Nimenomaan puolustelin että pitäisi saada olla eri mieltä ilman että ruvetaan kyseenalaistamaan mielenterveyttä kuten teit lainaamassani pätkässä.
Noniin, jos nyt itse kukin rauhottuisi, ei tässä ole kuin jääkiekko kyseessä. Psyko heitti mulle pienen piilovittuilun ja mä pistin pientä mukahassutelua takasin, ei siinä kummempaa, tarkoitus oli kirjoittaa mielenrauha, mutta vahingossa siihen lispahti jotain muuta. Olen itse jopa tavannut Psykon ihan livenä, ja ei todellakaan ole henkilökohtaisesti mitään häntä vastaan, asiat tässä riitelee mitä nyt joskus pientä puukkoa heitellään väliin.
Olettaisin nyt vaan, että Mogilni antaisi muidenkin esim. minun olla joistain asioista toista mieltä kuin joku muukin, yhtälailla kun joku muu on jotain toista mieltä.
Loppupeleissä luulisin kuitenkin, että kaikki kohtuu samassa linjassa tämän asian suhteen, pienillä vivahde-eroilla toki. Itsekin toki kannatan uusia kokeiluja silloin kuin niihin on hyvä tilaisuus.
Kauden alku on herkkää aikaa, ja siinä vaiheessa uuden pelisysteemin totuttelu on kaikkein järkevintä. Kun pelisysteemi alkaa rullaamaan, niin ketjukokoonpanojen muutokset ja kokeilut onnistuvat sujuvasti ja vanhoihin kokoonpanoihin palaaminen on tarvittaessa helpompaa. En mitään ottelumäärää osaa sanoa milloin voidaan alkaa kokeilemaan, mutta ehkäpä jo kohta jos valmennusjohto on sitä mieltä, että uusi pelitapa alkaa olla pelaajien aivoissa jo ohjelmoituna.
Lähinnä sitä olen kritisoinut joidenkin, esim. Plutonin kommentteja siitä, että ketjuja pitäisi sen takia muuttaa, että pelissä olisi jotain vikaa nyt koska on jo kaksi peliä hävitty. Itse näen tilanteen tosiaan ennemmin niin, että kun peli alkaa olemaan hyvällä tasolla, niin siinä vaiheessa vasta alkaa uskaltaa sotkemaan ketjukoostumuksia.