Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 636 640
  • 20 712

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kukahan täällä ensimmäisenä kertoi Korpikosken kuusivuotisen sopimuksen hinnaksi 2 miljoonaa euroa. Silloin haukottiin henkeä eikä uskottu, mutta myöhemmin tosiasiat vaan oli tunnustettava.
Olen tuon jälkeen päättänyt, etten milloinkaan enää kerro kenenkään sopimuksia vaikka ne tietäisin, koska mitä se minua hyödyttää.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Kukahan täällä ensimmäisenä kertoi Korpikosken kuusivuotisen sopimuksen hinnaksi 2 miljoonaa euroa. Silloin haukottiin henkeä eikä uskottu, mutta myöhemmin tosiasiat vaan oli tunnustettava.
Olen tuon jälkeen päättänyt, etten milloinkaan enää kerro kenenkään sopimuksia vaikka ne tietäisin, koska mitä se minua hyödyttää.
Vau oot sä tietäjä. Paitsi että tuo ei pidä edes paikkaansa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kyllä tuo Korpikosken sopimus oli tasaraha 2 miljoonaa. Pahalta tuntuu vieläkin, miten paljon on rahaa heitetty ihan hukkaan. Mitä olisimmekaan saaneet, jos tuo raha olisi sijoitettu sellaisiin pelaajiin, jotka olisivat tehneet myös urheilullista tulosta.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kukahan täällä ensimmäisenä kertoi Korpikosken kuusivuotisen sopimuksen hinnaksi 2 miljoonaa euroa. Silloin haukottiin henkeä eikä uskottu, mutta myöhemmin tosiasiat vaan oli tunnustettava.
Olen tuon jälkeen päättänyt, etten milloinkaan enää kerro kenenkään sopimuksia vaikka ne tietäisin, koska mitä se minua hyödyttää.
Mitä helvetin leijonamuroja sä oot syönyt siellä taas?? Järjetöntä räksytystä, toisten dissaamista ja paskan puhumista. Joskus aikoja sitten sun kanssa kinasteltiin täällä Korpikosken palkasta ja silloin sä kerroit lähteeksesi Ilta-Sanomat, nyt sä oot jo tainnut istua Anteron kanssa samassa pöydässä kun sopimus allekirjoitettiin.

Lähde lomalle, jooko?
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Mitä helvetin leijonamuroja sä oot syönyt siellä taas?? Järjetöntä räksytystä, toisten dissaamista ja paskan puhumista. Joskus aikoja sitten sun kanssa kinasteltiin täällä Korpikosken palkasta ja silloin sä kerroit lähteeksesi Ilta-Sanomat, nyt sä oot jo tainnut istua Anteron kanssa samassa pöydässä kun sopimus allekirjoitettiin.

Lähde lomalle, jooko?
Kävin äsken lukemassa Korpikosken ketjua ja tosiaan auriksen "tieto" on tuo IS juttu. Sitten on vaan kerrottu se summa kuudella, kova on tietolähde.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kukahan täällä ensimmäisenä kertoi Korpikosken kuusivuotisen sopimuksen hinnaksi 2 miljoonaa euroa. Silloin haukottiin henkeä eikä uskottu, mutta myöhemmin tosiasiat vaan oli tunnustettava.
Olen tuon jälkeen päättänyt, etten milloinkaan enää kerro kenenkään sopimuksia vaikka ne tietäisin, koska mitä se minua hyödyttää.
Sama.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se nyt on ihan sama kuka on mitäkin sanonut jossakin vaiheessa. On se sitten faktaa tai fiktiota niin sillä ei ole mitään vaikutusta TPS:n esityksiin. Vai onko nämä jatkiksen kommentit sittenkin vaikuttaneet joukkueen esityksiin?
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Mun puolesta saa pelailla sopparin loppuun, Harmittavasti taso tippunut sinne ynnä muut osastolle muutamien hyvien pelien jälkeen. En edes tiedä kumman laittaisin kokoonpanoon Kalle Väisäsen vai viime viikkojen Korpikosken.
Sopimus oli puolet liian pitkä ja puolet liian kallis. 180 k / kausi kolme vuotta olisi jo ollut iso satsaus yhteen pelaajaan.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mun puolesta saa pelailla sopparin loppuun, Harmittavasti taso tippunut sinne ynnä muut osastolle muutamien hyvien pelien jälkeen. En edes tiedä kumman laittaisin kokoonpanoon Kalle Väisäsen vai viime viikkojen Korpikosken.
Sopimus oli puolet liian pitkä ja puolet liian kallis. 180 k / kausi kolme vuotta olisi jo ollut iso satsaus yhteen pelaajaan.
Ei tämä kausi ole Korpparin esitysten takia mennyt vihkoon. Koppari on ollut ihan hyvä eikä ole suoraan pettänytesityksillään. Oikeasti Korpparin tähän astine kausi on ollut positiivinen asia.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Ei tämä kausi ole Korpparin esitysten takia mennyt vihkoon. Koppari on ollut ihan hyvä eikä ole suoraan pettänytesityksillään. Oikeasti Korpparin tähän astine kausi on ollut positiivinen asia.
Ja samat huumeet tänne kiitos. Piupaupruutapekka, kaverilla karmia pahvi ja vetelee kolmosen silent-wingerin setsuuria puolen kautta.

