Silvennoinen on sen monesti todennut, että Rajaniemi on Liigan aliarvostetuin maalivahti. Itse olen aikalailla samaa mieltä.Rajaniemelle ainakin osuu silloin tällöin näitä aivan pöljiä päiviä, kun saa aivan kaiken kiinni.
Silvennoinen on sen monesti todennut, että Rajaniemi on Liigan aliarvostetuin maalivahti. Itse olen aikalailla samaa mieltä.Rajaniemelle ainakin osuu silloin tällöin näitä aivan pöljiä päiviä, kun saa aivan kaiken kiinni.
Jos sieltä Rajaniemi tulisi niin olisin kyllä pettynyt. Itseluottamuksensa menettänyt ja parhaimmillaankin keskinkertainen kassari.
Iso huhu Instagramissa: luotettu lähde tps_kannattaja_lohja huhuaa Heljankoa Turkuun!
Iso huhu Instagramissa: luotettu lähde tps_kannattaja_lohja huhuaa Heljankoa Turkuun!
Eli otettaisiin taas joskus hyvin pelannut, nykynäytöillä katsomoon ajautunut veskari kokeilmaan josko se vaikka täällä alkaisi taas tarttumaan? Ihan ku oisin nähny tän kässärin, eikä siitä ole edes kauaa.
En malta odottaa kun tänne tammikuussa löytyy mahtavasti suoriutunut ja itseluottamuksen äärirajoilla oleva molari. Kummasti se silti on niin päin että täältä joku epäonnistunut itseluottamuksen kadottanut sankari lähtee muualle kesken ja pelaa siellä (alkuun ainakin) paremmin niin heti on tehty virhe ja mokattiin hyvä pelaaja muualle