Mainos

Ketjukokoonpanot ja peluutus 07-08

• 22 350
  • 82

senilix

Jäsen
Huomenna, jos Morrison ja Saarenheimo ovat mukana, käy todennäköisesti niin, että Lammassaari ja Yli-Junnila löytävät itsensä kolmosketjusta kaverinaan joku kolmikosta Tuomainen/Juntunen/Ben-Amor. Jäljelle jääneet tästä kolmikosta sitten Koposen kanssa nelosessa. Luomalan tullessa mukaan Toivola saa myös Tuomaisen pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle. Ja Aaltoset sun muut jo huomenna juniorisarjoihin.

Puolustukseen, kun Alen ja Hämäläinen paranevat ja Toivonen rantautuu ensi viikolla etelään, ei tarvitse myöskään enää sovitella Lehikoista ja Nordlundia.

Joukkueesta on viimeinkin tulossa Toivolan näköinen.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Jos meikäläinen olisi Toivola, niin tuuppaisin samantein Siklenkan hyökkääjäksi. Tämän iltaisen perusteella Mike olisi todella hyvä hyökkääjänä, sillä tuo sijoittuminen puloustuspäässä on jotain aivan kauheaa, mutta hyökkäyspäässä taas alati vaarallinen. Pistäisi nyt herranjestas sen laituriksi, ja komennus maalin eteen heti kun kiekko hyökkäyspäässä. Puolustajaksi siitä ei ole.

Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jos meikäläinen olisi Toivola, niin tuuppaisin samantein Siklenkan hyökkääjäksi. Tämän iltaisen perusteella Mike olisi todella hyvä hyökkääjänä, sillä tuo sijoittuminen puloustuspäässä on jotain aivan kauheaa, mutta hyökkäyspäässä taas alati vaarallinen. Pistäisi nyt herranjestas sen laituriksi, ja komennus maalin eteen heti kun kiekko hyökkäyspäässä. Puolustajaksi siitä ei ole.

Juuri näin. Tätähän tässä on, sekä jatkoajassa että Lukkomaniassa jo pidempään haluttu. Ei vaan näytä Mikalla välähtävän. Tosin tuo pakkipula voi olla osana asiassa, ettei ole kokeiltu hyökkääjänä. Itse myös pistäisin kaverin oitis laituriksi.

senilix

Jäsen
No, niinhän se meni kuin tuolla ylempänä kirjoitin. Sotkin vain ketjujen järjestysnumerot. Ja tietenkin sen, että Vainiola Lukko-taustaisena ulostetaan ensin.

Kun eilen katseli pakkien touhuja, oli päällimmäisenä lähinnä hämmästys - taas ja edelleen. Minulle ei todellakaan aukene, miten heidän on tarkoitus pelata. Olen siis kalkkis, enkä ymmärrä korkeampaa nykyaikaista taktiikkaa.

Toinen asia on pakkipari Alen-Tähtisalo. Ässien ensimmäisessä maalissa Alen tuli Ässähyökkääjien takana riittävästi myöhässä, Tähtisalo oli melkein mukana ja yritti heittäytyä, ei onnistunut.

Ja Nordlund penkillä koko pelin! Lukkotaustasta ei varmaan ole etua.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että Lukko oli havinnyt osapuoli vaihtokaupassa Honkaheimo-Kuusisto.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja Nordlund penkillä koko pelin! Lukkotaustasta ei varmaan ole etua.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että Lukko oli havinnyt osapuoli vaihtokaupassa Honkaheimo-Kuusisto.

Tuli mieleen että millaisessa kunnossa Nordlundin selkä mahtoi olla, kun ei kerran vaihtoakaan pelannut? Että jos Toivola otti hänet ikäänkuin varalle jollei Eepi kuitenkaan pysty pelaamaan? Toisaalta jos se selkä kipeä olisi ollut niin miksi sitten sellaista miestä edes puetaan.

Siitä olen yhtä mieltä että Lukko hävisi tuossa vaihtokaupassa. Aluksi näytti käyvän niin että molemmat hyötyivät, nyt ilmeisesti vain KalPa on tyytyväinen vaihtokauppaan.

senilix

Jäsen
Totta on, Nordlundilla voi olla selkävikaa...toisaalta, myöskään Aaltonen ei pelannut vaihtoakaan.

Nordlundin ongelma voi olla myös se, että hän ei automaattisesti aina lyö kiekkoa päätyyn vaan yrittää myös jotakin rakentavaa. Ja se ei näytä Toivolan pelikirjaan sopivan.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Voi olla tosiaan että mastolla on selkävikaa, mutta ilme vaihtopenkillä oli kyllä sen näköinen että kentälle teki mieli, sillä sen verran kettuuntunut tuo ilme oli.

Mutta niin kuin senilix jo totesi, ei tällä hetkellä ole hyväksi tuo Lukkotaustaisuus. Siltä tuo ainakin vahvasti tuntuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy