Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Kolmella sentterillä vedetään sitten ilmeisesti vielä viimeinen harjoituspelikin ennen CHL-pelejä?
Kolmella sentterillä vedetään sitten ilmeisesti vielä viimeinen harjoituspelikin ennen CHL-pelejä?
No Lukko ei pelaa CHL:aa mutta siellä itse keisari etsii myös ykkössenttetiä, joten ei olla ainoa jolta vielä uupuu. Ei taida olla liiaksi senttereitä vapaana.Ei TPS ainakaan tosissaan voi väittää osallistuvansa CHL:ään jos rosterissa ei ole edes neljää täysiveristä sentteriä.
No Lukko ei pelaa CHL:aa mutta siellä itse keisari etsii myös ykkössenttetiä, joten ei olla ainoa jolta vielä uupuu. Ei taida olla liiaksi senttereitä vapaana.
No Lukko ei pelaa CHL:aa mutta siellä itse keisari etsii myös ykkössenttetiä, joten ei olla ainoa jolta vielä uupuu. Ei taida olla liiaksi senttereitä vapaana.
Ei TPS ainakaan tosissaan voi väittää osallistuvansa CHL:ään jos rosterissa ei ole edes neljää täysiveristä sentteriä.
Kuukauden päästä voidaan taas ihmetellä suu auki miksei CHL:ssä tule menestystä ja peli näyttää paskalta.
Näin on varmaan helppo ja kiva ajatella, mutta tuoton ja riskin näkökulmasta tuosta kannattaisi pysyä kaukana. Jos yksittäinen ottelutapahtuma saadaan kannattavaksi niin sitten CHL on rahallisesti hyvä juttu. Matkat yms. joukkueet taitaa kuitenkin maksaa kaikki itse ja tuleeko mitään tv- tai muitakaan korvauksia joukkueille? Voittorahat on sitten kiva extra, jos sattus tuuri käymään.Mutta tuolta on potentiaalia rahastaa kunnon rahoja...
Kyllä vahvasti nyt näyttää, että mitä ollaan valmiita sentteristä maksamaan on aivan liian vähän. Muut joukkueet ovat saaneet hyviä senttereitä. Jätettiin liian myöhäiseksi hankinta ja mahdollisesti ajateltiin, että halvalla saadaan kauden alussa. Ahokas ilmeisesti olisi halunnut enemmänkin vahvistuksia.Uskotteko siis, että sentterihankintaa lykätään tarkoituksella säästösyistä? Minä ainakin naiivisti kuvittelen, että etsitään, kunnes löytyy riittävän hyvä. Tokihan siinä on riski ja huomataan aikanaan, että olisi pitänyt ottaa joku heinäkuussa tarjolla ollut B-vaihtoehto.
Edit: oletettavasti pointti tällä palstalla on, että pitää repiä lisää rahaa jotta saadaan nyt heti sellainen joka kelpaa.
Kyllä vahvasti nyt näyttää, että mitä ollaan valmiita sentteristä maksamaan on aivan liian vähän. Muut joukkueet ovat saaneet hyviä senttereitä. Jätettiin liian myöhäiseksi hankinta ja mahdollisesti ajateltiin, että halvalla saadaan kauden alussa. Ahokas ilmeisesti olisi halunnut enemmänkin vahvistuksia.
Ahokas haluaisi kilpailua joukkueeseen. Junioreista ei tällä hetkellä hirveästi ole pelaajia nostettavissa siihen rooliin, joten siihen haluttaisiin ihan pelimiehiä.Olisi myös kiva tietää mistä tuo Ahokkaan halu lisävahvistukseen tullut? Tai mistä siis tieto.
Omasta mielestäni väärin tulkittu haastattelua, jossa kysyttiin mitä vahvistuksia on tulossa joukkueeseen ja vastauksena oli "sentteri ja pakki... miksei muitakin."Olisi myös kiva tietää mistä tuo Ahokkaan halu lisävahvistukseen tullut? Tai mistä siis tieto.
Sanoi vähän aikaa sitten olisiko ollut ts video. Jotenkin näin; etten laittaisi pahitteeksi että tulisi muutama vahvistus.Siis mitäs hyviä senttereitä liigaan on tullut? Kemppainen, Lehterä ja Kunyk. Jokainen palaa seuraan missä on aikaisemmin pelannut. Olisi myös kiva tietää mistä tuo Ahokkaan halu lisävahvistukseen tullut? Tai mistä siis tieto.
Varmaan voi selittää miten vaan mutta olen kanssasi aivan eri mieltä. Aika selkeä toive.Omasta mielestäni väärin tulkittu haastattelua, jossa kysyttiin mitä vahvistuksia on tulossa joukkueeseen ja vastauksena oli "sentteri ja pakki... miksei muitakin."
Jaa a. Ei tuossa toivelistasta kyllä puhuttu, vaan ihan faktana sanoi mistä on haku päällä, eli kaksi pelaajaa. Ainahan näihin vastauksiin lisätään, ettei ovet väkisin sen jälkeen ole kiinni.Varmaan voi selittää miten vaan mutta olen kanssasi aivan eri mieltä. Aika selkeä toive.
Jaa a. Ei tuossa toivelistasta kyllä puhuttu, vaan ihan faktana sanoi mistä on haku päällä, eli kaksi pelaajaa. Ainahan näihin vastauksiin lisätään, ettei ovet väkisin sen jälkeen ole kiinni.
Tuossa haastattelu muillekin.
Joista toinen eli Kivihalme on saapunut. Sentteri uupuu + se mahdollinen "kinder"Kahta haetaan ja miksei enempääkin
Kyllä jotenkin vierastuttaa ajatus, että reilu kaksi viikkoa ennen kauden alkua tulisi vielä kaksi pelaajaa. Totta kai se surullisen kuuluisa sentteri puuttuu, mutta mille pelipaikalle aiotte sen toisen hankinnan sijoittaa? Millä pelipaikalla teidän mielestä on muka vielä vajausta, jos oletetaan kärkisentterin tulevan? Leveyttä joukkueessa on omissa silmissä ihan tarpeeksi.
Ushenin bros comeback!Kyllä jotenkin vierastuttaa ajatus, että reilu kaksi viikkoa ennen kauden alkua tulisi vielä kaksi pelaajaa. Totta kai se surullisen kuuluisa sentteri puuttuu, mutta mille pelipaikalle aiotte sen toisen hankinnan sijoittaa? Millä pelipaikalla teidän mielestä on muka vielä vajausta, jos oletetaan kärkisentterin tulevan? Leveyttä joukkueessa on omissa silmissä ihan tarpeeksi.