LUHGUNITED
Jäsen
Kiitokset näistä! Jään odottelemaan Temetsun Toma-haastattelun sitaatteja.Ja salin haluaa jatkaa Turussa.
Over and out minun puolesta. Todella hyvä tapahtuma!
Kiitokset näistä! Jään odottelemaan Temetsun Toma-haastattelun sitaatteja.Ja salin haluaa jatkaa Turussa.
Over and out minun puolesta. Todella hyvä tapahtuma!
Sama tuli mieleen.Tarkoitin tuota Hanttan viestiä, sori vähän epäselvästi kirjoitettu.
Lähinnä tässä jännittää että kuka sen palkan maksaa tulevaisuudessa? Joo TPS mutta mutta... Mitä tekee K&P?Olisi upeaa jos noista saataisiin edes 1 pidettyä. Toki ensi kaudella pitää panostaa enemmän rosterin leveyteen joten yksittäisille pelaajille ei ihan hirveästi pystytä maksamaan.
Moisanen?Eiköhän yksi noista ole Elmeri Eronen. Toki ensi kaudeksi voi taas palata, kun kaikki ne henkilöt joiden takia ei täällä halunnut pelata, ovat lähteneet.
Jostain syystä ei harmita pätkääkään. Koskaan en ole pitänyt Frimania juuri minään, vaikka uran meriitit ovatkin ihan kivat.Sen verran varmasta lähteestä kuulin jo viime kaudella, että Friman on ainakin aika kyrpiintynyt Palloseuraan.
Mun käsittääkseni ainakin Norrena yksi syy.Moisanen?
Hän viimeisenä.Moisanen?
Sen verran varmasta lähteestä kuulin jo viime kaudella, että Friman on ainakin aika kyrpiintynyt Palloseuraan.
Mistäköhän se Niklas on niin kyrpiintynyt - Tepsi ei tarjonnut jatkosopimusta tai Tepsi tarjosi huonoa jatkosopimusta - esitykset Tepsissä olivat aika heikkoja ja kehitys polki paikallaan. Miehen itsensä kannalta uran paras valinta että siirtyi muualle. Sama pätee esim. Vittasmäkeen.
Sinänsä ymmärrän jos kumpaakaan ei kiinnosta TPS paidassa pelata, niin paljon saivat kuraa kannattajilta. Joo ei kumpikaan mitenkään hyvin pelannut.Mistäköhän se Niklas on niin kyrpiintynyt - Tepsi ei tarjonnut jatkosopimusta tai Tepsi tarjosi huonoa jatkosopimusta - esitykset Tepsissä olivat aika heikkoja ja kehitys polki paikallaan. Miehen itsensä kannalta uran paras valinta että siirtyi muualle. Sama pätee esim. Vittasmäkeen.
Niin... parhaimmillaan (2. erä Vaasassa lauantaina esimerkkinä) tuo peli näyttää siltä että sitä on aivan saatanan mukava pelata. Ja vissiin ihan hyvä äijäkin osaa Tommi olla.Toma jatkaa ja pelaajat haluavat jatkaa. Ei se Toma varmaan ihan läpimätä ukko ole tai peluuta paskaa kiekkoa
"ei peluuta paskaa kiekkoa"... No en kyllä tällä tavalla kehuisi.Toma jatkaa ja pelaajat haluavat jatkaa. Ei se Toma varmaan ihan läpimätä ukko ole tai peluuta paskaa kiekkoa
Ei kannata yleistää sillä tiedän useampia jotka näkisi Hakulisen todella mielellään Tepsissä.On se kumma kun Maccellille kelpaa juhlallisuudet Gatoradella kun sai oman osionsa TPS-kasvatit NHL:ään-seinustalta mutta sillat on poltettu.
Anrei Hakulinen näissä vakionimenä. Kukaan ei tätä myöskään Turkuun haluaisi.
Ne nimet jotka mainittiin niin tosiaan eivät ole hänen aikanaan pelanneet.Ovatko nuo pelaajat joita sinulle mainittiin pelanneet Tepsissä Uraman aikana? Jos vastaus on ei niin ei tuohon montaa vaihtoehtoa jää.
Reunanen.Yksi näistä on Bobi Lehtonen tai näin ainakin itse luulen. Maccelli myös kuuluu tähän, hän nyt toki ei ole majussa ollut eikä ole luultavasti lähivuosina edes tulossa Eurooppaan. Muista nimistä en osaa sanoa.
Eikös Reunanen just antanut haastattelun jossa kertoi ettei jäänyt mitään hampaankoloon ja voisi tulevaisuudessa pelata Tepsissä.Reunanen.
Miksi niitä nimiä ei voi vaan sanoa? Vai onko sama kuin väitit sponsorien siirtyvän tukemaan Ilvestä ja kun niitä ei löytynyt oli hyvin hiljaista.Ne nimet jotka mainittiin niin tosiaan eivät ole hänen aikanaan pelanneet.
Juurihan Reunanen totesi haastattelussa, että mitään siltoja ei ole poltettu suuntaan eikä toiseen Tepsin ja hänen osaltaan? Meinaatko, että puhui lämpimikseen muuten vaan höpöjä?Reunanen.
Toma on onnellinen että en ollut paikanpäällä tänään. Toivottavasti ensi vuonna voin mennä paikanpäälle suutelemaan hänen kättään kun ollaan runkosarjan paalupaikalla =)Ps. Jäikö se "Päri" sinne solmimaan Temetsun luistimia vai mikä helvetti kestää? Olen odottanut koko iltapäivän ja illan uutista tai someskuuppia raivopäästä, joka on piessyt yleisöluistelussa niin fyysisesti, kuin verbaalisesti 10-0. Toivottavasti edes iso-Olli on ollut pitämässä Toman puolia..