Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 716 346
  • 20 868

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tepsin toiminnassa on ollut muutosta. Kausareita on oikeasti myyty, eikä odoteltu, että kyllä niitä joku ostaa. Ns.tekemisen meininkiä. Lisäksi somerummutus, joka ilmeisesti on tehonnut, vaikka minua se ärsyttääkin. Hieno juttu!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tepsin toiminnassa on ollut muutosta. Kausareita on oikeasti myyty, eikä odoteltu, että kyllä niitä joku ostaa. Ns.tekemisen meininkiä. Lisäksi somerummutus, joka ilmeisesti on tehonnut, vaikka minua se ärsyttääkin. Hieno juttu!

Hyvä kuulla. Kliseisesti kääritty hihat ja alettu hommiin.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitä vaan miettii kuinka paljon kausikortteja myytäisiin jos sopimukset pistettäisiin heti kauden loputtua ulos.

Varmaan puhuttaisiin jostain 50% hallin kapasiteetista.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Onko kellään tietoa kuinka paljon noita kausikortteja on myyty enemmän, kuin viimevuonna? Vai toivotaanko vain, että on oikeasti myyty hirvittävä määrä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsin toiminnassa on ollut muutosta. Kausareita on oikeasti myyty, eikä odoteltu, että kyllä niitä joku ostaa. Ns.tekemisen meininkiä. Lisäksi somerummutus, joka ilmeisesti on tehonnut, vaikka minua se ärsyttääkin. Hieno juttu!
Somessa on pommitettu myös yritysmyyntiä. Toivottavasti tässäkin ollaan positiivisissa lukemissa edelliseen kauteen nähden ja ollaan löydetty yrityksille erilaisia paketteja neuvottelemalla eikä mitään ota tai jätä tarjouksia. Mielellään vähintään jokaisella pelaajalle oma kummiyritys ja joka otteluun otteluisäntä muutaman lisäsponsorin lisäksi. TS tekikin jo viime viikolla palveluksen toimistolle listaamalla Varsinais-Suomen 100 suurinta työnantajaa, joten ei muuta kuin puhelinta käteen toimistollakin pelkän some spämmäksen lisäksi. Toki unohtamatta tietenkään pienempiä yrityksiä.
Onko kellään tietoa kuinka paljon noita kausikortteja on myyty enemmän, kuin viimevuonna? Vai toivotaanko vain, että on oikeasti myyty hirvittävä määrä?
Tuli Spinen lainaus kahteen kertaan, mutta tuskin tuolla mitään ostoryntäystä on tapahtanut vaan ollaan vain jonkin verran viime kautta edellä. Toki jos on jollian jotain faktaa niin mielellään otetaan tietoa vastaan.
Kyllä tuo Game 6 kummittelee mielessä liiankin usein. Ei siitä nyt hyvä maku jäänyt. Eka peli jäi myös harmittamaan. Tuo sarja oli kokonaisuudessaan menetetty mahdollisuus.
Itse kuulun siihen osastoon joka uskoo, että oikeasti Tapparalla olisi ollut vielä varaa kiristää ruuvia jos oltaisiin voitettu eka peli tai menty game 7:aan. Toki game 7:ssa olisi tietenkin ollut aina mahdollisuus pari pomppu maalia ja Filipille mahtipeli tai vitosen jäähy viholliselle ja Kalto special olisi takonut kolme maalia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Minkä takia pitäisi myydä paljon alihintaisia kausikortteja? Yrityksen - siis Tepsin - kannalta ainoa merkittävä tekijä on aikaistunut kassavirta, joka voi joskus estää lyhytaikaisen velan tarpeen. Vaikutus yhteistyösoppareihin on marginaalinen, ne solmitaan usein jo kevättalvella. Aikainen raha on pois liikevaihdosta verrattuna täyshintaisiin kausareihin ja irtolippuihin. Minä ainakin markkinoisin enemmän loppukesästä kera kovien sopparijulkistamisten.

Vaikka ale-kausareita myytäisiin vaikka ja kuinka, ei niissä arki-illan TPS vs Itä-Suomi peleissä ole juuri yhtään enempää porukkaa eikä lisämyyntiä.

Irtolipuissa on parempi yksikköhinta. Viikonlopun Hki/Tre-pelit tuovat parhaan liikevaihdon per peli, niihin myydään paljon irtoja. Halpoja lippuja kannattaa markkinoida vieraskannattajamatkoihin sekä esim opiskelijatapahtumiin, joissa satunnaiskävijät käyttävät huomattavia määriä rahaa palveluihin.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minkä takia pitäisi myydä paljon alihintaisia kausikortteja? Yrityksen - siis Tepsin - kannalta ainoa merkittävä tekijä on aikaistunut kassavirta, joka voi joskus estää lyhytaikaisen velan tarpeen. Vaikutus yhteistyösoppareihin on marginaalinen, ne solmitaan usein jo kevättalvella. Aikainen raha on pois liikevaihdosta verrattuna täyshintaisiin kausareihin ja irtolippuihin. Minä ainakin markkinoisin enemmän loppukesästä kera kovien sopparijulkistamisten.

Vaikka ale-kausareita myytäisiin vaikka ja kuinka, ei niissä arki-illan TPS vs Itä-Suomi peleissä ole juuri yhtään enempää porukkaa eikä lisämyyntiä.

Irtolipuissa on parempi yksikköhinta. Viikonlopun Hki/Tre-pelit tuovat parhaan liikevaihdon per peli, niihin myydään paljon irtoja. Halpoja lippuja kannattaa markkinoida vieraskannattajamatkoihin sekä esim opiskelijatapahtumiin, joissa satunnaiskävijät käyttävät huomattavia määriä rahaa palveluihin.

Kausareilla on kuitenkin sitouttava vaikutus. Itse olen asunut oikeastaan koko aikuisiän Turun ulkopuolella, mutta 90v juhlakauden 90e hintaisen kausarin ostin vaikka asuin silloin opiskelijana n. 150km päässä hallista. Ajattelin että sen verran ehdin kuitenkin matseissa käydä että tuo on +-0 minulle taloudellisesti ja lippu aina valmiina. Tuolla oli se vaikutus että monesti viikonloppuina kun Turussa kävi niin tuli mentyä matsiin, vaikka vain kaksi erää katsomaan jos ei muuten ehtinyt ja varmasti useammin kuin ilman kausaria. Kyllä se myös paljon syvensi omaa sidettä Tepsiin, vaikka ko. kausi olikin pelillisesti heikko. Ei sittemmin ole tullut yhtä tiiviisti hallilla käytyä, vaikka etäisyys nytkin on kutakuinkin sama.

Tämä tietysti vain yksi tapaus eikä tähän yksiselitteistä vastausta ole, mutta en unohtaisi sitouttamisen vaikutusta lyhyen aikavälin tuloihin verraten.
 

Liiga

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kausareilla on kuitenkin sitouttava vaikutus. Itse olen asunut oikeastaan koko aikuisiän Turun ulkopuolella, mutta 90v juhlakauden 90e hintaisen kausarin ostin vaikka asuin silloin opiskelijana n. 150km päässä hallista. Ajattelin että sen verran ehdin kuitenkin matseissa käydä että tuo on +-0 minulle taloudellisesti ja lippu aina valmiina. Tuolla oli se vaikutus että monesti viikonloppuina kun Turussa kävi niin tuli mentyä matsiin, vaikka vain kaksi erää katsomaan jos ei muuten ehtinyt ja varmasti useammin kuin ilman kausaria. Kyllä se myös paljon syvensi omaa sidettä Tepsiin, vaikka ko. kausi olikin pelillisesti heikko. Ei sittemmin ole tullut yhtä tiiviisti hallilla käytyä, vaikka etäisyys nytkin on kutakuinkin sama.

Tämä tietysti vain yksi tapaus eikä tähän yksiselitteistä vastausta ole, mutta en unohtaisi sitouttamisen vaikutusta lyhyen aikavälin tuloihin verraten.
Minä uskon myös sitouttamiseen ,mutta hienoa jos kausareita on myyty ennätysmäärä . Johtuu varmasti markkinointiponnistelyista.
 
Sitä vaan miettii kuinka paljon kausikortteja myytäisiin jos sopimukset pistettäisiin heti kauden loputtua ulos.

Varmaan puhuttaisiin jostain 50% hallin kapasiteetista.

Veikkaan, että puhuttaisiin vähintään 120 prossan täyttöasteesta. Nyt ne pöytälaatikossa odottavat frööperit ja pööperit julki ja koko Suomi sekaisin!
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisiko tämän ketjun oikeasti "pyhittää" otsikon mukaiselle kirjoittelulle?
Uskallan väittää että iso osa haluaisi kuitenkin ennemmin vain lukea tässä ketjussa huhuista joita pyörii Tepsin ympärillä.
Noille lapsellisille ja jo todella kuluneille sekä väsyneille Uschen ja Broadhurst jutuille voisitte perustaa oman ryhmän ja rakentaa kerhotilanne viereen hiekkalaatikon jossa sitten hiekkakakkuja tehdessänne heitätte noita teidän mielestään hauskoja läppiä toisillenne.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Voisiko tämän ketjun oikeasti "pyhittää" otsikon mukaiselle kirjoittelulle?
Uskallan väittää että iso osa haluaisi kuitenkin ennemmin vain lukea tässä ketjussa huhuista joita pyörii Tepsin ympärillä.
Noille lapsellisille ja jo todella kuluneille sekä väsyneille Uschen ja Broadhurst jutuille voisitte perustaa oman ryhmän ja rakentaa kerhotilanne viereen hiekkalaatikon jossa sitten hiekkakakkuja tehdessänne heitätte noita teidän mielestään hauskoja läppiä toisillenne.
Mä oon tästä samaa mieltä. Ymmärrän jollain tasolla syyn myös hassuttelulle, koska tämä kesä on tuskaisen hiljainen huhujen suhteen.. Tämä toki oli meillä kaikilla tiedossa jo keväällä. Jos ei ole huhuja, niin nautitaan vitutusvapaasta kesästä ja palataan jos aihetta on.. Kaikki pelaajahuhut edelleen kiinnostaa ja niitä kuumeisesti odotellaan.

Mitä joukkueeseen tulee, niin uskon iskukykyiseen neljään kenttään. Ongelma tullee todennäköisesti vastaan siinä, ettei leveyttä oli yhtään sen yli. Yksittäinenkin loukkaantuminen on iso lovi ja se toki tarjoaa sitten nuorille mahdollisuuden astua esiin.
 

La vague

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Jukka Vilander, Canadiens, DIF
Varsinaista huhua ei ole, mutta Växjö Lakersin tarroilla oleva auto bongattu just Humalistonkadulta. Ei tässä siirrosta todennäköisesti ole kyse, kuka nyt entisetän työnantajansa autolla lähtis uusia soppareja kesällä tekemään. Ihme juttu vaan, eihän siellä taida Larmin lisäksi suomalaisia olla.. Ja Larmi nyt ei ainakaan Tepsiin siirry!
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varsinaista huhua ei ole, mutta Växjö Lakersin tarroilla oleva auto bongattu just Humalistonkadulta. Ei tässä siirrosta todennäköisesti ole kyse, kuka nyt entisetän työnantajansa autolla lähtis uusia soppareja kesällä tekemään. Ihme juttu vaan, eihän siellä taida Larmin lisäksi suomalaisia olla.. Ja Larmi nyt ei ainakaan Tepsiin siirry!
Nämä sopimukstteomia pelaajia Växjössä viime kaudelta

Marcus Sylvegård
Robert Rosen
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Nämä sopimukstteomia pelaajia Växjössä viime kaudelta

Marcus Sylvegård
Robert Rosen

Sylvegårdilla näyttää olevan sopimus St. Louisin kanssa.

Rosenilla pisteet laskeneet viime vuosina - oliskohan tossa meille kärkisena? Menee kyllä enemmän EP-mutuiluihin.

Toisaalta, kaverilla ikää ja EP:n mukaan "On the downside, he is not the fastest skater around. (EP 2013)" joten en välttämättä riemuitsisi tästä.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sylvegårdilla näyttää olevan sopimus St. Louisin kanssa.

Rosenilla pisteet laskeneet viime vuosina - oliskohan tossa meille kärkisena? Menee kyllä enemmän EP-mutuiluihin.

Toisaalta, kaverilla ikää ja EP:n mukaan "On the downside, he is not the fastest skater around. (EP 2013)" joten en välttämättä riemuitsisi tästä.
Ja Tompan vanha seurakaveri
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös