Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 636 761
  • 20 712

Vetomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Helvetin huonoa "huumoria" sinulta. Pelkkää äärityperää provoilua. Huumori on taitolaji.

Niin tämä ketjuhan on TPS:n huhuille, ja noin olen kuullut puhuttavan. Tämä ketju ei ole nimeltään "hyvää huumoria TPS:n puolesta".

Tunteisiin näytti silti menevän. Miksi?

Nimimerkillä: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

PS. Jos olisin tehnyt saman postauksen esimerkiksi Liukkaasta, niin tuskin kukaan olisi edes reagoinut siihen millään tavalla.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Niin tämä ketjuhan on TPS:n huhuille, ja noin olen kuullut puhuttavan. Tämä ketju ei ole nimeltään "hyvää huumoria TPS:n puolesta".

Tunteisiin näytti silti menevän. Miksi?

Nimimerkillä: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

PS. Jos olisin tehnyt saman postauksen esimerkiksi Liukkaasta, niin tuskin kukaan olisi edes reagoinut siihen millään tavalla.
No mikäköhän huhu tuo oikeasti oli?
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin tämä ketjuhan on TPS:n huhuille, ja noin olen kuullut puhuttavan. Tämä ketju ei ole nimeltään "hyvää huumoria TPS:n puolesta".

Tunteisiin näytti silti menevän. Miksi?

Nimimerkillä: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

PS. Jos olisin tehnyt saman postauksen esimerkiksi Liukkaasta, niin tuskin kukaan olisi edes reagoinut siihen millään tavalla.
Myötähäpeää aiheuttavaa typeryyttä. Jokainen normijärkinen ihminen tajunnee että ketju on tarkoitettu joukkueenrakentamiseen liittyviin huhuihin.
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Niin tämä ketjuhan on TPS:n huhuille, ja noin olen kuullut puhuttavan. Tämä ketju ei ole nimeltään "hyvää huumoria TPS:n puolesta".

Tunteisiin näytti silti menevän. Miksi?

Nimimerkillä: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

PS. Jos olisin tehnyt saman postauksen esimerkiksi Liukkaasta, niin tuskin kukaan olisi edes reagoinut siihen millään tavalla.
Mitä jos menisit ihan sinne omalle kissan hiekkalaatikolle viljelemään tota posketonta huumoria? Suosikkijoukkueena Ilves ja yli puolet viesteistä TPS-osioon.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ylläpidon yksityisviestin perusteella minun kirjoitusoikeuteni. Siis ketjussa, jonka nimi on huhuille mutuille yms. spekulaatioille oleva ketju. Onko kyseessä huonoa häviämistä vaiko huonoa huumorintajua?
Jos vain olisin huomenna Turussa niin tarjoisin sulle bisset. Harmi kun olen jumissa täällä matalaotsaisten ihmisten Pirkanmaalla.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Laitoin sen äsken suosikkijoukkueeksi. Jos TPS menee finaaliin, niin seuraava suosikkijoukkueeni on Tappara.
Morjes. :D Huikeaa settiä. Mites ensi kausi sitten mennään? Lähdetään SaiPasta, siitä sitten Jyppiin, lopulta Hifkn ja Ilveksen kautta Tapparaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin tämä ketjuhan on TPS:n huhuille, ja noin olen kuullut puhuttavan. Tämä ketju ei ole nimeltään "hyvää huumoria TPS:n puolesta".

Tunteisiin näytti silti menevän. Miksi?

Nimimerkillä: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

PS. Jos olisin tehnyt saman postauksen esimerkiksi Liukkaasta, niin tuskin kukaan olisi edes reagoinut siihen millään tavalla.
No mitä TPS huhua kommenttisi toi? Ei mitään. Miksi provota. Ilves oli tänään parempi kuten TPS on ollut aiemmissa peleissä. Ja mitä tuohon vanhaan sanontaan "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" tulee niin sitä paremmalla syyllä kannattaa teikäläisten olla hiljaa. Nauttikaa tämän iltaisesta voitosta jonka Ilves ansaitsi. Ei kannata keskittyä vääriin asioihin.
 

Vetomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos vain olisin huomenna Turussa niin tarjoisin sulle bisset. Harmi kun olen jumissa täällä matalaotsaisten ihmisten Pirkanmaalla.

Pitäisikö minun laittaa tästä nyt sitten ylläpidolle viestiä? Ehkä se onkin vain 'turkulaisten' tapa? Ja tällä en viittaa turkulaisiin, vaan pieneen määrättyyn joukkoon, jotka nyt vain ovat sattuneet elelemään Turussa.

Olut kyllä maistuisi. Ainoan "mataotsaisen" pirkanmaalaisen varmaan näit, kun näit minut hallilla. Ei TPS:n kannattajia nyt paljoa ollut, etteikö yhden tuijotus olisi jäänyt mieleen. Meilläpäin ei vain siihen turkulaiseen tuijottamiseen juurikaan reagoida. Tiedetään, että kateudesta tuijottavat ja nimittelevät meitä matalaotsaisiksi, vaikka emme sellaisia olekaan.

Markku Silvennoinen sanoi kerran, että ei tiedä onko se hyvä vai huono asia, jos 17 -vuotias slovakkipelaaja on hyökkäysrosterin paras pelaaja. Samaa voisin sanoa tässä ketjussa, että onko se turkulaisille kovinkaan hyvä asia, jos Pirkanmaan matalaotsaisin kaveri pyörittää TPS:n jatkoaikakeskustelua yksin. Kertooko se turkulaisista vaiko pirkanmaalaisista. Päättäkää te :)
 

#007

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin tämä ketjuhan on TPS:n huhuille, ja noin olen kuullut puhuttavan. Tämä ketju ei ole nimeltään "hyvää huumoria TPS:n puolesta".

Tunteisiin näytti silti menevän. Miksi?

Nimimerkillä: Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

PS. Jos olisin tehnyt saman postauksen esimerkiksi Liukkaasta, niin tuskin kukaan olisi edes reagoinut siihen millään tavalla.
 

Liitteet

  • Screenshot 2022-04-15 at 21.24.46.png
    Screenshot 2022-04-15 at 21.24.46.png
    233,9 KB · kertaa luettu: 51

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitäisikö minun laittaa tästä nyt sitten ylläpidolle viestiä? Ehkä se onkin vain 'turkulaisten' tapa? Ja tällä en viittaa turkulaisiin, vaan pieneen määrättyyn joukkoon, jotka nyt vain ovat sattuneet elelemään Turussa.

Olut kyllä maistuisi. Ainoan "mataotsaisen" pirkanmaalaisen varmaan näit, kun näit minut hallilla. Ei TPS:n kannattajia nyt paljoa ollut, etteikö yhden tuijotus olisi jäänyt mieleen. Meilläpäin ei vain siihen turkulaiseen tuijottamiseen juurikaan reagoida. Tiedetään, että kateudesta tuijottavat ja nimittelevät meitä matalaotsaisiksi, vaikka emme sellaisia olekaan.

Markku Silvennoinen sanoi kerran, että ei tiedä onko se hyvä vai huono asia, jos 17 -vuotias slovakkipelaaja on hyökkäysrosterin paras pelaaja. Samaa voisin sanoa tässä ketjussa, että onko se turkulaisille kovinkaan hyvä asia, jos Pirkanmaan matalaotsaisin kaveri pyörittää TPS:n jatkoaikakeskustelua yksin. Kertooko se turkulaisista vaiko pirkanmaalaisista. Päättäkää te :)
En päässyt hallille, hyvin jumissa tässä lähipitäjässä.

Mut te lähette huomenna lauluun. Sä voit lähtee siihen suuntaan jo nyt. Heippa.
 

Vetomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Morjes. :D Huikeaa settiä. Mites ensi kausi sitten mennään? Lähdetään SaiPasta, siitä sitten Jyppiin, lopulta Hifkn ja Ilveksen kautta Tapparaan.

En osaa sanoa ensi kaudesta. SaiPa? Kysymysmerkki vielä. Haluaako se porukka edes voittaa? SaiPaa voisi alkaa kannattaa kyllä, koska sielläkin on iso nimi takana.

Helsingin IFK tulee saamaan hyvän kannustajan Jokereista. Tämä on tervetullut muutos. Kannattanen Helsingin IFK:ta jatkossakin, koska kannatan pääkaupunkiseutuakin. Ilves ja Tappara ovat kysymysmerkki. Riippunee paljon siitä mitä pelaajia siellä riveissä silloin on. Olen myös Tampereen fani, joten sanomattakin on selvää, että myös niitä (molempia) joukkueita kannatan.

Mutta yksi on varmaa: En kannata TPS:ää. En enää. Mittani on tullut täyteen.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En osaa sanoa ensi kaudesta. SaiPa? Kysymysmerkki vielä. Haluaako se porukka edes voittaa? SaiPaa voisi alkaa kannattaa kyllä, koska sielläkin on iso nimi takana.

Helsingin IFK tulee saamaan hyvän kannustajan Jokereista. Tämä on tervetullut muutos. Kannattanen Helsingin IFK:ta jatkossakin, koska kannatan pääkaupunkiseutuakin. Ilves ja Tappara ovat kysymysmerkki. Riippunee paljon siitä mitä pelaajia siellä riveissä silloin on. Olen myös Tampereen fani, joten sanomattakin on selvää, että myös niitä (molempia) joukkueita kannatan.

Mutta yksi on varmaa: En kannata TPS:ää. En enää. Mittani on tullut täyteen.

Onko termi gloryhunter tuttu?
 

Vetomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Avauksesta päätellen siellä kirjottelee säälittävä ja surullinen kaveri. Käy pyytämässä äitiltä hali..
Kuollut jo vuosia sitten. Minusta avaus oli hyvä. Sopivan piikittelevä mutta sopivan totuuden mukainen. Yllätys oli, että kun olen pitänyt TPS:n faneja älykkäimpinä koko sarjassa, niin se sai tuollaisen vastaanoton. Sitä en kyllä ymmärrä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös