Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 642 283
  • 20 726

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Jos ei sitten Kerhosta joku oo tulossa...

Kiitos ei, suhteellisen järkyttävää luettavaa myös heidän pakistonsa. Jos Johansson piti ulostaa ja tilalle hommataan uusi kaveri, niin kyllähän sen täytyy olla tasokkaampi kuin Johansson.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Olisko Timo Seppänen vapaana?

Äh, olikin jo lopettanut kauteen 12-13.
26 matsia kiikarilla.

Toki se olis sentään Seppänen.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ai miksi turha hankkia? Tarkoitus kai vahvistaa kuitenkin joukkuetta.

On tietysti, mutta taloudellinen riskinotto oli tässä merkittävää ennen kuin Johanssonin sopparin purku ilmoitettiin. Nyt kun tilaa on tehty, niin mukaan vain.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Nyt kuulostaa jo lupaavammalta. Hyvä ratkaisu, ei tuo oikein lähtenyt missään kohtaa. Oletan että taustalla on tämän myötä uusi myös jo matkalla. Lancaster varmaan pienimmät kertoimet. Kiekollinen, kiekollinen, kiekollinen, kiekollinen.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mikä fantasia sulla on noihin tyhjennysmyyntien aloittamisiin kun eilen jo luin tuosta sulta? Kymppisakissa ollaan itsellä ainakin kausarin omistajana menisi maku kahta kauheammin jos alettaisiin nyt tyhjentämään.
Eilen, myös jo useampi viikko sitten.

Tuossa viestissäsi se vastaus onkin. Jos ei kertaakaan kaudessa käy hallilla, tai ole millään tavalla sitoutunut tuohon jengiin, niin helppo se on huudella tyhjentämisestä ja että kausi on ohi, kioski kiinni. Sitten katsoo vain Netflixista jotain tilalle siinä sohvalla 18.30-21.00.

Olen muutenkin huomannut, että nämä kovimmat kiukkupetterit spämmäävät myös tänne eniten kotiotteluiden aikana. Jotenkin se tuntuu hassulta, että itse vaikka vaatisin jotain Rosson kettiömestaria eroamaan, koska lehtipihviä ei ole listalla, vaikka itse olen käynyt kyseisessä ravintolassa joskus ysärin puolella Raisiossa. Kukin toki tyylillään ja vapaa maa jne.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Eihän tämä tilanne kovin hyvältä näytä urheilujohdolta. Jokinen lähetetty matkoille, Johansson lähetetty matkoille, DeNaples oli aivan surkuhupaisa haku...
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todella yllättävä siirto. Johansson ei mun mielestä ollut niin huono mitä täältä sai välillä lukea. Lisäksi hän ei missään kohtaa saanut mielestäni kunnon näyttöpaikkaa ylivoimasta. Pakkohan siellä on olla uusi pakki jo kiinnitettynä.

Hämmentävää myös ensi kauden osalta että kaikki kiekolliset pakit lähtevät tai huhutaan lähtevän ja puukädet sen sijaan kiinnitetään.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikä fantasia sulla on noihin tyhjennysmyyntien aloittamisiin kun eilen jo luin tuosta sulta? Kymppisakissa ollaan itsellä ainakin kausarin omistajana menisi maku kahta kauheammin jos alettaisiin nyt tyhjentämään.

Rahan säästäminen ensi kaudelle, kun tämän kauden joukkuetta on täysin turha vahvistaa. Joukkue on sekaisin kuin käkikello ja kauden mestaruus on pari säälipleijaripeliä ja kesälomille…

Eri asia, jos Lancakerä jatkaa meillä sitten myös ensi kaudella…
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Rahan säästäminen ensi kaudelle, kun tämän kauden joukkuetta on täysin turha vahvistaa. Joukkue on sekaisin kuin käkikello ja kauden mestaruus on pari säälipleijaripeliä ja kesälomille…

Ollaan kilpailullisessa sarjassa kilpailussa mukana ja 1/4 kautta jäljellä. Käykö yhtään mielessäsi minkälainen pyllistys luovuttaminen tässä kohtaa olisi esim. juuri minulle tai muille kausarin omistajille?
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Eihän tämä tilanne kovin hyvältä näytä urheilujohdolta. Jokinen lähetetty matkoille, Johansson lähetetty matkoille, DeNaples oli aivan surkuhupaisa haku...
Mutta olisiko näyttänyt paremmalta jos heitä ei olisi lähetetty matkoille? Ei kun siis muotoillaankin kysymys näin: olisiko näyttänyt paremmalta jos olisi täällä saatu itkeä siitä että seistään tumput suorana kun muut muokkaa joukkuettaan vai jos täällä saadaan itkeä siitä että hudeista luovutaan ja kokeillaan jotain uutta? Paskaahan se on silti jos ei kusta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ollaan kilpailullisessa sarjassa kilpailussa mukana ja 1/4 kautta jäljellä. Käykö yhtään mielessäsi minkälainen pyllistys luovuttaminen tässä kohtaa olisi esim. juuri minulle tai muille kausarin omistajille?

Se on sellaista se kilpailu, että välillä kausi ryssitään jo hyvissä ajoin ennen kauden loppua. Valitettavasti näin kävi tällä kertaa Tepsille. Ensi kaudella sitten uudestaan.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Mutta olisiko näyttänyt paremmalta jos heitä ei olisi lähetetty matkoille? Ei kun siis muotoillaankin kysymys näin: olisiko näyttänyt paremmalta jos olisi täällä saatu itkeä siitä että seistään tumput suorana kun muut muokkaa joukkuettaan vai jos täällä saadaan itkeä siitä että hudeista luovutaan ja kokeillaan jotain uutta? Paskaahan se on silti jos ei kusta.

Tilanne olisi näyttänyt aika paljon paremmalta jos oltaisiin jätetty nämä flopit jo alun alkaen pois. Muutaman flopin tietysti ymmärtää, mutta jos kaudesta toiseen yli puolet ulkkareista on floppeja, niin niin... Ei tä ny ihan putkeen mene!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Se on sellaista se kilpailu, että välillä kausi ryssitään jo hyvissä ajoin ennen kauden loppua. Valitettavasti näin kävi tällä kertaa Tepsille. Ensi kaudella sitten uudestaan.

Sittenhän sitä paljon parjattua talouden parantamista on helppo rakentaa, kun meiltä loppukuluttajiltakin viedään usko. Miksi ostaa kausaria kun ne kuitenkin luovuttaa taas?
 

PronssiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & KOOVEE
Lancasterista paljon kirjoitettu, niin kommentoidaan.

Tilanne tosiaan epäselvä ja jotain "huhuja" on, että lähtisi jo tällä kaudella.

Eilen kommentoi Aamulehdelle tilannettaan:

”Enpä tiedä siitä. Sitä varten minulla on agentti. Tykkään olla täällä. En tiedä pelaisinko edes toisessa joukkueessa Suomessa. Tulevaisuus on epäselvä. Jään tai lähden, Ilveksellä on täysi tukeni. Välitän joukkuekavereistani.”

Miltä tämä tilanne sinusta tuntuu, kun esimerkiksi ylivoimavastuuta ei näyttäisi olevan tulossa?

”Tilanne on mikä on. Muut päättävät siitä. Minun hommani on tulla joka päivä hallille ja tukea joukkuekavereitani.”



Ensi kaudeksi taitaa olla sopimus ulkomaille(Saksaan). Lähtöhuhut olleet lähinnä sitä, että poistuisi sinne jo nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös