Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 633 573
  • 20 712

NeilGamble

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuosta Huttusen viime kevään twiittailusta täytyy muistaa että nuo twiitit olivat vain Ahokkaan näkemys asiasta, ja joltakin pelaajalta(Rafkin?) saanut jonkun tiedon. Toisen osapuolen näkemystä asiasta ei koskaan saatu kuulla, ja kuitenkin kaikki muut joukkueen taustahenkilöt pystyivät jatkamaan vielä töitään seurassa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Tuosta Huttusen viime kevään twiittailusta täytyy muistaa että nuo twiitit olivat vain Ahokkaan näkemys asiasta, ja joltakin pelaajalta(Rafkin?) saanut jonkun tiedon. Toisen osapuolen näkemystä asiasta ei koskaan saatu kuulla, ja kuitenkin kaikki muut joukkueen taustahenkilöt pystyivät jatkamaan vielä töitään seurassa.

Tämä on totta. Toisaalta ihan tuulesta temmattua noikaan tiedot ei olleet, kun 8 vai 9 pelaajaa laulaa kauden jälkeen karaokessa dirlandaata, mutta sanoilla ”mää viihaan rauli uramaa”.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Onko tästä Anttalaisen ryypiskelystä nykypäivänä jotain faktaa vai kivitetäänkö täällä ihan lämpimikseen?
Turussahan se jäi törkeästä ratista kiinni ja oli mm. yksi hyllytetyistä pelaajista Vaasan ryyppyreissun takia. Nämä todistetusti. En muista ketä finaalivuonna oli ryyppäämässä välierä ja finaalisarjan välissä, niin en syytä siitä ketään, mutta Turussa näitä tapauksia on ollut. Loput onkin sitten huhu- ja kuulopuheita.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Turussahan se jäi törkeästä ratista kiinni ja oli mm. yksi hyllytetyistä pelaajista Vaasan ryyppyreissun takia. Nämä todistetusti. En muista ketä finaalivuonna oli ryyppäämässä välierä ja finaalisarjan välissä, niin en syytä siitä ketään, mutta Turussa näitä tapauksia on ollut. Loput onkin sitten huhu- ja kuulopuheita.

Joo, kyllä mä nuo tiedän. Mutta tuosta ratistakin on aikaa jo vaikka kuinka kauan, ja tuo kupittelu Vaasassakin tais olla aika mieto juttu.
Lähinnä tarkoitin että onko ralli jatkunut edelleen vai löytänyt muuta ja parempaa tekemistä? Itse en jaksa ihmistä tuomita loppuelämää jos on kerran törttöillyt.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Joo, kyllä mä nuo tiedän. Mutta tuosta ratistakin on aikaa jo vaikka kuinka kauan, ja tuo kupittelu Vaasassakin tais olla aika mieto juttu.
Lähinnä tarkoitin että onko ralli jatkunut edelleen vai löytänyt muuta ja parempaa tekemistä? Itse en jaksa ihmistä tuomita loppuelämää jos on kerran törttöillyt.

Itse en tiedä mitä elämää on Lappeessa elänyt, mutta Turussa meno oli melko villiä.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Joo, kyllä mä nuo tiedän. Mutta tuosta ratistakin on aikaa jo vaikka kuinka kauan, ja tuo kupittelu Vaasassakin tais olla aika mieto juttu.
Lähinnä tarkoitin että onko ralli jatkunut edelleen vai löytänyt muuta ja parempaa tekemistä? Itse en jaksa ihmistä tuomita loppuelämää jos on kerran törttöillyt.
En osaa sanoa. Muuta kuin, että herra pelaa tällä hetkellä sarjatasoa alempana Tutossa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse en tiedä mitä elämää on Lappeessa elänyt, mutta Turussa meno oli melko villiä.
Haluan uskoa että jos Lappeenrannan kokoisessa kaupungissa viettää aikaa baareissa, siitä kyllä olisi tarinaa täälläkin ja haluan uskoa myös sen että jos olis ongelmia, nykypäivänä hoidettaisi asiat kuntoon asianmukaisen hoidon kautta.

Mun Tepsiin Allu mahtuu ehdottomasti.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Just tämä. Siellä ajoi Pikkaraiset ja kumppanit ohi kun Hakala vaan painoi junnuissa. Ei todellakaan mikään menetys vaikka kuinka junnuporukalla ensi kaudella pelattaisiin.

Joku joka on seurannut enemmän U20 pelejä voisi kertoa mistä Hakalalla kiikastaa jos Pikkarainen ja kumppanit ovat painaneet ohi eikä miehen taso riitä TPS:n ensi kauden joukkueeseen? Itse teen tässä tapauksessa VAIN EP scouttausta (ja siellä toki Pikkarainen ja kumppanit eivät ole menneet ohi) - en ole U20 pelejä jaksanut seurata ja nämä edustuksen pelit joissa Hakala ja Pikkarainen ovat pelanneet ovat menneet ohi.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pientä tuulen virettä ois kai ilmassa jotta utj/uj osastolla tapahtuisi positiivisia asioita.

Uuh, yes!

Eli tosiaan Uramalle palkankorotus + vähemmän selkeitä vastuita ja vahvistusta Kallion/Suoraniemen rinnalle. Pari kolme ukkoa lisää, jotta saadaan competitive edge muihin. Kuulemma Ari Vuorta ja Heikki Leimettä on huhuttu sekä Erkan pojan poikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös