Ykkösen laidassa koko Heikkilän ajan.Mikäli Lähteenmäki tulis ni sais olla ässä-kausien tahdissa.
Joku tietäväinen vois kertoa ku en ole pahemmin Lukon pelejä katellu et onko Lähteenmäki pelannu laidassa vai keskellä enimmäkseen? Eliten mukaan C/Lw mut ite muistaisin laidassa pelanneena.
Lukolla ei ole Saarelan myyntioikeuksia.Saarela
Jep.. No meillä sen verran senttereitä etten kyllä näe Lähteenmäelle käyttöä.Ykkösen laidassa koko Heikkilän ajan.
Aika kovaksi on kriteerit muodostuneet. Näillä spekseillä on vähän haastavaa löytää ketään.
Pitää olla varma kortti ja sopimus loppukausi + 2 vuotta.
Hankinta on aina jonkin sortin riski. Niin tai arvaksihan näitä täällä kutsutaan.
Ja rahan perässä tuolla on jokainen pelaaja. Ammattimies ymmärtää että hyvin pelaamalla tekee tiliä.
Keskikaistalla alkaa kuorma olemaan liian kova nykyisille stunttajille. Kyllä mulle kelpaa pelkkä loppukauden sopparikin, jos sillä saadaan jalometallia taskuun.
Jossei Lähteenmäkeä parempaa saada, niin voidaan luovuttaa jo suosiolla.
Miksi joka viikko nimet muuttuu?? Vissiin vielä ihan luotettavista lähteistä nämä tiedot.
Ei kai kukaan ole vakavissaan huhuillut Saarelaa ja Lähteenmäkeä meille? En ottaisi jokaista fantasiahahmotelmaa ja mutuilua huhuiluna.
Kyllä on. Ensin Malinen, sitten Gagnon ja nyt Saarela, Lähteenmäki ja Virtanen. Kaikki vielä luotettavasta lähteestä, tässä ei kyllä näytä itse Antsakaan tietävän kuka sieltä lopulta tulee.
Gagnon matkaamassa kuulemma NLA:han ja Virtanen SHL:n.Jep.. No meillä sen verran senttereitä etten kyllä näe Lähteenmäelle käyttöä.
Sentteriä ja pakkia huutaa ni Gags ja Virtanen olis ne jota lukosta kannattaa tavotella
Siis missä se luotettava lähde on?
Kyllä on. Ensin Malinen, sitten Gagnon ja nyt Saarela, Lähteenmäki ja Virtanen. Kaikki vielä luotettavasta lähteestä, tässä ei kyllä näytä itse Antsakaan tietävän kuka sieltä lopulta tulee.
Näin oon kuullu kans.Gagnon matkaamassa kuulemma NLA:han ja Virtanen SHL:n.
Mahtava juttu! Eikös Kunnari ole aika kovalla prosentilla osunut näissä huhuissaan Tepsiin liittyen? Filppula täyttää ykkössentterin saappaat täydellisesti. Maajoukkueen vakiokalustoa oleva jantteri ja vetänyt tällä/viime kaudella Ruotsissa pinnoja 0,63 keskiarvolla. Toki sopimuksen pituus ainut mahdollinen huolenaihe. Eikös aiemmin ollut huhua, että Filppula tekisi pitkän sopimuksen Suomeen? Pysyykö Liigan vauhdissa vielä muutaman vuoden päästä?Timo Kunnari kertoo Twitterissä että I. Filppula on Tepsin pelaaja ensi kaudesta eteenpäin. Iso peukku ylös!
Timo Kunnari kertoo Twitterissä että I. Filppula on Tepsin pelaaja ensi kaudesta eteenpäin. Iso peukku ylös!
Ketäs sä meinasit ykköseks? Virta?Kyllähän Ilari maistuu. Kelpuutan kakkossentteriksi.