Minä en voi hyvin.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Korpikoski on täysi vitsi kalliilla sopimuksella. Sillä massilla olisi omia junnuja maksettu pataljoonan verran tuonne ni ei tarttis kitua katsomossakaan.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Niin sitten voi ottaa sen pään perseestä pois ja kattoa niitä pelejä. Jos Korppari on silent winger kolmosessa niin ihan kivasti pojoja siihen nähden. 24 pistettä 43 peliin, kun meidän kultakuuppa Iloliemi 25 pistettä 53 peliin. Eli piste lisää niin Korpparilla on kultakuuppa, koska on enemmän maaleja. Joo, ei aiheuta riumunkiljahduksia tuokaan pistemäärä, mutta pistekeskiarvolla Tepsin paras.

Vaikka valmentajat ei varsinaisesti kiellä pisteitä tekemästä eikä maaleja niin kyllähän se jostain kertoo ettei kukaan hyökkääjistä ole juhlinut pisteillä. Kyllä tuossa pelitavassa jotain päin vittua on, kun kaikki ovat ihan syväjäässä tai sitten vaan ei vaan nappaa enää Ahokkaan maalinestopeli.

Korppariin vielä palatakseni. Kyllähän miehellä on ihan järkyttävä sopimus Tepsin kannalta. Kyllähän tuolla tilillä saisi kolme hyvää pelaajaa tai kaksi erinomaista pelaajaa samalla hinnalla. Tässä asiassa voidaan kääntyä Niittymäen puoleen, Antero laittoi sen tyylisen paperin eteen ettei Lukko, HIFK tai muut seurat vie Lauria. Kyllä siitäkin kauhea huuto olisi tullut, jos Korppari olisi HIFK:ssä pelannut. Oli miten oli, liikaa tienaa siitä varmaan kaikki on samaa mieltä.

Mutta niin kuin työkavereiden kanssa juteltiin, niin kuinka moni on valmis kävelemään työantajan toimistoon ja sanomaan pomolle, että mä saan ihan liikaa palkkaa, ottakaa nyt helvetti siitä puolet pois.

Kyllä helvetin sekaisin on, jos tämän kauden saa jotenkin Korpparin viaksi. Kyllä tässä itseäkin vituttaa kuin pientä oravaa, kun kauden tärkeimillä hetkillä peli on kauheeta ripulia, Jos yhtään auttaa niin rukoilkaa aamuin ja illoin ja toivokaa, että Korppari alentaa palkkaa niin TPS lähtee nousuun.
 
Viimeksi muokattu:

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Kuten sanonta on: hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Business as usual.
Ei joukkueen peli koskaan ole yhdestä tai edes kahdestakaan pelaajasta kiinni. Joukkue on kokonaisuus joka toimii tai sitten ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Niin sitten voi ottaa sen pään perseestä pois ja kattoa niitä pelejä. Jos Korppari on silent winger kolmosessa niin ihan kivasti pojoja siihen nähden. 24 pistettä 43 peliin, kun meidän kultakuuppa Iloliemi 25 pistettä 53 peliin. Eli piste lisää niin Korpparilla on kultakuuppa, koska on enemmän maaleja. Joo, ei aiheuta riumunkiljahduksia tuokaan pistemäärä, mutta pistekeskiarvolla Tepsin paras.

Vaikka valmentajat ei varsinaisesti kiellä pisteitä tekemästä eikä maaleja niin kyllähän se jostain kertoo ettei kukaan hyökkääjistä ole juhlinut pisteillä. Kyllä tuossa pelitavassa jotain päin vittua on, kun kaikki ovat ihan syväjäässä tai sitten vaan ei vaan nappaa enää Ahokkaan maalinestopeli.

Korppariin vielä palatakseni. Kyllähän miehellä on ihan järkyttävä sopimus Tepsin kannalta. Kyllähän tuolla tilillä saisi kolme hyvää pelaajaa tai kaksi erinomaista pelaajaa samalla hinnalla. Tässä asiassa voidaan kääntyä Niittymäen puoleen, Antero laittoi sen tyylisen paperin eteen ettei Lukko, HIFK tai muut seurat vie Lauria. Kyllä siitäkin kauhea huuto olisi tullut, jos Korppari olisi HIFK:ssä pelannut. Oli miten oli, liikaa tienaa siitä varmaan kaikki on samaa mieltä.

Mutta niin kuin työkavereiden kanssa juteltiin, niin kuinka moni on valmis kävelemään työantajan toimistoon ja sanomaan pomolle, että mä saan ihan liikaa palkkaa, ottakaa nyt helvetti siitä puolet pois.

Kyllä helvetin sekaisin on, jos tämän kauden saa jotenkin Korpparin viaksi. Kyllä tässä itseäkin vituttaa kuin pientä oravaa, kun kauden tärkeimillä hetkillä peli on kauheeta ripulia, Jos yhtään auttaa niin rukoilkaa aamuin ja illoin ja toivokaa, että Korppari alentaa palkkaa niin TPS lähtee nousuun.
No sori, oli jäänyt tosiaan pää perseeseen. Likistin kuupan ulos, pyyhin rähmät ja katsoin Korpparin tämän kauden (helvetin) lyhyen kohokohtakelan. Oikeassa olet, tosi hyvin on vetänyt ja tsempannut ja johtaa edestä tosi hienosti! Miten se sanonta menee.. ”on ottanut joukkueen reppuselkään”!

Olen muuten itse alentanut palkkaani juuri kuvailemallasi tavalla. Palkanmaksuun on tehty klausuuli, jossa alennettu osa on maksettu tietyn tavoitteen toteutumisen jälkeen könttänä minulle. Syynä on ollut senhetkinen yhtiön haastava taloudellinen tilanne ja siitä ylitse pääseminen. Tämä on tietysti ihan uskomatonta 99% ihmisistä.

Ihan yhtälailla Laurin agentti on pumpannut sitä liksaa ylöspäin kuin Antsa on ollut dorka. Paska sopimus keskinkertaiselle pelaajalle. Ei se pelaajakaan mikään arvostelun yläpuolella oleva pyhimys ole.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Korppari on tämän kauden harvoja valopilkkuja. On saanut hyvin kemiaa muutamien pelaajien kanssa. Joo se palkkapussi on edelleen iso, mutta ei tepsin tämän hetken vire johdu korpparin pelaamisesta. Tuolla hyökkäysrosterilla pitäisi saada enemmän tuloksia aikaseksi ylipäätään. Kyllä siellä pitäisi saada mm. Pyyhtiästä, Intosesta, Tammelasta, Skalickysta, Ilomäestä tai Kossusta enemmän irti. Noistakin moni on hyötynyt, kun on päässyt Korpparin kanssa pelaamaan.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Korppari on tämän kauden harvoja valopilkkuja. On saanut hyvin kemiaa muutamien pelaajien kanssa. Joo se palkkapussi on edelleen iso, mutta ei tepsin tämän hetken vire johdu korpparin pelaamisesta. Tuolla hyökkäysrosterilla pitäisi saada enemmän tuloksia aikaseksi ylipäätään. Kyllä siellä pitäisi saada mm. Pyyhtiästä, Intosesta, Tammelasta, Skalickysta, Ilomäestä tai Kossusta enemmän irti. Noistakin moni on hyötynyt, kun on päässyt Korpparin kanssa pelaamaan.
Nimenomaan Kossustahan pitäisi saada enemmän irti! Ihme kaveri että ei ole edes konoonpanossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös