein väärän sanavalinnan tuossa. Tottakai taistelimme kullasta vuonna 2002-2003, mutta emme siihen aivan yltäneet... Mutta tarkoitin että mitalipeleihin tähtäävää joukkuetta tarkoitin.
Tämän vuoden menestyksestä en sano sen enempää kuin, että itselälläni ei ole loppukaudesta ei ole kuin selvitä kuuden joukkoon ja katsoa sitten mihin paukut riittää.
Saana kirjoitti:Heitänpä vähän lisää pohdittavaa. Mitä jos Tierannan Anssi tulee takaisin Suomeen? Mahtuuko hän ensi kaudella Ilveksen puolustuspareihin? Huomautan että tämä on jossittelua, mutta mietin itsekseni olisiko hänelle paikkaa joukkueessa
Artsi kirjoitti:Anteeksi, mutta minun kalenterissani on nyt vuosi 2006 (ei siis 2002, tai 2003). Minun näkemyksieni mukaan meillä on mitallipeleihin tähtäävä joukkue nyt, joskin myönnän, ettei mitallia voi mitenkään pitää hyvin todennäköisenä. Sen sijaan tämän vuoden puolella näkemieni pelien (ja niitä on paljon) pystymme haastamaan hyvinkin kaikki porukat Kärppiä lukuunottamatta.
Minullakin on välitavoitteena selviäminen kuuden joukkoon (jopa viidenteen sijaan on pienet mahdollisuudet). Sen jälkeen kaikki alkaakin aivan alusta, enkä niistä peleistä osaa mitään sanoa.
Ghost kirjoitti:Pakko olla paikka, jos kotiin halajaa takaisin. Omille kasvateille on löydyttävä tilaa. Tieranta kuitenkin kiilasi Niemen edelle nuorten MM-kisavalinnoissa vuoden 2005 kisoihin, joten ihan turhasta kaverista ei ole kyse. Ei Tierantaakaan ole varaa menettää muualle.
Toki tässä tapauksessa pitäisi harkita joko A) Rönnbergin kauppaamista kesällä B) Jonkun kolmikosta Niemi-Kuukka-Tieranta vuokraamista muualle yhdeksi kaudeksi. Esimerkiksi Pelicansissa olisi erinomainen paikka kehittyä nyt kun Aravirta on valmentamassa.
Toimitus kirjoitti:http://jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&joukkue=Ilves&id=4236
Jatkoajan Ilves-toimittaja Mika Suonsyrjän näkemys jatkosopimuksista.
Keskustelu jatkukoon.
HN kirjoitti:Olen kuullut suunnitelmasta, jossa Koivisto-Lindgren-Pesosen rinnalle haalitaan toinen vähintään samanveroinen iskunyrkki. Vanhojen herrojen ja Vaasan Pikajunan muodostama nykyinen kakkosketju on tässä hahmotelmassa kolmonen. Nelonen koostuu omista pojista.
Raymond Pearl kirjoitti:Kysymys kuuluukin: miten tämä suunnitelma ja nimet Hirvonen&Juntunen kuuluvat yhteen?
Raymond Pearl kirjoitti:Edit: Anderssonin osalta olisin valmis harkitsemaan jatkoa, jos nollatoleranssi todellakin toteutuu Suomessakin. Torinossa on nähty, kuinka vaikeaa tiukan vihellyslinja vallitessa nopeaa ja vahvaa röyhkeällä asenteella varustettua kaveria on pysäyttää ilman "rikollisia" otteita.
HN kirjoitti:Tuukalla on vielä armeija käymättä. Tämä tosiasia nostaa hänen Suomeen (ja Ilvekseen) jäämisensä todennäköisyyden arviolta 10 prosentista jonnekin 50% hujakoille.
HN kirjoitti:Tuukalla on vielä armeija käymättä. Tämä tosiasia nostaa hänen Suomeen (ja Ilvekseen) jäämisensä todennäköisyyden arviolta 10 prosentista jonnekin 50% hujakoille.
HN kirjoitti:Mulla on sellaista tietoa, että ainakin tässä yksittäistapauksessa se kuitenkin merkitsee. Tämä ei tarkoita sitä, että Tuukka olisi päättänyt jäädä Suomeen armeijan takia, vaan sitä, että Suomeen jääminen armeijan(kin) takia on Tuukalle erittäin varteenotettava vaihtoehto.