Olikos niitä huhuja esimerkiksi nimimerkeillä @Jalasvaara tai @esa mäyrä heitellä? Ilmansuuntia tai pulujen mutinoita?
Mä oon kuullu, ikävä kyllä, että näillä mennään. Tosta Georgijevin huhusta ei oo tarkempaa tietoa.
Olikos niitä huhuja esimerkiksi nimimerkeillä @Jalasvaara tai @esa mäyrä heitellä? Ilmansuuntia tai pulujen mutinoita?
Ja miksei mentäisi? Kaikille pelipaikoille on määrällisesti tarpeeksi pelaajia ja jos vielä toukokuun alun puheenvuoroissa hehkutetut ajatukset nuorten lupaavien pelaajien kehityspolusta pitävät kutinsa, ei joukkueen täydentämiseen ole tässä vaiheessa mitään syytäkään.Mä oon kuullu, ikävä kyllä, että näillä mennään. Tosta Georgijevin huhusta ei oo tarkempaa tietoa.
Uskoisin, että Setäsen suunnitelmissa on nyt se lopullinen läpimurto ja ehkä pelaa jo ensi kaudella ulkomailla, mikäli kaikki menee kuin Strömsössä. Siksi olisikin jo hyvä jatkaa "omien" poikien kasvattamista, joka täällä perinteisesti on hyvin toiminut eli Kaarlehtoa vaan messiin. Pohjanoksakin ilmeisesti on jonkin verran lupaava jätkä, joten hän TuToon Karoluksen paikalle?
Mä oon kuullu, ikävä kyllä, että näillä mennään. Tosta Georgijevin huhusta ei oo tarkempaa tietoa.
Eiköhän tuossa viitattu siihen että ei ole ollut huhuja muualle, kun monen mielestä sentteriä ja laituria tuo jengi vielä huutaisi. Eiköhän 90% ole sitä mieltä että Setänen/Kaarlehto on ihan hyvä kaksikko lähteä liigaan.Suorastaan järkyttävää tämä naapurin joidenkin kannattajien epäuskoisuus omia maajoukkuetason junnuja kohtaan. Kaarlehto pelasi todella hyvän edellisen kauden TuTossa ja on vähintäänkin katsomisen arvoinen kortti. Jos pystyy hieman kehittymään ja saamaan tasaisuutta otteisiinsa on hänellä täydet mahdollisuudet nousta kilpailemaan Liigassa ykkösveskarinkin paikasta. Ei koskaan pitäisi heti tuomita, varsinkaan jos ei ole peliäkään pelannut. Ei se Setänenkään TuTossa joka pelissä vakuuttanut, mutta nyt lienee ihan kelpo veskari Liigassa.
Eiköhän tuossa viitattu siihen että ei ole ollut huhuja muualle, kun monen mielestä sentteriä ja laituria tuo jengi vielä huutaisi. Eiköhän 90% ole sitä mieltä että Setänen/Kaarlehto on ihan hyvä kaksikko lähteä liigaan.
Kyllähän vaara paketin hajoamiselle on todella suuri, kun ottaa huomioon vielä ne kenen soppari o katkolla. Näistä aika moni voi olla mahdoton pidettävä. Kallio ja Perrin saattaa lopettaa. Heikkinen ei paljoa ole viihtynyt samassa paikkaa. Lindsten lähtee varmaan jos saa vielä viime kauttakin paremman alle. Sinun jo mainitsemat Virta ja Palmu. Tallinderin sopparikin vain vuoden. Setänen tuskin jatkaa, Mites Piku?Vaikka tuolla nyt jossain kirjoiteltiin, että Palmu pelaisi ainakin yhden kauden Palloseurassa niin onhan tässä taas pienimuotoisen katastrofin ainekset käsillä. Georgiev, Virta, Palmu... ja kun nyt ollaan saatu nähdä, ettei imu seuraan ole niin valtavan kova niin vaikeaa olisi näitäkään korvata. Ei haluaisi maalata piruja seinille, mutta sanotaan nyt, että pessimisti ei pety... (tosin petyn silti)
Jaaha, suurin osa kesästä oltu pois ja mitä mä näenkään? Melkein jo avettu vitutusketju 2017-2018! Hyvää kesää vaan kaikille Tepsin faneille, hieno ilma!
Vuosien kokemuksella voin todeta seuraavaa; Tepsi ei ole ikinä kaatunut maalivahteihin. Eikä kaadu nytkään, vaikka Gerogiev lähtisi. Vituttava tilanne, mutta näin tämä menee. Lisäksi totean, ettei muuten ole huhua mistään muusta suusta kuultu kuin Iltalehden. Eli huhu on oikeastaan kohtalaisen vahvaa tuubaa tällä hetkellä.
Sitä sentteriä mä edelleen täällä kesälomilla odottelen saapuvaksi. Mietitään sitten sitä kausarin ostamista.
Laitetaan nyt tännekin. Huhuilevat Heleniusta korvaamaan Georgievin jättämää aukkoa:
Vinski Virtanen Twitterissä: "Vahva huhu, olen kuullut samaa omista lähteistäni. #HCTPS neuvottelee Heleniuksen kanssa. Edellinen #Liiga-kausi 11-12 erinomainen JYPissä. https://t.co/W0itHY7JBN"
Nyt Huttunen huhuilee Espoon Rasmus Tirrosta. TPS lienee neuvotellut ainakin muutaman veskarin kanssa.
Käsittääkseni Pohjanoksa teki kahden vuoden sopparin TUTO:n kanssa. Eli ei ole lainalla.Onko Julius Pohjanoksa muuten "menetetty" lopullisesti Kupittaalle vai onko Tepsillä jotain oikeuksia pelaajaan vielä? Mua toisaalta sapettaa, että näitä omia juniorimyllyn tuotoksiatarjoillaan muualle, kun edes mahdollisuutta ei ylempänä anneta.