Itse veikkaan samaa kuin joku täällä veikkasi aiemminkin: Arellin pelipaitaan ommellaan C-kirjain.
Jep. Tuntuisi hyvin erikoiselta päättää kapteeni jo näin aikaisin. Ja eikö se ole "koppi" joka valitsee kapteenin, niin tuskin ovat vielä ensi kauden jengin kanssa olleet kasassa, että olisivat jo päättänyt kapteenin.Voi hyvinkin olla mahdollista mutta yleensä näiden kanssa tullaan ulos elokuussa eikä huhtikuussa.
Tämä tuli itsellekin mieleen. Kapteenisto on julkaistu yleensä muutenkin kokonaisuutena ja vielä niin, että joukkue on jo ollut kasassa. Eihän joukkue ole vielä kaiketi edes kokoontunut.Jep. Tuntuisi hyvin erikoiselta päättää kapteeni jo näin aikaisin. Ja eikö se ole "koppi" joka valitsee kapteenin, niin tuskin ovat vielä ensi kauden jengin kanssa olleet kasassa, että olisivat jo päättänyt kapteenin.
Itse veikkaan samaa kuin joku täällä veikkasi aiemminkin: Arellin pelipaitaan ommellaan C-kirjain.
Veikkaan että maalivahti julkaistaan, koska se herättää eniten kysymyksiä tällä hetkellä. Hovisen sopimus olisi kiva näpäytys Huttuselle.Korpikoskelle vielä änärityyliin yhden päivän sopimus ja C rintaan.
Voi hyvinkin olla mahdollista mutta yleensä näiden kanssa tullaan ulos elokuussa eikä huhtikuussa.
Werner pelannut edellisillä kausillaan suht pieniä pelimääriä. Onko tietoa onko ollut loukissa vai eikö ole vain saanut peliaikaa?
So glad this is finally out! Congrats man! Can't wait to see you back at the barn putting those biscuits in the top shelf.
Remember, when Joanna made that pasta sauce, and I spiced it up a bit? You said you'd get me back some day, but never did. Now you have a year more to try (itkunauruhymlö) See you in a few weeks back in the TKU. (sydänhymiö)
Päivitti juuri IG profiilikuvan kuvaan missä TPS-paita päällä.Lupaavaa muuten, että Lindroth käy säännöllisesti tykkäämässä Seuran Instagram-postauksista. Mm. Wernblomin jatkosta tänään. Eiköhän sieltäkin jatkoa ole tiedossa
Päivitti juuri IG profiilikuvan kuvaan missä TPS-paita päällä.
Lindrothilla täytyy olla todella kieroutunut mieli jos tämän kaiken ig-päivittelyn jälkeen hän EI jatka Tepsissä.
Jäisivät kyllä palstankin rapalaa uittavat vääräleuat todella kauas kakkoseksi tuollaisen kuningastrollauksen jälkeen :D
Vähän rankempaa huumoria.Terry Broadhurst - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Terry Broadhurst, 1988-11-30 Orland Park, IL, USA USA. Most recently in the Slovakia with HK Poprad. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
EP liittynyt mukaan hassutteluun? Mua ei enää naurata.
Lantit Maximukselle myös täältä <3Eiköhän sieltä Lindrothin jatko tule.
Lauridsen jatkaa myöskin Tepsissä.
Terry Broadhurst - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Terry Broadhurst, 1988-11-30 Orland Park, IL, USA USA. Most recently in the Slovakia with HK Poprad. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
EP liittynyt mukaan hassutteluun? Mua ei enää naurata.
Ei tiistaisin saa syödä hernekeittoa!Nousi jotain kurkkuun, eikä se ole pala liikutuksesta vaan pala eilistä hernekeittoa. Oksennan jos tämä pitää paikkansa.