Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 710 545
  • 20 849
R

Rightin Maila

Noista Ruotsissa pelaavista senttereistä Nättisellä on ensi kaudeksi sopimus HV-71:een. Björninen ei ole tulossa Suomeen. En jaksa uskoa millään.
Palve on menossa JYP-osion mukaan JYP:iin ja ilmeisesti myös Kärpät on perässä. Sallinen ei jostain syystä innosta ollenkaan ja ei mielestäni olisi oikein se The Ykkössentteri. Ruohomaa olisi napakymppi ja Lajunenkin kelpaisi enemmän kuin hyvin. Tosin eikös ole ollut huhua, että Lajunen olisi menossa veljensä Villen seurakaveriksi Saksaan?

Suomessa pelaavista pohjois-amerikkalaisista senttereistä Christofferilla on sopimus ensi kaudeksi JYP:iin ja Ässät käyttänee Graberin option. Turgeon ei oikein sytytä ainakaan itseäni. Barach ja Platzer kelpaisivat oikein hyvin. Platzerilla vielä yhteistä taustaa Ahokkaan kanssa KooKoo:sta.

Tuosta paluumuuttajapakista itse asiassa mietin juuri viikonloppuna, että olisiko Kallio saanut houkuteltua Bohmin takaisin Turkuun? Toinen mahdollinen voisi olla Brynäsistä vapautuva Niklas Friman. Lajuseen on vaikea uskoa, että tulisi enää takaisin. Samoin Viron paluussa ei olisi hänen kannaltaan oikein mitään järkeä.
 

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
Olenko ainut jota on ruvennut kummastuttamaan kyseisen nimimerkin itsensä esiintuonti ja itse itsensä jalustalle nosto siinä suhteessa, että minä, minä, minä olen ainut joka täällä mitään tietää.
Mitä sillä on väliä tiedätkö sinä vai esim. nimimerkki Knutsen ensimmäisenä sen, että Kiviharju on nostamassa kytkintä TPS:stä?
Itse asia ei siitä mihinkään muutu, kuka tuon tiedon ensimmäisenä Jatkoajalle kirjoittaa.

Sen sijaan jos sinulla on noin hyvät sisäpiirin tiedot millä haluat täällä elvistellä, niin miksi et ensimmäisenä ole myymässä varmoja tietojasi esim. iltapäivälehdille? Saisit heiltä varmasti jonkun Euron rahaakin sen sijaan että nyt kiistelet täällä eri nimimerkkien kanssa siitä, kuka tietää ja mitä tietää ensimmäisenä.

Kuulostaa ainakin minun mielestäni melko lapselliselta tuollainen

Olenko ainut jota on ruvennut kummastuttamaan kyseisen nimimerkin itsensä esiintuonti ja itse itsensä jalustalle nosto siinä suhteessa, että minä, minä, minä olen ainut joka täällä mitään tietää.
Mitä sillä on väliä tiedätkö sinä vai esim. nimimerkki Knutsen ensimmäisenä sen, että Kiviharju on nostamassa kytkintä TPS:stä?
Itse asia ei siitä mihinkään muutu, kuka tuon tiedon ensimmäisenä Jatkoajalle kirjoittaa.

Sen sijaan jos sinulla on noin hyvät sisäpiirin tiedot millä haluat täällä elvistellä, niin miksi et ensimmäisenä ole myymässä varmoja tietojasi esim. iltapäivälehdille? Saisit heiltä varmasti jonkun Euron rahaakin sen sijaan että nyt kiistelet täällä eri nimimerkkien kanssa siitä, kuka tietää ja mitä tietää ensimmäisenä.

Kuulostaa ainakin minun mielestäni melko lapselliselta tuollainen keuliminen.
Et ole ainut, lapsellista huomionkerjäämistä alusta loppuun. Valitettavasti tämän keskustelupalstan taso on todella kammottava, kaikenmaailman trollit ja inisijät saa myrkyttää niin paljon kuin sielu sietää ja jos asiasta mainitsee niin miekkamiehet tulee varoittamaan. Ei hyvä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en ymmärrä tätä väitettä alkuunkaan. Kyllä siellä olisi pitänyt jollain henkilökuntaan kuuluvalla hälytyskellot soida kauden aikana ja nostaa kissoja pöydälle.
Ainoa asia mitä tiedän 100% varmuudella on se miten Urama on aikaisemminkin harjoittanut joukkueitaan Raumalla. Siksi korostinkin, että jos on hypännyt roolinsa ohi ja fysiikkavalmentajan yli.

Ihan umpi natsi mitä tulee harjoituskulttuuriin ja loukkaantumisista päätellen siellä ainakin on väärin harjoiteltu.
 

Aurajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olenko ainut jota on ruvennut kummastuttamaan kyseisen nimimerkin itsensä esiintuonti ja itse itsensä jalustalle nosto siinä suhteessa, että minä, minä, minä olen ainut joka täällä mitään tietää.
Mitä sillä on väliä tiedätkö sinä vai esim. nimimerkki Knutsen ensimmäisenä sen, että Kiviharju on nostamassa kytkintä TPS:stä?
Itse asia ei siitä mihinkään muutu, kuka tuon tiedon ensimmäisenä Jatkoajalle kirjoittaa.

Sen sijaan jos sinulla on noin hyvät sisäpiirin tiedot millä haluat täällä elvistellä, niin miksi et ensimmäisenä ole myymässä varmoja tietojasi esim. iltapäivälehdille? Saisit heiltä varmasti jonkun Euron rahaakin sen sijaan että nyt kiistelet täällä eri nimimerkkien kanssa siitä, kuka tietää ja mitä tietää ensimmäisenä.

Kuulostaa ainakin minun mielestäni melko lapselliselta tuollainen keuliminen.

Et ole ainut, lapsellista huomionkerjäämistä alusta loppuun. Valitettavasti tämän keskustelupalstan taso on todella kammottava, kaikenmaailman trollit ja inisijät saa myrkyttää niin paljon kuin sielu sietää ja jos asiasta mainitsee niin miekkamiehet tulee varoittamaan. Ei hyvä.

Tietysti voi trolliksi väittää mikäli ei muuhun kykene. Mielestäni on hienoa että joidenkin huhut osoittautuvat todeksi. Tietysti voi itseään nostaa hieman pinnalle, mikäli omat ennustukset osuvat ei kai siinä mitään. Ei täällä palstalla mitään myrkyttäjiä ole osunut silmään eikä toivottavasti tulekkaan olemaan. Hienoahan se on tuoda uutta verta palstalle ja kertoa sisäpiirijuttuja niille, jotka eivät niitä Shellin kahvipöydässä välttämättä kuule tai ”faneille” jotka eivät joukkueen sisäpiiristä juuri mitään tiedä.

Mielestäni täällä on käyty viimeisimpien viikkojen aikana hyvää keskustelua, sekä jaettu erilaisia mielenkiintoisia huhuja. Jotkut pitää paikkaansa ja jotkut ei luonnollisesti. Parasta kuitenkin on keskustelun herättäminen
 
Viimeksi muokattu:

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Jospa ne Lajuset pelaavat vihdoin samassa joukkueessa, Tepsissä? Jani olisi Ruotsista tuleva sentteri ja Ville paluumuuttaja. Olin toki käsittänyt ettei Villelle tarjottu enää sopimusta ja lähti Saksaan.
 
Jospa ne Lajuset pelaavat vihdoin samassa joukkueessa, Tepsissä? Jani olisi Ruotsista tuleva sentteri ja Ville paluumuuttaja. Olin toki käsittänyt ettei Villelle tarjottu enää sopimusta ja lähti Saksaan.

Toivottavasti ei. Kyllä joukkue kaipaa selvemmät johtotähdet kuin Lajuset. Kaikki kunnia heille, mutta minusta he ovat enemmänkin "kakkosketjukamaa" voitosta pelaavalla joukkueella. Jani on minun papereissani kaikesta huolimatta aika puukäsi, ja ennen kaikkea suvereenia yksilötaitoa me tarvitsisimme.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi

Tony Clifton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, K-67
Ollaan palattu siihen 2000-luvun alun tapahtumiin. Seura ihan itse omilla toimillaan kusee seuran vetovoiman niin pelaajien, valmentajien kuin jääkiekkoa seuraavien katsojien keskuudessa. Kaikki, mitä nyt tapahtuu, vaikuttaa negatiivisesti etenkin seuran julkisuuskuvaan. Urheilullinen puoli on mahdollista patch up niin, että sijat 13-15 ovat ihan mahdollisia. Mutta pitkän aikavälin kehitys ottaa taas takapakkia. Kuka itseään kunnioittava pelaaja tai valmentaja haluaa tulla seuraan, joka on itseaiheutetun sekasorron vallassa?
Ptääkö tässä alkaa lobbaamaan liigan suljettuna pitämistä vai pesisikö mestisreissu vihdoin tuon kaiken paskan pois?
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Kyllähän tässä mahdollisuudet on isoon ja nopeaan resettiin. Moni unohtaa, että aikaisempien perseilyjen ja nurkkakuntien vuosina seuran omistus oli hyvin sirpaloitunut. Nykyisin seura on käytännössä Kodisojan ja Paanasen. Heidän siunauksella on rekrytty kieltämättä lajissaan meritoituneet Koivu, Westerlund ja Urama johtamaan seuran urheilullista puolta. Kukaan ei voi väittää, etteikö tällä porukalla olisi meriittejä tehtävään. Nyt on ilmeisesti paljastunut kuitenkin, että johtavassa asemassa toiminen ei jokaiselta sittenkään onnistu. Ennen tästä olisi seurannut valtataistelu kulisseissa, nykyisin tämän ei tarvitse enää mennä näin. Kodisoja ja Paananen voivat halutessaan rakentaa paletin uudelleen sen enempää mielipiteitä kysymättä ja tämä on mielestäni positiivinen tilanne verrattuna 10 vuoden takaiseen. Suurimmat omistajat halusivat hallituksen vetovastuuseen Koskisen, jolla eittämättä on sanavaltaa tässä uudelleenjärjestelyssä.

Ehkä olen liian optimistinen, mutta en usko hetkeäkään, että tätä lakaistaisiin tällä erää maton alle. Seura on saatu kokonaiskuvassa pitkästä aikaa oikeille raiteille ja siihen on panostettu paljon. Ei sitä päästetä kallioleikkaukseen yhden huonon kauden jälkeen. Isoja kriisejä Tapparassakin on ollut viime vuosina, vaikka menestystä on tullut, ne on vain osattu hoitaa. Urheilullisuuteen haluttiin aikanaan panostaa rajusti, joten osaamista hankittiin. Nyt on osoittautunut, että päällekkäisyyksiä taitaa olla liikaa ja osa sahaa toisten oksia. Rotat ulos ja nokka kohti ensi kautta Ahokkaalle laadukas joukkue ja ei tarvi hakea vauhtia mistään jämäsijoilta.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Nyt riittää ainakin mielenkiintoa! Kuten markkinoinnista ja myynnistä jotain ymmärtävät tietää, näkyvyys on osa em. kokonaisuutta. Toisaalta vituttaa Sasha "Huttu" Huttusen juoruilu enkä pidä hänen kirjoituksiaan juuri missään totuusarvossa. Tuota tahtia kun tuottaa materiaalia somessa niin taatusti joku yksityiskohta osuu oikeaan, mutta suurin osa on pelkkää huttua.
Toisaalta taas; Vrt. tilanteeseen jossa muut tahkoaa tosipelejä ja TPS huilaisi aurinkorannoilla sekä joukkue olisi mediassa täysin kuollut, ennen The massiivista meillä olisi täällä aika tylsääää.. :P

Kun TPS on ainakin kannattajien ja ehkä jopa osan tuulipukupenkkiurheilijan huulilla, se sinänsä tuo väriä (ml. sateenkaari...Ü) ja mielenkiintoa jengin ympärille.

Elieli. Ihan kiva lukea ja kuulla näitä juoruja mutta käyttäkää hyvät ystävät edes harvinta mahdollista suodatinta näitä pähkäillessä!! =D

Median & somen vaikutusvalta on edelleen yllättävän vahva, näköjään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco

Enjoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meikäläisen haaveissa puolustuksen paluumuuttajaksi on Olli Juolevi. Luulisi, että ura P-Amerikassa alkaisi ainakin tällä erää olla takanapäin.
 

lasone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät
Meikäläisen haaveissa puolustuksen paluumuuttajaksi on Olli Juolevi. Luulisi, että ura P-Amerikassa alkaisi ainakin tällä erää olla takanapäin.
Miksipäs ei, jos terveysmurheet ovat takana päin. Tepsistä lähdön jälkeen viimeiseen 5 kauteen 138 peliä saanut kasaan.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi




Tämä, jos joku, olisi aivan saatanan hienoa.

”Paju” - X - ”Makke”, oijoijoi…

TPS huhut ei tee kyllä ihmisen elämästä helppoa. Samaan aikaan kun toimistolla palaa, pikkulinnut laulaa tämän luokan paluumuuttajista, joilta ei sydäntä puutu. Nämä hetket pistetään muuten ylös, sitten kun joskus se kannu nousee niin ei kukaan voi väittää, ettei tässä ole vähän koeteltu matkan varrella...
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Jes, positiivisia uutisia. Tosin meneekö koko budjetti ykkösketjuun, jos on budjetin leikkausta tiedossa?
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Jes, positiivisia uutisia. Tosin meneekö koko budjetti ykkösketjuun, jos on budjetin leikkausta tiedossa?
Ainakin itse haluan uskoa, että vaikka joukkue olisi koottu jollain rahalla X, niin jos puhelin toimistolla soi ja toisessa päässä on Pajuniemi tai Nurmi niin ne rahat etsitään sitten ihan mistä tahansa siinä kohtaa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Se mistä tunnistaa paskanjauhannaksi/trollailuksi, on Korpparin halu purkaa sopimus. Siellä vedettäisiin nimet alle sillä sekunnilla, jos näin olisi, ei tarvitse kysyä toista kertaa.
[/QUOTE
En tiedä millaisia siirtokorvauksia Suomen sisäissä siirroissa pyörii, mutta jos TPS haluaisi pitää pelaajan, niin jäljellä olevan sopimuksen saa ostaa ulos. Lisäksi vanhemmilla pelaajilla alkaa olla lapset koulussa. Niillä on kaikki kaverit etc, joten kynnys muuttoon varmaan aika iso.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös