Tuohon kun lisätään epäonnistuneet Lindberg, Palmu, Jokinen, Sevänen sekä Palmu, niin onhan tuo melko surullinen saldo.
Jos katsotaan pelkästään ulkomaalaisia, niin itse laittaisin joten kuten seuraavaasti kategorioiden.
Saatu mitä tilattu: Lauridsen, Wernblom
Ei huti, mutta ei hitti: Dudas
Floppi/ei sitä mitä haettu: Johansson, Fröberg
Tuohon kun lisätään epäonnistuneet Lindberg, Palmu, Jokinen, Sevänen sekä Palmu, niin onhan tuo melko surullinen saldo.
Aamupäivästä vielä Fröberg meni ok kastiin sinulla ja mielestäni Dudas taas menee tuohon saatiin mitä tilattiin kategoriaan 23-vuotias ensimmäistä kertaa Euroopassa pelaava kanukki ja painaa 0,5ppg-tahdilla. Sinä kun puhuit ulkomaalaisista ja yli puolesta niin mielestäni 1/5 ei ole yli puolia tai lähelläkään sitä.
Onko Palmu niin iso floppi, että erikseen piti kahdesti mainita? Lindbergistä, Seväsestä ja Jokisesta ollaan samaa mieltä. Lindbergissä otettiin riski ja se kostautui noita kahta muuta hankintaa on vaikea edes selittää.
Fröberg floppi? Hahaa, jos joku kuvitteli elite-skouttauksen jälkeen miehen olevan joku Oula Palve, joka laittaa 50-60 painaa kauteen niin aika korkealla on ollut luulot.
Pelasi jo alkukaudella hyvin, mutta on myös nostanut jatkuvasti tasoaan pelikavereiden löytyessä.
Näitä Liigan uusia tilastosivuja käyttäen tähän kohtaan poiminta.Puolustuksesta kun ymmärtäisivät purkaa vielä tuon Seväsen kanssa laaditun järjettömän 2+1 vuotisen sopimuksen.
Menestyksen kannalta isoimmat hudit oli Lindberg, Johansson ja Palmu. Ja tietyllä tapaa Sevänen ja Jurgens. Seväsen panoksen pystyisi hoitamaan Lehtonen/Kulmala ihan murto-osa palkalla. Rafkin taas olisi voinut hyvin olla tuossa Jurgenssin roolissa, jolloin Johanssonin, Seväsen ja Jurgensin palkalla olis voinut hankkia muutaman oikean kiekollisen pakin. Toki helppoa näin jälkikäteen sanoa.Fröberg on vähän kahden vailla. Tällähetkellä näyttää OK-hankinnalta, mutta koko kauden otantaa katsoen ei olla saatu mitä tilattu. Voisi nostaa tuossakin listassa kyllä tuohon ei hitti, mutta ei huti osioon. Dudaksesta odotin selkeää kärkikenttien pelaajaa, mutta on jokseenkin jäänyt mielestäni pörrääjän rooliin.
Palmu lipsahti kaksi kertaa näköjään listaan, joten tarttukaa siihen vain ;) Mielipitetähän nämä ovat ja jokaisella on omansa. Minulle on ihan fine, jos sinun mielestäsi nykyiset hankinnat ovat riittävät.
Kyllä mä nään Fröbergissä paljon offensiivista uhkaa. Jos jotain pitää kritisoida niin laukauksien tarkkuudessa on petrattavaa. Toki tämä koko joukkueella.Kyllä itse odotin Fröbergistä hyvää kahden suunnan sentteriä, jolta löytyy offensiivista uhkaa myös. Toistaiseksi hyökkäyspuolella on jäänyt köyhäksi. Fröberg olisi täydellinen kolmossentteri mestarijengissä.
Mielipitetähän nämä ovat ja jokaisella on omansa. Minulle on ihan fine, jos sinun mielestäsi nykyiset hankinnat ovat riittävät.
No Johansson ei täällä onnistunut. Se vain on fakta.
Sevänen tuota tuskin haluaa purkaa.Puolustuksesta kun ymmärtäisivät purkaa vielä tuon Seväsen kanssa laaditun järjettömän 2+1 vuotisen sopimuksen.
Olisi sopinut varsin hyvin myös Palloseuraan.Moro olisi sopinut Treelle
Puolustuksesta kun ymmärtäisivät purkaa vielä tuon Seväsen kanssa laaditun järjettömän 2+1 vuotisen sopimuksen.
Olin ihan hyvin hajulla tästä Seväsen hankinnasta. :DEi tule TPSn menestys kaatumaan Seväseen, mutta veikkailisin kuitenkin, että täällä halutaan jo ensimmäisen vuoden päästä Seväsestä eroon.
Kyllä mä nään Fröbergissä paljon offensiivista uhkaa. Jos jotain pitää kritisoida niin laukauksien tarkkuudessa on petrattavaa. Toki tämä koko joukkueella.
Ja kuukausi sitten oli Wernblom hänen kirjoissa floppi. Kertoo vähän näistä tärkeistä listauksista ja todella kovan tason silmätestistä.Aamupäivästä vielä Fröberg meni ok kastiin sinulla
Kyllä täysin.Spekulaatiota?
Aika moni tähän kategoriaan osuu täällä, se on ollut ihan viihdyttävää luettavaa välillä miten iso heitto täällä palstalla on voiton ja tappion jälkeen.Hauskaa kun täällä sama kaveri vaihtaa mielipiteitä aivan yhtäkkiä, yks voitto niin aivan eri kanta ja sit taas yks häviö niin kaikki on floppeja ja paskoja.
Omissa papereissa Fröberg on ollut juuri sellainen hankinta kuin odotin. Fröberg päässyt hyvin vauhtiin vaikean alkukauden jälkeen. Kuuluisi tuohuon Dudaksen porukkaan neutraali osaan.Jos katsotaan pelkästään ulkomaalaisia, niin itse laittaisin joten kuten seuraavaasti kategorioiden.
Saatu mitä tilattu: Lauridsen, Wernblom
Ei huti, mutta ei hitti: Dudas
Floppi/ei sitä mitä haettu: Johansson, Fröberg